אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הבלגאן בדואר חוגג: הוועד פוצץ ישיבת הנהלה שנייה בתוך חודש

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
הבעיה ד''י התפזר על הרבה שרותים מבלי להתאים את עצמו בכ''א
כתוצאה מכך השרות הבסיסי של דברי דואר כושל השרות בחלק גדול של הסניפים אינו שרותי ונדרש זמן רב של המתנה בתור לכל פעולה פשוטה. חלק מהעובדים אינו מתאים לעבודה שרותית עם קהל .(יש גם עובדים שרותיים ואדיבים) אנ יאישית משתדל לא להגיע לסניף הדואר ככל שנחתן.
רון | 19.10.13
4.
לעשות ריסטארט
הדואר הוא שרות חיוני לציבור אבל רמת השרות שלו התדרדרה פלאים ואנשים עומדים שעות בתור בשביל לקבל חבילה או דואר רשום. יש להפסיק מיידית את כל השרותים הנלווים ולהתמקד בשרות דואר איכותי. עדיף להעלות את התעריפים ולשפר את רמת השרות. בימי שישי לתת שרות רק ללקוחות פרטיים שזה היום הפנוי שלהם ולהפסיק את השרותים לעסקים ביום זה.
גיורא | 17.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת