אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קסום-קסום, אבל לא נמכר: הפלסטיק של אפל נמס

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
ל-2 אתה חושב לא נכון
סביר להניח שעלות הייצור של ה-5C נמוכה בהרבה מעלות הייצור של ה-5S ולא יהיה מפתיע אם אחוזי הרווח של ה-5C גבוהים יותר מה-5S. לדוגמא: נניח שעולה 100$ לייצר את ה-5C אז יש לאפל 400% אחוזי רווח. במקרה של ה-5S עלות הייצור צריכה להיות 120$ השביל לשמור על אותו אחוז רווח. בקיצר תבדוק קצת את ההנחות יסוד שלך לפני שאתה קובע מה עדיף לאפל לדווח
ggg | 17.10.13
4.
ה-5C הוא מכשיר לא רע בכלל
קהל היעד שלו במערב הוא דווקא אנשים "רגילים", אלו שלא צריכים את "המילה האחרונה", וצריכים רק סמארטפון אמין ונוח, אבל דווקא הצבעוניות שלו פוגעת בו, אין לו אף צבע שיכול לשמש אנשים בוגרים והמחיר בינו לאחיו הגדול לא כל כך משמעותי, ולכן נרתעים ממנו, ומעדיפים לקנות את גרסת ה-S. ולמרות זאת, אני מחכה שיגיע לארץ ביבוא מסודר, במחיר סביר אני אקנה לעצמי אחד.
משה | 17.10.13
2.
ככל שה-5C היה נמכר יותר
ככה היו אומרים שהקונספט פרימיום של אפל מת וששולי הרווח צפויים להצטמצם. בא נחשוב שניה: אם כבר - לאפל היה אינטרס שלא לחשוף את הפילוח - רק אם מכירות ה-5C היו גבוהות! הרי הם כן מציגים את סך המכירות. ככל שיש יותר 5S לעומת 5C הרווחים גדולים יותר. אז הסתרה הייתה משתלמת ככל שה-5C היה מוכר יותר. אגב, להזכיר - מבין יצרניות הסמרטפון העיקריות שיודעים שלא מזייפות בבדיקות מהירות יש רק את אפל וככל הנראה מוטורולה (ה"ככל הנראה" הוא ציטוט מהאתר). אולי הגיע הזמן להוריד הילוך בקטע הזה של אפל הם רשעים?
אלון | 17.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת