אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לאחר פיצוץ ישיבת ההנהלה: עובדי הדואר מתחילים בשיבושים

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
כדאי שועד העובדים יגיד את כל האמת. בתור לקוח
ש"מבלה" בסניף הדואר המקומי כמה פעמים בשבוע (ומדובר בסניף מרכזי), אכן נראה שיש עומס והשירות שהלקוח מקבל לוקה בחסר. עם זאת, נדמה שתפוקת עובדי האשנב אצלי בסניף היא הגורם לבעיה ולאו דווקא מחסור בכוח אדם. הן עושות טובה שהן קמות מהכסא, עושות טובה לענות לטלפון, עושות טובה בכלל לקבל את הלקוח והכל כל כך איטי וחסר שירותיות. מספיק להגיע איזה חצי שעה לפני הסגירה כדי לראות פתאום איך העובדות מקבלות מרץ בצורה "קסומה" ואיך פתאום הלקוחות מתוקתקים ופתאום נזכרים לפתוח אשנב מהיר למתן דברי דואר וחבילות. התייעלות מדהימה. אז לפני שהדואר מגייס "עושי טובה" נוספים, כדי שיהפוך את אלה הקיימים "מעושי טובה" לנותני שירות אמיתיים ואז המצב בסניפים ישתפר מהותית. אולי גם זה המקום להוסיף שאני לפעמים מקבל שירות בסוכנות דואר קטנה עם עובדת אשנב אחת בלבד ובכל פעם שאני מגיע, הבחורה מתקתקת עניינים, אין תור ותמיד עם חיוך. ככה עובדים.
לקוח | 20.10.13
12.
הבעיה העיקרית היא גודל הסניפים
בעשר שנים האחרונות גרתי ליד 3 סניפי דואר שונים בפתח תקווה ובכולם היה מקום לשתי עמדות בלבד ולא היה ממש מקום להיכנס לסניף. כלומר, גם אם היו מוסיפים עובדים זה היה רק מאפשר לצמצם את המשמרות שלהם (שממילא קצרות) אבל לא להפחית את העומס. העומס גם נהיה גרוע יותר עקב בניה רחבת היקף באותם אזורים. מה שצריך זה תוכנית כוללת של הגדלת סניפים ובניית סניפים חדשים שמאפשרים לדואר לגדול ולהוסיף עובדים חדשים.
EGGM | 20.10.13
2.
אני עם עובדי הדאר
אין לי שום קשר עם עובדי הדאר, אבל לראות את התורים בבית הדאר בהרצליה ואת הסבלנות שהעובדים מגלים ואת השרות הטוב שהם נותנים אף על העומס הבלתי נורמלי. אני למשל משתדל לא להגיע לשם ולהשתמש בשרות שנותנות חנויות הנוחות בתחנת הדלק. אני מאוד מקווה שזה לא יסתיים בהעלאת שכר מבלי לפתור את הבעיה האימיתית של העומס.
Sas | 19.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת