4. 2 טועה. על כל איש שרות יש הרבה מנהלים... ויש הרבה חברות בהן הרכב אינו משמש בכלל לנסיעות עבודה - כמו רוב מפעלי היצור וחברות מחשבים, כי לנסיעות בעיר משתמשים במוניות. על כל איש שרות יש 5, 10 - מנהלים שבכלל לא יוצאים מהמשרד. אישימוטו | 08.10.13 (ל"ת)
3. מי שלא צריך לנסוע הרבה - כבר מזמן החזירו את הליסינג, כי זה יקר מדי תמשיכו באותה צורה - גם מי שחייב לנסוע ( גר רחוק, או שהנסיעות זאת העבודה שלהם ) - יחזירו את הרכבים. תהרגו את מעמד הביניים, לא ישאר מי שמשלם לכם מסים. | 08.10.13 (ל"ת)
2. איזו דמגוריה בהצגת הנתונים - חלק משמעותי מרכבי הליסינג מבצעים נסיעות עבודה מדובר ברכבי שרות, אנשי שיווק ומכירות ובקיצור אנשים שנוסעים לצורך עבודתם (אגב, זה לא תענוג גדול) והגידול לא מעיד בהכרח על בזבזנות. אם היה ניתן , נכון היה להציג את שיעור הנסיעות הפרטיות ברכב ליסינג. ת | 08.10.13 (ל"ת)
1. ישנה טעות, זה לא שרכבי הליסינג נסעו יותר, אלא שנשארו בליסינג רק אלו שנוסעים יותר. ולכן שווה להם להחזיק רכב בליסינג למרות המס הגבוה על רכבים אלו. בשלוש השנים האחרונות ירד מספר רכבי הליסינג בכל החברות ב עשרות אחוזים (30-50%) ועדיין לוקחים רכב רק אלו שנוסעים יותר ישראל | 08.10.13 (ל"ת)
דו"ח: ירידה בנסיעות בגלל מחירי הדלק ב-2012, אבל בליסינג נסעו יותר
4 תגובות לכתיבת תגובה