20. לא תמיד יש שני רמזורים ליד הבית שלי שלא מתחלפים לירוק אלא אם כן תלחץ על הכפתור. בגלל שאני דתי ולא יכול ללחוץ בשבת אז בדקתי את זה, ו-20 דקות ישבתי שם ולא התחלף. תקופה מסויימת עשיתי הליכה של 20 דקות רק בשביל להגיע לצד השני (עבודות של הרכבת) מאור | 09.08.18 (ל"ת)
17. אני ממש אוהב את השלט "מיועד ללקויי לראיה" צריך להוסיף לידו שלט יותר גדול "אם תלחץ, זה לא ישנה לך כלום, כי הצלחת לקרוא את השלט. ההודעה זו מיודעת ללקויי הבנה" סטודנט | 17.10.13 (ל"ת)
15. ל-1 אתה מוזמן לחזור לתאילנד, בושה שאתה מבזה את רמזורי הארץ שלנו! מה יש? רק בגולה המצב טוב? דני | 14.10.13 (ל"ת)
14. בארצות הברית ברמזורים להולכי רגל זה הולך ככה: במקום רמזור ירוק כתוב WALAK במקום רמזור אדום כתוב DON'T WALAK ואנשים מחכים בסבלנות עד שיהיה WALAK לא כמו פה. אמיר | 12.10.13 (ל"ת)
13. מידע זמין לניצול תשתית ציבורית עם קצת מעוף ואכפתיות , את כל הנתונים הנצברים בעזרת הרשתות הסלולריות (WAZE וכדומה) אפשר להזין לרשת הרמזורים ובכך לשפר ולייעל את תנועת הרכבים בכבישים ובצמתים , ובכך להקל על כולנו , הנהגים , הולכי הרגל ובכלל כל המשק . גופי | 12.10.13 (ל"ת)
11. רק לחצנים חדשים במערכת רמזורים חדשה - עובדים. במקרה הטוב, עדיין עובדים אחרי שנתיים. מרים | 12.10.13 (ל"ת)
9. מסמר חלוד (3) צודק אוי כמה שהוא צודק. בלדד השוחי צודק בכך שרוב הכפתורים לא עובדים מטעמים שונים (מקולקלים, פועלים בשעות מסוימות, נוטרלו וכו'). להערכתי מטרת הכפתור העיקרית היא לשמש במקומות בהם ללא לחיצה לא יהיה ירוק. כל השאר זה באמת ליופי ולריפוי בעיסוק. בכל אופן, מומחי כביש לא ממתינים לירוק, בעזרת העיניים הם מודאים שאין שוטר ושהמכוניות רחוקות. אגב, האופטימיות של מר השוחי לכך שהרמזורים מתוכננים לפי גלים ירוקים בהחלט משעשעת. עצלני התחבורה עשו משהו והלכו לישון, ממש לא מזיז להם את קצה הזרת שנבזבז זמן מיותר בצמתים. זה בהחלט נושא שכדאי לעשות עליו תחקיר, אני קורא לו: פקקים מלאכותיים - פקקים שבניהול רמזור אופטימלי היו נמנעים. כלב בן יפונה | 12.10.13 (ל"ת)
8. לא צריך כפתורים מטופשים, בחו"ל יש פשוט שעון שסופר אחורה אתה מגיע לרמזור ורואה עוד כמה שניות נשארו לך. בנוסף, בזמן האור הירוק השעון גם סופר אחורה כדי שתדע כמה זמן נשאר לך לחצות. אם היו עושים את זה בארץ לא היינו צריכים לשמוע על הצרות של גילה אלמגור בחצית כביש. | 12.10.13 (ל"ת)
7. אלה לעיוורים גם לרוב עושים את הרעש שמודיע אם הרמזור ירוק או אדום גם אפשר להבין מהמיקום של הרעש לאיזה כיוון מדובר . | 12.10.13 (ל"ת)
5. רצוי שהיית מתיעץ עם מישהו שמבין לפני שכתבת את השטויות שלך נראה לי שתאוריית הקונספירציה של חלק מקוראים שחושבים שבלדד התחלף כנראה נכונה אז למי שרוצה לדעת איך עובד הכפתור כאשר יש כפתור אחד לחיצה עליו תגרום להחלפת האור ברמזור לירוק תוך מספר שניות בתנאי שעבר זמן מינימלי מסוים מהירוק האחרון (שני הזמנים האילה ניתנים לתכנות בהתאם לרוחב הכביש ועומס התנועה) זה המקרה הפשוט המקרה המורכב יותר זה כאשר בצומת יש מספר כפתורים כמו למשל בצומת עזריאלי למי שמכיר במקרה הזה יתכן שנלחצו מספר כפתורים במקומות שונים בצומת ולכן ישנו בקר שמתזמן את האור הירוק בהתחשב בכל הלחיצות ברוב מהמיקרים האור יתחלף בשלב מסויים לירוק גם אם לא נלחץ שום כפתור וזה בעיקר בשביל כל אותם הולכי רגל שלא שמים לב שיש כפתור ועשויים לחכות לנצח אליפז התימני | 12.10.13 (ל"ת)
4. בלונדון ליד כל כפתור יש שלט אלקטרוני אשר ברגע הלחיצה מופיעה עליו WAIT זה מכניס עניין אחר לגמרי לשימוש בכפתור. יש אינדיקציה שהלחיצה עבדה ושעכשיו רק צריך לחכות. יופי טופי | 12.10.13 (ל"ת)
3. הכפתור ברמזור דומה לפתק בחירות לא חשוב מה אתה מצביע בסוף אותו הזבל נשאר. מסמר חלוד | 12.10.13 (ל"ת)
2. בחיפה קיימים שני סוגים של כפתורים כאלה. חלקם מיועדים לעוורים - ואז המתקן אומר בקול גדול (ולא חלוש) היכן מוצב הרמזור ולאיזה כיוון. בחלקם יש נורית שמהבהבת לאחר שלחצת על הכפתור והבא אחריך למעבר החציה יודע שזה הופעל. כאשר הם מיועדים לעורים הם לא אמורים להורות לרמזור לפעול - אבל בפועל הם מתפקדים כגלאי הולכי רגל (וגיליתי זאת כאשר רמזור פעם "דלג" עלי). אילנה | 12.10.13 (ל"ת)
1. בתאילנד חזרתי לפני כשבוע מתאילנד - וגם שם יש כפתורים על רמזורים של הולכי רגל. ההבדל הוא ששם גם יש אינדיקציה, בצורה של שלט אלקטרוני לא קטן בתאילנדית, שהתקבלה הלחיצה על הכפתור. זה בהחלט עוזר כשיש דבר כזה, גם אם אני עכשיו צריך להמשיך להמתין עד שיהיה לי אור ירוק לחצות. ד"א, אחד הרמזורים האלה לא היה בצומת מרומזרת, אלא באמצע כביש ראשי, על מנת שניתן יהיה לחצות את הכביש בביטחה. hdl | 10.10.13 (ל"ת)
הכפתור ברמזור גורם לו להתחלף?
20 תגובות לכתיבת תגובה