3. ברכות לראובן קןגן עם כניסתו לרכבת ישראל כמה דברים אם ברצונו לשפר את השרות: דיוק כלומר צימצום האיחורים משימה ראשונה לפני הכל. השבחת חלק ממנהלי התחנות או העברתם לתפקיד שאינו שרותי חלק ממנהלי התחנות אינם מתאימים לתפקידם ואינם יודעים מהו שרות שיפור הנקיון ברכבות בעיקר החיצוני. תוספת רכבות בקוי תל אביב חיפה, ת''א באר שבע, משה דיין תל אביב בשעות הבוקר ואחר הצהרים. שדרוג התחנות ותוספת קירוי על הרציפים. התארגנות מהירה לאיסוף נוסעים מתחנות רכבת במהלך תקלות טכניות ואירועי דריסה בזה הרכבת כשלה באופן מוחלט. בהצלחה. דורון | 12.10.13 (ל"ת)
2. לא לעניין בחוץ הם לא מקבלים עבודות כי אין להם את הידע המספק, אז דואגים לשמור להם תפקידים בכירים איך לא בחברות ממשלתיות, בהן אין בקרה ואין דרישות לניסיון מיוחד. אורון | 07.10.13 (ל"ת)
1. יד רוחצת יד - מה בין נער אוצר לרכבת ? ואחרי זה מתפלאים שלוקח 50 שנה לבנות רכבת אני | 07.10.13 (ל"ת)
ראובן קוגן מונה לסמנכ"ל פיתוח ברכבת ישראל
3 תגובות לכתיבת תגובה