10. רכבת ישראל אני מאד מתפלא שההנהלה עדיין לא זרקה את האשמה על הועד, עד היום הועד היה אשם בכל תחלואי הרכבת ובכל הכישלונות של ההנהלה, אם אינני טועה אז יו"ר הדירקטוריון היה האדון אורי יוגב שהתמנה לאחרונה כמנהל החברות הממשלתיות, האם יש סיכוי, או יהיה פעם סיכוי שהמנהלים הכושלים בחברות הממשלתיות ישלמו בגין כישלונותיהם? או שיקפיצו אותם כיתה לחברה אחרת (זה מה שנעשה היום) על מנת שישלימו את הנזקים שהם גרמו למדינה? ומתי יגיע הסוף שמנהל מתמנה לפי קרבתו לשר, או למישהו בכיר במפלגה או סתם חבר, כדוגמת אורי שני, ואורי יוגב. לתשומת לבך יאיר לפיד. בן ארי | 28.11.13 (ל"ת)
8. אם יבדקו ביסודיות יגלו שמישהו גזר עמלה רצינית כמו בחברת חשמל גם כאן כנראה מישהו ידוע המזכיר | 16.10.13 (ל"ת)
5. מה חדש, הנהלה שלא יודעת לגרום לתחזוקה כמו שצריך תדע לרכוש קרונות , בושה וחרפה לזלזל בכספי ציבור טדי | 15.10.13 (ל"ת)
3. האם מועד אספקת הקרנות לא היה תנאי יסודי במכרז? כיצד רק לאחר קביעת הזוכה במכרז נודע מועד האספקה של הקרונות? cleareye | 15.10.13 (ל"ת)
1. דוגמא למבקר שמבלבל בשכל בלי להבין כלום רכבת ישראל עמדה בפני מחסור בקרונות - ולכן ברור שזמן אספקה הוא קריטריון חשוב ביותר.- אפילו יותר מהעלות. אין כמעט חברות שמיצרות קרונות דו קומתיים, והקרונות הדו-קומתיים התבררו כמתאימים ביותר לקווים של רכבת ישראל (פותרים את הבעיה של רציפים קצרים מידי). מכיוון שלרכבת היה נסיון מוצלח בקרונות כאלו, וודאי שהכי פשוט לקנות את אותם קרונות שכבר יש - כאשר כל הקרונות זהים, זה מוזיל את עלות הטיפול. ומדוע שרכבת ישראל תגדיר דרישות מיוחדות? הרכבות בישראל שונות מהרכבות בחו"ל?. השאלה היחיד היא אם המחיר לקרונות החדשים היה הוגן ביחס לקרונות הישנים מאותו סוג. דן הקטן | 15.10.13 (ל"ת)
חריגה של 800 מיליון שקל ברכישת הקרונות ברכבת
10 תגובות לכתיבת תגובה