אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דואר ישראל בסכנת סגירה? יש לו מה ללמוד מגרמניה ושוויץ

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
הכתבה אינה במקומה!!
אנחנו לא שוייץ ןלא גרמניה. מה שכתוב כאן אינו מתישב עם המדיניות של שרי התקשורת שבאו אחרי אמנון רובינשטיין.כל מה שעניין ומעניין אותם בדואר זה מינויים פוליטיים בכל ספקטרום התפקידים והתוצאות בהתאם. יש שם כמה תפקידי מפתח המאוישים עי קומיסרים פוליטיים שלא זזים ממקומם יותר מ-15 שנים וכל מה שמעניין אותם זה לדאוג לספק את רצונם של עוזרי השרים ועסקנים פוליטיים הפונים אליהם ישירות תוך עקיפת ההנהלה שסך הכל אינה מתפקדת כי אינה יודעת מה קורה בשטח. בקיצור,הצחקתם אותם עם כל ההצעות התמימות האלה.....
ציון | 26.10.13
37.
שכחתם לציין שבשוייץ כל האוטובוסים הציבוריים
מאז ומתמיד, גם שייכים לדואר. אוטובוס צהוב עם לוגו הדואר (שגם נקרא Postbus), אשר מגיע לכל מקום שאין בו מסילת רכבת, כולל לחורים הנידחים ביותר. אם אגד ודן למשל היו שייכים לדואר ישראל, מצבם בטח גם היה יותר טוב. בקשר לפיזור הסניפים במקומות מרכזיים כמו תחנות דלק וחנויות נוחות, אכן רעיון מעולה. לא רק בגלל המיקום, אלא בגלל שהדואר לא פתוח מספיק שעות וקשה למי שעובד במשרה מלאה להגיע לשם.
טל | 23.10.13
36.
אני עושה קניות און ליין רק באיסוף אישי וקונה מטח בשה תעופה בגלל השירות המגעיל
אתם מפסידים הרבה אנשים שיכולים לעשות משלוחים בגלל שהשירות אצלכם איטי עצל וגרוע!! הפקידות בסניף שלי פשוט לא צריכות לעבוד עם אנשים מרוב שהן מגעילות. אני קונה מטח בשדה התעופה ולא בסניף בגלל זה. אני מעדיפה לשלם יותר ולא להרגיש שמישהו עושה לי טובה שהוא נותן לי שירות.
דנה | 23.10.13
34.
דואר בנוה שאנן חיפה
בשכונה שלי יש סניף דואר (נוה שאנן חיפה) בסניף יש 3 עמדות - בד"כ רק אחת וחצי עובדת המנהל סניף נראה כאילו הוא נפגע חרדה בשוק תמידי השעות פתיחה/סגירה של הסניף משתנות כל שבוע-אתה מגיע ופתאום אתה רואה מודעה בכתב יד שהסניף סגור (כל פעם תרוצים הזויים) כמו כן בסניף יש 3 עובדות כולן 50+ בקושי זזות לא פלא שהארגון לא יעיל!!!!!!!!
אלון | 23.10.13
33.
יש לציין שגם דואר ישראל אימץ באופן מסוים את המודלים מחו"ל שהובאו בכתבה
יש כבר כמה שנים את שירותי דואר ישראל גם במספר סניפי תחנות דלק ברחבי הארץ. אחת הבעיות של דואר ישראל היא גם חוסר המקצועיות של חלק מעובדיו. אפילו כיום יש למשל עובדים שלא יודעים מספיק טוב מה זה גוביינא, איך לגבות את הכסף ומה הפרוצדורה בדיוק. וניסיתם להתקשר לשירות הלקוחות שלהם? לצד כמה נותני שירות טובים (מיעוט), יש כאלה שבקושי מתמצאים, בקושי מגיבים, כאילו התעוררו הרגע מהשינה. או שהם אנטיפטים או עילגים באופן גס ממש. קשה קשה.
אחד | 23.10.13
32.
גם מקבלי השירות צריכים ללמוד
יש סניפים של דואר בחנויות מנטה של דלק . הסניפים פתוחים עד 2200 בלילה . העיניין הוא שמי שמפעיל את הקופה הוא איש של דלק ולא של הדואר והוא כל הזמן מתחלף ולא מקצוען כמו איש שירות של הדואר . מי שבא לשלם חשבונות בסניפים של הדואר צריך לדעת כי המחיר לתשלום ללא עמלה זה הזמן שהוא מבלה בתור בדיוק כמו שאם אתה בא לבנק לקבל שירותי פקיד אתה משלם עמלה גבוהה יותר כאשר אפשר לקבל את אותו השירות באינטרנט או בכספומט .
צביקה | 23.10.13
30.
ניהול חובבני
המנהלים הם ללא כישורים כל "הגברדיה" והחונטה ששולטת בדואר הם אנשים שחושבים רק על שימור הקיים ,מנהלי שיווק ואנשי מכירות מאוד מוגבלים -בגלל ההנהלה. כל תחרות עם חברות פרטיות מכניס אותם ללחץ היסטרי ,ומיד מפעלים מצנח רזרבי -הפחתת מחירים -ככל שיורד המחיר כך החברה תמשיך לדמם למוות
שלמה עיני | 23.10.13
29.
כשלון של דואר ישראל בכמה תחומים:
1. אין מספיק סניפים שפתוחים גם בימי שישי - בשאר ימות השבוע אנשים עובדים וקשה להגיע לדואר, במיוחד מי שעובד עד שעות הערב. 2. כשבאים לכל סניף שהוא שמים לב שמתוך סה"כ אשנבים רק 1 או חלק מהם באמת פעילים. הדבר יוצר תורי ענק, במיוחד כשאדם שבסך הכל צריך לקבל דואר רשום או חבילה נאלץ לחכות שעה בתור יחד עם אנשים שדורשים שירות ארוך יותר (תשלום חשבונות, העברת כספים, המרת מט"ח, העברת בעלות רכב וכו'). כשהתלוננתי על כך אמרו לי שאין להם אפשרות להביא עוד כח אדם, וזה בזמן שאנשים רבים מחוסרי עבודה ומשוועים לפרנסה..... 3. מוצרי בסיס כמו בולים כל הזמן מתיקרים. לא ברור לי למה לא קמות חברות פרטיות שיתחרו בדואר ישראל והלוואי ושירות זה יופרט במהרה.
הדס | 23.10.13
25.
ואצלנו...
אני רק מייחל ליום שבו הסניף יסגר. הייתה בסניף שלי בחורה שעשתה יופי של עבודה (טיפה תור, אבל סביר). העיפו אותה, הביאו אחד, ככה ככה. שבוע אחד הוא היה שם, ומאז זה הבן שלו ולפעמים הבת. טועים בחבילות, עובדים לאט, מנתקים לאנשים באמצע שיחה, מדברים עם חברים (כשיש תור של 15 איש. ולא, לא תוך כדי שירות), מאבדים מכתבים. ותמיד, אבל תמיד, תור עצום. נפוטיזם נתן ביטחון תעסוקתי, נפוטיזם לקח שירות לאזרח. ואנשים מדברים, הפרטה, הלאמה, ועד, לא ועד, כן חוב, לא חוב, מניות... במדינה שמינהל תקין זה ממנה והלאה, שום דבר לא יעזור.
אלכס | 23.10.13
24.
לפטר,להחליף להתייעל ואפילו לסגור לתמיד
אמנם אנו הישראלים "נהנים" להתלונן אולם כל העניין עם דואר ישראל עבר כל גבול. אני לתומי חשבתי כי אין להשליך את מצבו העגום והאומלל של הדואר בערד כבעיה של כל דואר ישראל אבל לאחר קריאת התגובות הנ"ל אני מבין כי אין זו בעיה נקודתית אלא ארצית ולכן אקח כדוגמא את הדואר המרכזי בערד כסימפטום כלל ארצי. כשהגברת שמונתה למנהלת הדואר בערד לא עושה דבר לשיפור היעילות של עובדיה וכשהיא רק מהנהנת בראשה כשלקוח מתלונן על הסניף ועובדיו אך למעשה לא עושה דבר בפועל אלא רק כדי "להשתיק" את אותו אדם, הרי שניתן להבין כי המצב לא ישתנה לעולם. הצעתי היא: לפטר לאלתר את כל מנהלי הסניפים ולהחליפם באחד העובדים "הפשוטים", אחד כזה שבאמת עובד ולא בא רק כדי "לדפוק שעון" - לנהוג כך באופן תקיף ומיידי עד שבתקווה שבסוף יהיה מועמד ראוי - ובמידה ולא יימצא - לסגור כל סניף שלא מצליח להתייעל ולפתוח במקומו סניף דואר עצמאי.
אייל | 23.10.13
22.
כל העולם במאה ה-21, ורק הדאר תקוע בשנות החמישים
הדואר דופק אפשרויות חדשות שנפתחות לו, כמו משלוחים מקניות באינטרנט. הם פשוט תקועים בשנות החמישים. לא מתאימים לקצב של החיים היום. מבחינתם אנחנו עדיין בימים ש"חבילה מהדוד באמריקה" היתה חגיגה של פעם בשנה, כלומר התור לקבלת חבילות היה קצר, וגם אילו התארך - לעקרות הבית היתה סבלנות. במיוחד כשזה פעם בשנה. היום אני מזמינה מהמזרח בחמש דקות, לפעמים עשרות חבילות, כל שרשרת ההזמנה מתוקתקת במהירות לאנשים עסוקים וקופצניים.... עד שלב האיסוף מדאר ישראל. הם נראים ה-מ-ו-מ-י-ם מזה שיש 20 אנשים בתור לחבילות, "מה קרה, הדודים באמריקה השתגעו"... יש פקידה יחידה ורק לאחרונה הסכימו בכלל לחלק מספרים. תמיד יוצא לי לחכות 40 דקות ומעלה, לא משנה אם באתי לרבע לשמונה, באחת עשרה או בשתיים.
קונה ברשת | 23.10.13
20.
הדואר בישראל הוא המוסד הישראלי הגרוע ביותר
אני מחזיק בבית כבר שבועיים 2 מכתבים שאני צריך לשלוח רשום,וזאת למה,כי לישוב שלי מגיע דואר נע ואני אף פעם לא יודע מתי הוא מגיע (הוא מגיע כשהוא גומר בישוב אחר,פעם זה בשעה 13:00 פעם ב-14:00 תלוי אם יש ביטוח לאומי)לכן אני צריך לנסוע לעיר הקרובה,ושם צריך להמתין בתור לפחות שעה כדי לשלוח מכתב.אגב בישוב שלי הדוור מקבל 800 ש"ח לחודש(כן זאת לא טעות 800 ש"ח לחודש) עבור חלוקת המכתבים ומכתבים רשומים,עם שכר כזה הם מצפים שלמישהו תהיה מוטיבציה לעשות את עבודתו כמו שצריך?
אבי מהגליל | 23.10.13
18.
כבר מעל 15 שנה יש מכונה אוטומטית לקבלת חבילות
בסניף הדואר ברח' חיים לבנון (האוניברסיטה) בתל-אביב קיימת מכונה כזו כבר מעל 15 שנה. אינני יודע אם היא פעילה כיום או לא, אולם כשגרתי ברמת-אביב זה היה תענוג לקבל לשם חבילות. יכול להגיע גם באמצע הלילה, לסרוק את הברקוד ולקבל את החבילה. אינני יודע מדוע הדואר לא פרס מכונות כאלו ברחבי הארץ, וכאמור אם המכונה הבודדת הזו פעילה כיום או לא, אבל אני מפציר במקבלי ההחלטות של הדואר להתחיל לפעול בנושא (גם אם זה 15 שנה מאוחר מידי).
בן | 23.10.13
17.
קשקוש, חברה ממשלתית לא צריכה למכור בגדים, צריכה לגשר על כשלי שוק
כשל השוק הגדול ביותר עליו הדואר יכול לגשר הוא חוסר התחרות בבנקים, אם הדואר יוסיף שירותי בנקאות בסיסיים של עובר ושב, פקדונות עד 100 אלף ש"ח והלואות של עד 50 אלף, עם עמלות מינימליות. תהיה לאזרחים צעירים אלטרנטיבה שפויה לניהול חשבון בסיסי. הבנקים יאבדו את הרווחים מעמלות ויצטרכו להתחיל לחלק אשראי למשקי הבית ולעסקים קטנים. התחרות בבנקים תגדל, האזרח ירוויח, עסקים קטנים ייפתחו וישפרו את התחרות במגזרים שלהם וייצרו עוד עשרות אלפי מקומות עבודה.
אסף | 23.10.13
10.
לא עשו מאמץ אף פעם
עבדתי בדואר ישראל בשנות ה80 ו90 כ10שנים הייתי אחראי על העברת כספים מחו"ל ולחו"ל באמצעות חברה האמריקאית ווסטרן יוניון העמלות מהשירות הפופולרי מאד יפות אבל אף פעם לא הסכימו לפרסם השירות כך שהוא יהפוך למותג כמו ויאגרה כמו כן הצעתי למנהל השירות הבנקאי מר ברוך טפר לשווק מוצר חדש של קבלת כספים בתמורה לתשלום על הזמנת סחורה מחו"ל כך שהספק יקבל באותו רגע למדפסת שלו במשרד שיק - באופן מיידי - גם את זה לא קנו כמו כן בתחילת גרכי הצעתי לאבי הוכמן בשנת 1988 להציב סניפי דואר ברשת סופרמקטים הוא אמר לי שהצועתיי לא מתימות לאגף הכספים שלו ושלחתי למנהל השיווק - ואתם חושבים שעשו משהו עם זה ?
שמעון | 23.10.13
9.
שכחתם, שבמדינות שאינן ישראל
שדרת הניהול, חושבת על החברה. בישראל - שדרת הניהול, חושבת איך לחלק דיווידנדים, להעלות משכורות למנהלים, ולמנות את הקרובים והמקורבים לתפקידים שיכניסו להם הרבה כסף. בישראל - ברור שאפשר למחוק חובות, ולקבל הצלה מהממשלה, ולכן - לא צריך לדאוג לחברה, אלא לכיס הפרטי. כך פעולים כל טייקוני הצעצוע, בכל התחומים בישראל - מהבעלים של בזק, דרך הבעלים של בז"ן, והבעלים של חברות הסלולר הוותיקות.
 | 23.10.13
4.
להפריט מייד את הדואר מבחינתי שיתנו שירותים בנקאיים רק שלא יביאו לי דואר
נמאס מכל הרשויות ששיכות למדינה לסגור את הדואר ולמכור לסגור את חברת חשמל ולמכור למכור את מקורות למכור את הרכבת רכבת הצב למכור את הנמלים ןאם שכחתי משהוא אז תזכירו וגם אותו למכור ישראלי לא יודע לתת שירות במגזר הציבורי נקודה....
שירות גועלי  | 23.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת