אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מידרוג: "חשש לפגיעה באיכות הערבות שהעמידה בזן לכאו"ל"

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
אין לנו סיכוי לשרוד
אם נכון שעלות אחסנת הדלק והזרמתו מהטרמינל של תשתיות נפט ואנרגיה כל כך גבוהה אזי אין לבזן סיכוי להמשיך לשרוד כחברה כלכלית. לא יתכן שחברה תשלם כל כך הרבה על שרותי מחסן....! זה מחסן עם חברה שמטה שלה יושב בלב הרצליה פיתוח! במקום הכי יקר בארץ! להטות את קו קאצא לבזן במיידי!
מפעיל בזן | 19.10.13
2.
7שקלים לטונה אחסנה בחודש 1.44שח לטונה להזרמה
8.44 שח בזן משלמת לתשן על כל טון של אחסנה והזרמה לחודש..... המפעל מזקק עשרה מליון טון.... 84 מליון שח בשנה שניתן לחסוך! הקו צריך רק להטות אותו על ידי מגוף מהכוונה לטרמינל בקריית חיים לחצר בזן!!!! יערי שאלה... מבית זית לבזן אתה נוסע דרך אילת? אז למה לקלוט גלם לקריית חיים ולהעבירו אז לבזן ביוקר? יספרו לך קו צר.... מה אורכה של ההצרות תשאל ומה עלות הרחבתה! זה מהלך מנכל קלאסי! מי שמעיז מנצח! בברכה המושך בחוטים
אורנה הליסון | 19.10.13
1.
יערי דבר עם שרית המזכירה שלך!!!
שוחחתי איתה בנושא הטיית קו קאצא ישירות לבזן. הדלק הגולמי אותו מזקק המפעל במזגים מגיע רובו המכריע מאשקלון בקו קאצא. ישנו חיבור ישיר לחוות המיכלים שלנו בבזן. הקו זורם בממוצע ספיקה של 850 קוב שעה . המשלוחים ארוכים לעיתים בני 60 אלף קוב כך שניתן לעבוד ללא סכנות במיכלי הc. כח האדם מתורגל לקליטה מול תשן ןבצע מהלך משמעותי ותסיט את הקו אלינו. חסוך עשרות רבות של מליונים בשנה על אחסנה והזרמה מהטרמינל של תשן. זה מהלך שמונח לפתחנו שנים רבות. אנא למד את הנושא אשמח לסייע. תעזר באנשים הטובים מאגף מבצעים. תעזר בעובדים ששבו ממתקני החוץ ב2001
אריק טל  | 17.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת