אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שטראוס תמכור שוקולד פרה בטעם מסטיק בזוקה

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
נוסחת הקסם לכיבוש הלב של הצרכן הישראלי (מאת שטראוס/עלית/תנובה/השלם את החסר)
1. העלאת מחיר המוצר ב-7% בסוף הרבעון. 2. הקטנת נפח המוצר ב-9%.אם הצרכנים שמו לב החזר את המוצר לגודל המקורי ושים תוית צהובה שמדגישה שנפח המוצר גדל ב-10% ללא תוספת תשלום. 3. אם סעיף 2 לא מעלה את המכירות הפעל את סעיף 1. 4. רענן את המוצר למשהו נוסטלגי (לדוגמא, עד כמה שזה ישמע מופרך, שוקלד פרה בטעם בזוקה) - מאפשר לשנות תמהיל המוצר לטובת רכיבים זולים כמו חומרי צבע וטעם. 5. אם סעיף 4 לא מעלה את המכירות הפעל את סעיף 1. 6. גייסו את היחצ"ן רני רהב לקדם את המוצר (זה בטוח יעבוד) אבל יחייב הפעלת סעיף 1 בכל מקרה ע"מ לכסות את העלות שלו.
הפסיכיאטר המחוזי | 14.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת