אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סופית: קרן פימי נסוגה מההשקעה באל על

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
מטוסי 15-F של חיל האויר הם בני 37 שנים!!!
אז בבקשה לא לדבר שטויות על צי מטוסים בגיל ממוצע של 13 שנים!!! מטוסי 15-F הראשונים הגיעו בשנת 1976! מה שחשוב זו רמת התחזוקה, לא הגיל. אבל הנסיגה של פימי מוסיפה לאבחנה שאל-על לא אטרקטיבית מבחינת רווחיות. הבעיה - כמעט כמו בכל חברה גדולה - היא העובדים. יותר מידי עובדים (פוריות נמוכה ב- 30% יחסית לאירופה) עם יותר מידי תנאים... גם טייסים.. זו תמיד הבעיה הראשונה בחשיבותה.
אלי בר-נס | 10.10.13
6.
אליהו, תקלות קורות.
אני בטוח שהחוויה לא הייתה נעימה. תקלה במנוע בזמן טיסה זה בודאי מפחיד ונחיתה לא מתוכננת במקום כמו אסמרה זה בהחלט לא נעים ולא נוח אבל אלו דברים שיכולים לקרות בכל חברת תעופה. ברור שבנחיתה שאינה מתוכננת, בטח במקום כמו אסמרה ובטח כשאי נציגות מקומית, קשה לספק את כל הצרכים המיידיים של הנוסעים ובטח שלא לתת להם פיצוי מיידי ואני מקווה עבורכם שאל על ייתנו פיצוי הולם בהמשך, אבל גם אם לא אין לזה שום קשר לבטיחות. צי המטוסים של אל על אכן ותיק עם גיל ממותע של מעל 13 שנה אבל התחזוקה ברמה גבוהה וכשזה מגיע לבטיחות אל על נמצאת בצמרת' היא ברשימת 30 החברות הבטוחות בעולם - נמצאת במקום 24 (יש מעל 240 חברות הרשומות יאט"א).
אמיר | 10.10.13
1.
אל על בהתרסקות טוטאלית , מטוסים מיושנים ( שיום אחד יקרה אסון ) ולא ננחת באסמרה !!!
אל על צריכה לבדוק את עצמה והתנהלות לאוך הארוע והנחיתת חרום באפריקה / אסמרה . הנוסעים היו בסדר גמור וגם שימי "בקטנה" . ואל על - לתת פיצוי ארוחת בוקר ??!! כנראה ירדתם בכלל מהפסים ואתם לא מבינים איפה אתם חיים !!!
אליהו | 10.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת