3. מנגנון החלפת הסוללה שוקל כמעט 300 ק"ג הרעיון העקרוני של הסוללה המתחלפת יפה, ואולי יצליח בעתיד עם ספק פחות "גרידי" ותנאים מסחריים יותר הוגנים ללקוחות, אבל המשקל הבסיסי הענק של הסוללה חייב לבנות עבורה מסילות פלדה כבדות ביותר אשר ייצבו אותה לשלדת הרכב, וימנעו חלק מהתופעה של השריפות שרואים עתה בטסלה החשמלית והיקרה להחריד. בקיצור - ללא מנגנון ההחלפה הזה - האוטו יהיה קל בהרבה, וגם זול לייצור באופן די מוחשי. ישראל | 11.11.13 (ל"ת)
נכשלה בישראל, תצליח בקוריאה? הרנו החשמלית תיוצר בקוריאה כסמסונג
3 תגובות לכתיבת תגובה