אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קרב מוזיקלי זורם

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
שירותים כמו ספוטיפיי טובים רק לחברות התקליטים
בגלל ה"זנב הארוך" של קטלוגי ההשמעות, חלק ניכר מההכנסות מגיע מאמנים שפעלו לפני עשורים רבים שאין להם חוזי ניו מדיה מעודכנים עם חברות התקליטים ורוב הכסף מהשמעות מסטרימינג נשאר אצל חברות התקליטים ואילו האמן אינו מקבל דבר. מצד שני, ויש צד שני, העוגה מתחלקת כיום להרבה יותר חתיכות. גם בגלל הזמינות של התוכן וגם בגלל מנועי המלצות וגילויי החושפים מאזינים לתוכן חדש
אילן | 14.10.13
1.
אמן לא מרוויח רק מהשמעות, אפשרויות ההכנסה שלו רחבות יותר
דבר ראשון, הופעות. שם יש את הכסף הגדול לאמנים. בנוסף, זכויות יוצרים של השמעות ברדיו / טלוויזיה. זכויות יוצרים של השמעות פומביות בבתי עסק. פרסום (למי מהם שמעוניין). שימוש במוסיקה שלהם בסרטי קולנוע. ויש עוד...
מלך הכוסברה | 14.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת