אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חברה מאיסלנד תציע 10–12 מיליון שקל עבור בטר פלייס

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
על חשמלי
לפני שנה קניתי קטנוע חשמלי VECTRIX בסכום של 5000 ש"ח עם מצבר גמור כי יצרן לא תיכנן טוב את המצבר ואלגוריטם טעינה שלו.בפריוס יש אותו סוג של מצברים אורך חיים שלו הוא הרבה יותר ארוך כי הוא מתוכנן לפי צרכים של מנוע החשמלי. השקעתי עוד 12 אלף על מצבר ליטיום חדש. עכשיו יש לי קטנוע חשמלי שעושה 50 קילומטרים על כביש ו 200 קילומטרים בתוך העיר. התווך שלו כן מתאים לצרכים שלי ו אני מתעין אותו בשקע ביתי. מה שאני רוצה להגיד שחשמלי זה חשמלי .זה עולם אחר. צריך לנסות מה זה ואני לא רוצה קטנוע בנזין.ולמרות מצב הבטר פלייס אני גם רוצה להחליף רכב שלי לפלויינס חשמלי. נכון שהיום רכב חשמלי הוא עוד מפסיד לבנזין מבחינת טווח אבל זה רכב של עתיד ללא ספק
דימה | 26.10.13
10.
תשובה ל-9 מכונית חשמלית
9 נכבדי אני לא מבין את מה אתה מייצג. כי אם אתה יודע את העלות החודשית של ניסאן ליף למה שלא תאמר זאת ברור. אני גם רוצה להפתיע אותך כי גם הניסאן ליף לא נוסעת יותר מ100 ק"מ אבל יותר מזה. אתה חייב להפנים. אין חיה כזו טעינה משקע ביתי. מה לעשות, יש חוקי מדינה. אם היית עושה שעורי בית היית רואה כי יש רשת טעינה אדירה של בטר פלייס בכל הארץ. ויש גם עמדות החלפה שמרשתות את כל הארץ ואחרון אחרון , בעיסקה הגרוע ביותר של בטר פלייס שילמו הנהגים תצרוכת דלק של מכונית הנוסעת 1:14. תראה לי רכב משפחתי של לפני שנה שנוסע כך.
ישראל | 23.10.13
9.
ל-7 הנציג של בטר פלייס
תזמין מקרסו ניסאן ליף ותראה כמה הרכב יעלה לך בחודש. אחרי זה תבין כמה בטר פלייס היו חזירים. ניסו למכור רכב חשמלי עם טווח מוגבל עם עלויות שיהיו זהות לרכב בנזין, רק כי התכנית העסקית שלהם חזתה שהבנזין יגיע ל-10 שקלים לליטר. על הדרך היא גם רצתה להיות מונופול בתחום הרכב החשמלי בישראל ואפילו העבירה בכנסת חוק שיהיה חייב להטעין את הרכב רק בעמדת טעינה ולא מהשקע הביתי. מקווה שהסאגה הזאת של בטר פלייס תיעלם ונקנה מכוניות חשמליות בלי שום התחייבות.
 | 23.10.13
7.
תגובה ל-6
לפני שאתה כותב תגובה תבדוק את הנתונים. 1. בטר פלייס הציעו את המכונית במחיר שפוי 2500 ש"ח לחודש ללא הגבלת ק"מ. 2. טעינת הסוללה מספיקה ל120 ק"מ. 3. לרשותך עומדות 38 תחנות החלפה ברחבי הארץ, מה שאומר שאתה לא תלוי בעמוד טעינה. 4. טסלה היא מכונית יוקרה אשר תפנה לציבור ספציפי ולא לכולם. 5. אחרי שתסע ברנו החשמלית לא תוכל לחזור לנהוג בבנזין.
 | 22.10.13
6.
תגובה לתגובות
ל4 - המחיר שהציעו בטר פלייס לא שפוי ולא נעליים, מחיר בסיס לרכב היה גבוה מדי, וחבילת השירות הציעה מחיר מוגזם ביותר לקילומטר נסועה. ל5- גם מכונית חשמלית שנוסעת 50 ק"מ לטעינה זה לא מכונית לכל כיס, זו מכונית שניה עבור משפחות שיש להן קצת אקסטרה להשקיע. נכון שטסלה הרבה יותר יקרה, אבל לפחות היא שווה את הכסף. הקומבינה של הפלואנס לא שווה אפילו 10,000 שקל, וזה בלי תשלום מוגזם עבור נסועת קילומטר.
מאיר | 22.10.13
2.
מעולה
אני בשיחות עם מארק הראל מזה חדשים בנושא האופנוע החשמלי זירו, ותחבורה חשמלית בכלל. הוא מצוי בנושא בטר פלייס בפרטים ויש לו ראייה חדה ומדויקת לגבי כל השחקנים בזירה זו, כולל שי אגסי, אברמוביץ וצחי מרקור. כל מה שארמר -צדק. הכניסה של EVEN המיצגת את טסלה (בין השאר) באיסלנד וסקנדינביה היא סימן מבשר טוב לעתיד התחבורה החשמלית בארץ. חוץ מזה שהוא ציוני לעילא ולעילא
דר יובל ברנדשטטר | 22.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת