אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חדש מהניילונים: אל על משיקה מטוסי בואינג חדשים

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
אחת החברות הגרועות במערב,לא תשרוד הרבה במתכונת הנוכחית
החוצפה הכי גדולה של אל על היא ששולחים מטוסי 767 גרוטאות ישנות ליעדים שאין בהם תחרות(הודו,אפריקה,תאילנד). אלה מטוסים צפופים מאוד, ללא מסך אישי,מושבים קשים וצרים ללא משענת ראש. מדובר באחת החברות הכי לא יעילות בעולם מבחינת יחס הוצאות להכנסות, עקב המשכורות והפנסיות ההזויות, המושבים חינם למקורבים וכו׳. כשיפתחו את השמים לתחרות זה סופם. יסגרו את החברה ויקימו חברה רזה ובריאה יותר.
גיא | 23.10.13
11.
מרווח יותר בין המושבים? לא יכול להיות כיוון שקוטר המטוס נשאר אותו הדבר
לכן רוחב המושבים נשאר אותו הדבר. המטוס ארוך יותר מדגמים קודמים ולכן אם אל על תוותר על שורה או שתיים אפשר יהייה לרווח את המרחק בין השורות, מניסיון קודם עם אל על הם מצמצמים רווח זה למינימום כדי לדחוס עוד נוסעים. תא השירותים הנוסף נועד להקל על מעבר הנוסעים (המטוס ארוך יותר) כי אז לא תהייה נהירה מקדמת המטוס אחורה (שלפעמים משנה את מרכז הכובד של המטוס בגלל ריבוי העומדים בזנב ליד תאי השירותים). השאר קצת גדג'טים. החשוב לא נכלל - מה עם השירות האדיב יותר?
ליאור | 23.10.13
8.
שקדי - תשובה שגויה!
לשאלתו של הכתב אודות מחירי הכרטיסים, שקדי מתפתל וחומק. במקום להגיד שעכשיו ניתן שירות טוב במטוס חדש ובמחיר תחרותי וזול יותר, הוא נותן תושבה סתמית. אלעל מתמחרת כרטיסים לאירופה במחירים חזיריים בגלל שאין מספיק תחרות. מקווה ש"שמיים פתוחים" שאמור להכנס בהדרגה במהלך שנת 2014, "ישבור" את אל על ויביא אותה למחירים הגיוניים. עד שזה יקרה, אני לא טס עלעל, אפילו אם התאורה במטוס תהיה בזהב כמו באייפונים החדשים.
מיקו נקניקו | 23.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת