אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרץ בדיון על הרכבת לאילת: "כל מי שדוהר שיעצור בתחנות ביניים"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
גם סלילה של כביש היא לא כלכלית
למה להוציא מיליארדים על כבישים אם זה לא מכניס עוד כסף לקופה? הרי, המדינה מרוויחה יותר כסף כאשר אנחנו זוחלים ברכבינו הפרטיים באיטיות בכבישי הארץ. לנו לוקח שעתיים להגיע ולחזור מהעבודה, שורפים הרבה יותק דלק שעליו המדינה נהנת ממסים המעניקים לה הכנסות יפות. למה? התשובה היא שלא הכל נמדד בעיניין כלכליות. השלטון צריך לדאוג לרווחת אזרחיו. הרכבת הקלה היא חלק מהעניין. היא לא פרוייקט כלכלי גרידא (אם כי חיבור הדרום למרכז בהחלט יוכל לשפר את מצב האוכלוסייה בדרום).
 | 21.10.13
2.
חשוב יותר לחבר את הפריפריה כמו קריית שמונה, טבריה, עפולה. אך אם שרי התחבורה
היו "שבויים" בקונספט של אוטובוסים במשך שנים ( אגד, על מנת לשמור על מונופול האוטובוסים במדינה, גייסה את סמנכ"ל הכספים שלה מאגף התקציבים), ולא עניין אותם שישראל מפגרת גם מבחינה תחבורתית. הסיכוי שיתעשתו ויסללול קודם כל קווים לפריפריה לעיל, אינו גבוהה, וחבל.
אחיקם | 21.10.13
1.
מדינת חוק? לא בממשלת הליכוד, ראה הניסיונות להגביל את זכויות האופוזיציה,
את בית המשפט העליון. כל אדם שבוחן את ההחלטות לא רק האחרונות כמו עם בחירת הנגיד בנק ישראל רואה שאין תהליך מובנה והכל נעשה בשלוף. ראש הממשלה הנוכחי מתלונן על נושא המשילות אבל לא בודק מה נעשה אצלו בבית (במפלגה) והכל נעשה לפי אינטרסים אישיים ולא טובת המדינה עומדת לפני עיניהם. רק בדיבורים הממשלות האלה חזקות במיוחד שר התחבורע ונהנתניהו.
ליאור | 21.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת