אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הורידו את השאלטר: לקוחות בטר פלייס גילו שטעינת המכוניות החשמליות נחתכה בכ-60%

53 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

50.
אורן מתגובה 25 ו-44
אני לא יודע מאיפה אתה לוקח את המספרים והחישוב המסובך. אני כן יודע שהתוצאה שלך לא נכונה!!! לאחר 25000 ק"מ אני יודע בדיוק כמה עולה לי החשמל. העלות האמיתית שלי היא 10-11 אגורת לק"מ נסיעה = 1000 ק"מ 100-120 ש"ח. כל היתר קשקוש וחישובים עם נתונים שאין בינם למציאות כל קשר. שבת שלום
בעל פלואנס חשמלית | 11.10.13
48.
מה שהוגן הוגן. אני חתמתי על ההסכם ההתקשרות ויש לי שקט.
אני בתור עצמאי בעצמי, מבין טוב שאף אחד לא ירצה לספק שירותים בחינם, ולגבי העבר הכתובת שלי זה קופת הפירוק, גם אם לא אצליח להוציא ממנה יותר מדי. בכל מקרה הרוכשת הייתה אדיבה איתנו, ולא לחצה במשך חודש וחצי שסיפקה שירותים, אז מהבחינה הזאת היא הוכיחה את עצמה ולא לחצה ולכן אני עושה זאת בלב שלם, מה עוד שאני חוסך לא מעט כסף לעומת רכב בנזין. בכל מקרה אם אני וחבריי לא נשלם את התמורה, אז אף אחד לא ירצה לקחת רשת שאין לה הכנסות, כך שעם כל הסימפטיה לחבריי, אין שום היגיון שלא נשלם עבור השירות.
יוסי | 10.10.13
47.
את כל העוולות של אגאסי מפילים על צחי. הכתובת לטענות על תקופת העבר היא רק
תקופת הפירוק, ולא יזם חדש שבא לעשות עסק וזכאי לגבות תשלום עבור השירותים, שהרי אחרת הוא לא היה רוכש, ולמעשה אף אחד לא היה רוכש ומשאירים את הנהגים עם קופת הפירוק וללא שירות. במקום לפרוס בפניו שטיח אדום, מצפים לקבל שירות ללא תשלום, וזה קצת מוזר, אפילו כאן בישראל.
בני- עו"ד | 10.10.13
45.
נכון, אבל זה לא בשמיים ויש בקרים כאלה בשוק
עכשיו צריך לבוא מישהו שיעשה אינטגרציהשל בקר כזה במקום בקר הטעינה של הרכב. פרויקטים דומים בוצעו לפני כמה שנים על הפריוס בארה"ב. הבעיה היא לא הנדסה הפוכה של הטעינה אלא איך להמשיך להשתמש ברכב ללא תמיכה טכנית (ע"ע באגים בתוכנה) והאם משרד התחבורה לא יערים קשיים בטסט בגין "שינוי מבנה".
תגובה ל אורן \ 25 | 10.10.13
44.
תגובה ל-42
החישוב נכון ואסביר. בהיסתמך על תגובת אחד הנהגים להלן הנתונים: 3 שעות טעינה 7% מקיבול הסוללה . סוללה מלאה(לאחר השינוי הנתונים) מספיקה ל-68KM כלומר 7% הינו 4.8KM .למרות שהנתון KWH ל-KM לא חשוב , אך בשבילך אתן את הנתונים. זרם טעינה לאחר השינוי הינו 6 אמפר. הספק צריכה 6 כפול 220V סה"כ 1.32KWH . 1 KM ל-KHW 4.8/1.32 נקבל 3.2 קילומטר לכול KWH . 1KWH=3.2KM 1KM=0.33KWH לכול KM עלות החשמל הינה 0.6*0.33 סה"כ 20 אגורות.
אורן | 10.10.13
42.
תגובה ל=25
מגיב 25, נראה לי שיש לך טעות בחשבון וכדאי לבדוק. 1 קוו"ט מספיק לטווח 6 ק"מ. אם עלות קוו"ט 60 אגורות, 60 לחלק ל-6 = 10 אגורות לק"מ זאת העלות האמיתית אם לא ישתלטו עבריינים על הרשת. למשל, מרקור שהביא צ'ק מאמריקה בלי כתובת ובלי שם המוסר, או שהביא ערבות של מגרשים ברומניה. מזל שלא הביא ערבות של מגרשים על הירח.
ישראלי | 10.10.13
41.
רק בישראל שימוש ברכב חשמלי הוא פשע
עד מתי יענישו את הלקוחות? אם לא נעביר את החברה בקרוב לידיים אמינות וטובות יותר, לא יהיה עתיד לרכב החשמלי בארץ וזה חבל, ממש חבל. הנהיגה ברכב החשמלי היא חלום! מסכימה עם תומר, עמדת טעינה ביתית פרטית היא הפתרון. נמאס לי לחיות באי וודאות, אי אפשר לסמוך על בטר פלייס.
שירה | 10.10.13
38.
מי קונה מכונית שתלויה בצד שלישי מסויים להפעלתה ?
מי שקנה מכונית בבטר פלייס משול לאדם שיקנה מכונית בנזין שאפשר לתדלק רק בתחנה אחת בישראל . כבר מהרגע הראשון היה ברור שמדובר במשקולות נייר של טון וחצי ברגע שתהיה בעייה . זה אגב היה המודל האמיתי של בטר פלייס . לכבול את הלקוחות למונופול שימכור חשמל במחיר מופקע עם גב מהמדינה בדמות מיסוי מגוחך על מכוניות חשמליות , ומס "ירוק" מופקע על כל שאר המכוניות והדלק . השאלה החשובה היא איך זה שלא קמה זעקה בציבור , העיתונות שתקה ואף אחד לא יושב בכלא ?
אני רק שאלה | 10.10.13
37.
שקרים בדיות ועזות מצח
שקרים - מאז פרוק החברה, התשלום עבור החשמל מועבר ישירות לחברת החשמל על ידי הלקוחות. בדיות - מר צחי מרקיור אינו כזה מסכן אלא מנסה לעשות כסף קל על גבם של רוכשי המכוניות הנאיבים. הוא מציע לשלם עבור השירותים מבלי להתחייב (עם ערבות - לאחר הנסיון שכבר חווינו) על מתן השירותים (למחרת תשלום החוב הוא יכול להחליט על הפסקת השרות ללא כל עילת תביעה נגדו). עזות מצח - לעשות מעשה של רכישת חברה ולבקש מלקוחותיה לעמוד על התחייבויותיהם כלפי החברה הקודמת תוך רצון להחתים אותם על התקשרות בה רק הם מתחייבים ואילו יכול לעשות ככל העולה על רוחו זו התנהלות התואמת לסגנון "רצחת וגם ירשת" רק שלרוע מזלו של מר מרקור הוא כנראה לא יודע שזה היה אפשרי (אולי) בימי התנ"ך אבל היום יש לו עסק עם אנשים מתוחכמים לא פחות מממנו
חזי | 10.10.13
25.
תגובה לליצן 9 שהציע מעקף
אם איני טועה, הסוללות מחוברות בטור עד למתח הרשת לאחר ישור מתח ב-2 מופעים. כלומר תאים של 12 וולט כ"א . וכדי להגדיל את הקיבול מוסיפים עוד קבוצה שכזאת בטור. עם סוללות ליטיום צריכים לנהוג בזהירות, זרם גבוה מדי בטעינה או מתח לא תקין יכול לשרוף את הרכב כליל. הליך הטעינה מתבצע ע"י בקר , כנראה שהתקשורת עם הרכב מבוצע בתדר רדיו בתחנת הטעינה. במהלך הטעינה יש ניטור של מתח טעינה/זרם טעינה/טמפרטורה . הקיבול ניקבע לפי משך זמן הטעינה ומתח הטענה. כלומר ע"ם הנוסחה Q=It . בקר הרכב יודע כמה זרם ניצרך ולפי זה יודע מה המטען שנישאר בסוללות. דרם נוספת לבדוק קיבול סוללה, הינה לבדוק מה זרם בהיתנגדות נמוכה. היות ובדר"כ בליטיום מתח ההדקים ללא צריכת זרם יעמוד על מתח זהה. השוני זה הזרם. כפי שידוע לי, מתח הטעינה הינו 220VAC וזרם כפי שתואר הינו בן 16A-6A .אילו זרמים גבוהים מאוד בהספק. כ-1200W-3500W . אף מהנדס אלקטרונקה לא יתעסק בכך. לגבי צריכת החשמל , כול קילו ווט שעה עולה כ-0.61 ש"ח, אם 60 קילומטר זה 6 שעות טעינה בזרם הנמוך 1.2*6*0.6 = 4.5 שקל. 60KM צריל לעלות(חשמל בלבד) 4.5ש"ח. כידועת רכב בנזין הנוסע 60KM יצרוך 30 ש"ח (בחישוב 1:16 לליטר ו7.5ש"ח לליטר) אך העלות של בטר פלייס לא משתלמת, כי במקום מחיר הדלק משלמים הוצאות מסביב.
אורן  | 10.10.13
19.
לא ברור לי
בעלי הרכבים לא מעוניינים לחתום על חוזה עם הספק החדש אבל ממשיכים לקבל חשמל חינם ללא תשלום ??? אני מייד הייתי מפסיק להם את הזרם שיבואו קודם כל לשלם איזו חוצפה אם יש להם טענות על החוזה שיבואו להתווכח אבל הם כרגע מקבלים תמורה ללא תשלום וזה מצב לא הגיוני....
איתמר | 10.10.13
16.
לא חותמים על חוזה
אנו בעלי רכבים לא חותמים על חוזה כי לא רוצים להיות שבויים של צחי ולהתחייב רק אליו ובמיוחד לשלם פי 2 ממה ששילמנו ובמיוחד לא אחרי שמאיימים אליך שינתקו חשמל. לגבי חודש ספטמבר ,נכון הרבה לא שילמו , אבל למי ???? לצחי??? למה הוא שילם לבית משפט משהו???? קודם שיקנה את החברה בכסף נורמלי ויצבור אמון ללקוחות אחר כך אפשר לדבר. פרט לכך הסוללות הוא קיבל מתנה מרנו, בתור פיצוי זה מגיע ללקוחות והוא לא יכול לגבות תשלום על זה.
בעל רכב חשמלי | 10.10.13
7.
על טמטום - משלמים!
רעיון מכונית חשמלית - אינו בשל טכנולוגית. רק המצאה של טעינה מהירה וטווח נסיעה גדול - יקדמו את הנושא. רק נשיאנו מפיק המליצות חשב שאגסי הוא גאון הדור.... מי שהיה טיפש ואץ-רץ לקנות מכונית חשמלית כדי להיות IN ראשון - משלם על כך כעת. שימו את ה'רנו' במוזיאון, וקנו מכונית בנזין.
אלי בר-נס | 10.10.13
3.
כמה חוצפה ואין גבול לבושה
חרטטנות זה לא מילה ! החברה הרוכשת מבזה את החלטות בתי המשפט ונוהגת בביריונות ואולטימטומים כלפי קהל הלקוחות היחיד שיש לה כרגע. אבסורד ! כל הלקוחות היו רוצים להמשיך לקבל את כלל השירותים במחיר הוגן תחת אבטחה כי השירותים הניתנים יהיו יציבים לתקופת זמן מוגדרת מראש. לא יעלה על הדעת כי הלקוחות יחתמו על חוזה דרקוני ומונופוליסטי עבור חתול בשק. כבר עברנו את הסרט הזה רק שהפעם החוזה והתשלומים הינם הזויים שלא כמו במקרה המקורי של חברת בטר פלייס. החברה בחוזה שלה לא מציעה חבילה הכוללת את התשלום עבור החשמל. זהו תשלום נפרד ובכתבה זו היא מטעה את הקוראים. בנוסף, לא ברור עתיד תחנות ההחלפה. כמה יישארו אם בכלל ולכמה זמן. ישנם אנשים שנתנו את מיטב כספם מראש לכמות גדולה של ק"מ שלא מומשו, אז עכשיו עליהם לשלם מעבר? מדובר בכמה עשרות אלפי שקלים שנזרקו לפח סתם ככה. אין מי שייתן דין וחשבון? מאז תחילת פירוקה של בטר פלייס כלל הלקוחות החלו לשלם בנוסף באופן פרטי לחברת חשמל עבור טעינת רכביהם בחנייה הפרטית שלהם, אז גם כאן קיימת הטעייה בוטה של הרוכשת. אין חובות של הלקוחות אל מול החברה, אם כבר - המצב הינו הפוך. כואב הלב על מיזם מדהים שזרקו אותו לאשפתות. הפכו את המותג בטר פלייס מנקי ומתקדם לסמרטוט דרוס! ישראל עוד תעבור בעל כורחה לתחבורה חשמלית וכל זה יקרה אחרי שזה ייושם בכל העולם כי אנחנו מדינת היי-טק. מדינת סטארט-אפ שהתשתית המתקדמת בעולם לרכבים חשמליים והחלפת סוללות נבנתה על אדמתה ללא כספי ציבור והוגשה על על מגש של כסף. במקום להתנתק מהנפט המזהם של שכנינו האוהדים אותנו, אנחנו מעדיפים לחזור אחורה ולקטר על התנודות במחירים ההזויים. מדינה קטנה כמו שלנו הייתה אידיאלית לתחבורה 100% נקייה, אבל למה לנו להביא לעתיד טוב יותר כשאפשר להפאר על טכנולוגיית הגז. יופטידו ! כל הכבוד לנו באמת...
איתי | 10.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת