אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

החברה שבונה את קו הרכבת באילת ברשימה השחורה

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
50 מיליארד שח???!! זה משכנתא בגבה החוב הלאומי..הזוי
ל9 .. זו בעיקר רכבת מסע לאוניות עצומות. יהיה צריך לחצוב נמל לאוניות מסע באילת. אז כבר תשכח מהאילת שהכרת עם המים הנקיים והדגים. הלכה התיירות מאילת.. וגם זה פרוייקט שבכלל לא יהיה רווחי קראתי. כי מי ירצה לפרוק באשדוד לרכבת ואז שוב למשיאות (כי הרכבת לא מגיעה לנמל אילת) ואז שוב לאוניות באילת. אילת תהייה מלאת משאיות כל היום מ אז מה יקרה לתיירות באילת כשכל זה יקרה והמים של אילת יהיו מזוהמים מאוניות עצומות. בקיצור.. שמישהו יציל את האילתים מהרכבת לאילת.
דמי | 08.10.13
9.
מי שמנסה להכשיל את הפרוייקט יודע שמדובר באינטרס ישראלי ממעלה ראשונה
לכל הארגונים "לזכויות" למיניהם שמציפים את התקשורת באינפורמציה על: פגיעה בטבע, פגיעה בחרם על איראן ופגיעה בשקר כלשהו....הם נגד מפני שמדובר במיזם שיהפוך את ישראל לאתרוג בעיני הסינים והרוסים ויהפוך את מפת האינטרסים העולמיים. זה ממש לא מתאים לעוכרי ישראל. אז כשאתם קוראים ידיעות מהסוג הזה, הפעילו את המסננת במוח ותחשבו לבד. המיזם הזה, הוא עוקף תעלת סואץ שלא מתפקדת, נתונה לסיכונים בטחוניים שיכניס לנו מיליארדים, היות והסינים זקוקים למעבר הזה להעברת סחורות בצורה נואשת ממש. הסינים לא זקוקים לעוד פרטוייקט בנייה, יש להם בשפע. הם רוצים לפקח ולראות שהפרוייקט נבנה נכון, בטיחותי וטוב, למען האינטרס שלהם. אז לכל המתנגדים , תחשבו שוב טוב טוב.
הזהרו מפרסומים נגד הפרוייקט | 08.10.13
8.
בשיחות ביניהם הסינים צחקו עלינו....
הם לא מצליחים להבין למה היהודים (שבסין נחשבים לחכמים!) משקיעים כל כך הרבה כסף לבנות רכבת שתוביל כמה אלפי אנשים בשנה מכפר גדול (תל אביב) לכפר קטן (אילת). בכסף הזה אפשר לסבסד חברות תעופה שיטיסו אלפי אנשים בעלות של 50שח 50 שנים! או אוטובוסים שיסיעו עשרות אלפי אנשים בעלות של 10שח ב-100 השנים הבאות. הרכבת הזאת תהיה פיל לבן ובכיה לדורות.
דובר סינית | 08.10.13
5.
כששר התחבורה אומר, בדיון ועדת השרים ...
... על אישור תוואי הרכבת לאילת: " מה, זה בסך הכל מדבר" אז מה הפלא שהוא לא יודע כלום על החברה (הזיפט) הסיני הזה, למה שידע ולמה שישאל שאלות ויתעניין קצת יותר מהבירוטקרטיה המשרדית שלו מדינת ישראל אבדה אבדה עם טמטום שכלי כה רב מצד היושב בראש משרד התחבורה
 | 08.10.13
4.
חובבנות ו"חפיפניקיות" כמו בכל פרויקט לאומי - שחיתות?
אין זו הפעם הראשונה שישראל יורה לעצמה ברגל. מצד אחד דורשת סנקציות בינלאומיות ומאידך היא זו שמפרה אותן. אנחנו נראים לא רק כטמבלים בלתי מקצועיים שלא יודעים איך לעשות בדיקת נאותות למכרזים, אבל גם נראים צבועים ומניפולטיביים ובלתי אמינים כלפי שאר העולם. השאלה המטרידה היא כמה כסף החליף ידים מתחת לשולחן כדי שהחברה הזו תיבחר? הרי יש גם חברות אחרות בעולם כולל סין שיכולות לבצע את הפרויקט הזה (שלאורך הזמן יתגלה כעןד פיל לבן ואבן שאין לה הופכין ואסון כלכלי וסביבתי למשך 50 השנה הבאות)
סילביה | 08.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת