11. חסון , מנהל בעל שיעור קומה וניסיון , אולי הטוב ביותר בענף הרכב ואחד הבודדים שקם ועלה מסוכן מכירות של טויוטה לדרגת מנכ"ל בעקביות ונחישות ראויים להערכה ולדוגמא , מהכרות אישית בתחילת דרכו כאיש מכירות וכמנהל אולם תצוגה של טויוטה לאחר מכן , אני מתחייב שמדובר באדם ישר נאמן ובעל חשיבה אסטרטגית עסקית ארוכת טווח ....סמל"ת רק הרוויחו וירוויחו רבות מהחיבור עם אדם ומנהל כמוהו . מאחל לאורן הצלחה רבה ג'וני מרשל | 17.10.13 (ל"ת)
10. תכלס בתמחור הנוכחי אין לסובארו סיכוי- אם זה עולה כמו טויוטה קונים טויוטה או הונדה :-) תורידו מחיר ב 15% רוחבי לכל הדגמים ותשלשו את המכירות. שאלות? שי | 15.10.13 (ל"ת)
9. חבל על העובדים שינויים תמיד יהיו בכל מיני חברות אבל הכי כואב על העובדים שאפילו לא יודעים מה יהיה איתם... קבוצת סמלת דורסת ויכולה לאכול את הכל עובדי סוברו הם עובדים טובים ןמרגישים כמו משפחה מקווה שבסמלת יידעו טוב טוב איך לנהוג .. אילנית | 15.10.13 (ל"ת)
7. הדג מסריח מהראש... חברה שהיתה עם פוטנציאל טוב ואנשי מקצוע טובים הפכה בזכות ניהול קלוקל ומנכ"ל שהכניס את אנשי שלומו לחברה מקרטעת עם עתיד לא ידוע. במקום לטפל בבעיות באופן מקצועי מתנהלים כמו בפוליטיקה, מלוכלך ודואגים למקורבים. שיקבלו תפקידים. תשפרו את המקצועיות שלכם בטיפול ברכבים, תשפרו את היחס ללקוחות שלכם, תורידו את מחירי החלפים המנופחים שלכם, תורידו את עלויות הטיפולים תפעלו באמינות ובהגינות בינכם צוות הניהול,המוסכים ברשת וקהל הלקוחות יזרום אליכם כי הרכבים שלכם טובים ואמינים. והאשמה רק באופן ניהול החברה ובאווירה שיצרתם. דוד | 14.10.13 (ל"ת)
6. האיש מוצא תירוצים מעל ומתחת לאדמה לביצועיו הכושלים כמנכ"ל בהנהגת גאון הניהול והשיווק הזה סובארו הפך ליבואן נישה למרות היצע רכבים בסגמנטים צומחים בשוק. כל השאר - תירוצים מהיקב והגרון. טוב יעשה היבואן החדש אם במסגרת ניקוי אורוות ייפטר גם מכישלונרים שחזקים ביחסי ציבור עצמיים וראיונות שחץ לתקשורת אבל חלשים איפה שחשוב בביזנס עצמו. מומחה | 14.10.13 (ל"ת)
3. מנכ"ל מנוכר ומיתנשא בושא שעושים עליו כזאת כתבה מבלי ליבדוק הנתונים וההעובדות.כדאי שתישאלו את עובדיו לשעבר על היתנהגותו הדורסנית הנלוזה. איכפת לו רק מעצמו. גיא | 14.10.13 (ל"ת)
2. הנייר סופג הכל-מנכ"ל טווס.. המנכ"ל מציג את "השגיו"... מנכ"ל שחצן ומיתנשא,שתחת הנהגתו יפנאוטו דרסה את הזכיינים/המוסכים,והעובדים בתקופה המדוברת. כדאי ליבדוק: א.כמה מוסכים סגרו/ניקלעו לחובת ופשטו את הרגל.. .ב.מחירי גזל, שניגבים מהמוסכים ומהלקוחות עבור חלפים וטיפולים. ג.כמה עובדים/מנהלים נישארו בחברה לאחר הגעתו של המנכ"ל אורן . חברה ומנכ"ל דורסנים ,שאיכפת להם רק מעצמם.וממשכורתם. כדאי לעשות סקר התנהלות ושרות של חברת יפנאוטו מול זכיינהה/מוסכי השירות של החברה. זכיין סובארו | 14.10.13 (ל"ת)
מנכ"ל יפנאוטו: "ניסו לגנוב את סובארו מאחורי הגב שלנו"
11 תגובות לכתיבת תגובה