16. צריך לשפר נוחיות הנוסע שקדי צריך לדאג לנוחיות הנוסעים, בכל המחלקות,אפילו מחלקה ראשונה לא מצדיקה את המחיר, הכיסאות ישנים ולא נוחים,.האכל הוא מתחת לכל בקורת, במקום להתחנף לדתיים שידאג לקהל הרחב, אחרת הוא ישאר רק אתם. כרמלה | 23.10.13 (ל"ת)
15. הבעיה היא גם מטוסי הענק המזדקנים ה777, 767 וה- 747 של אל על בני 15 שנה בממוצע עם קילומטראז גבוה. לאלעל אין כסף להחליפם ולכן בקווים בהם אין תחרות כמו לתאילנד, טסים במטוסים על הפנים חליאה ביל ניילון | 23.10.13 (ל"ת)
14. לא נבדוק את העניין עד שהמחירים שלהם לא יזכירו את החברות השפויות, אין מה לדבר בכלל. העונג של הטיסה איתם ישאר בגדר תעלומה לפחות מבחינתי. סמי | 23.10.13 (ל"ת)
13. אחת החברות הגרועות במערב,לא תשרוד הרבה במתכונת הנוכחית החוצפה הכי גדולה של אל על היא ששולחים מטוסי 767 גרוטאות ישנות ליעדים שאין בהם תחרות(הודו,אפריקה,תאילנד). אלה מטוסים צפופים מאוד, ללא מסך אישי,מושבים קשים וצרים ללא משענת ראש. מדובר באחת החברות הכי לא יעילות בעולם מבחינת יחס הוצאות להכנסות, עקב המשכורות והפנסיות ההזויות, המושבים חינם למקורבים וכו׳. כשיפתחו את השמים לתחרות זה סופם. יסגרו את החברה ויקימו חברה רזה ובריאה יותר. גיא | 23.10.13 (ל"ת)
11. מרווח יותר בין המושבים? לא יכול להיות כיוון שקוטר המטוס נשאר אותו הדבר לכן רוחב המושבים נשאר אותו הדבר. המטוס ארוך יותר מדגמים קודמים ולכן אם אל על תוותר על שורה או שתיים אפשר יהייה לרווח את המרחק בין השורות, מניסיון קודם עם אל על הם מצמצמים רווח זה למינימום כדי לדחוס עוד נוסעים. תא השירותים הנוסף נועד להקל על מעבר הנוסעים (המטוס ארוך יותר) כי אז לא תהייה נהירה מקדמת המטוס אחורה (שלפעמים משנה את מרכז הכובד של המטוס בגלל ריבוי העומדים בזנב ליד תאי השירותים). השאר קצת גדג'טים. החשוב לא נכלל - מה עם השירות האדיב יותר? ליאור | 23.10.13 (ל"ת)
9. מחירי כרטיסים המחירים של אל על הזויים לגמרי,ממש היום קניתי כרטיס לבנגקוק ב1100 דולר כשבאל על המחיר הוא 1500. אני מעדיף ואוהב את אל על אבל 400 סיבות טובות אילצו אותי לטוס בחברה אחרת. נחשון | 23.10.13 (ל"ת)
8. שקדי - תשובה שגויה! לשאלתו של הכתב אודות מחירי הכרטיסים, שקדי מתפתל וחומק. במקום להגיד שעכשיו ניתן שירות טוב במטוס חדש ובמחיר תחרותי וזול יותר, הוא נותן תושבה סתמית. אלעל מתמחרת כרטיסים לאירופה במחירים חזיריים בגלל שאין מספיק תחרות. מקווה ש"שמיים פתוחים" שאמור להכנס בהדרגה במהלך שנת 2014, "ישבור" את אל על ויביא אותה למחירים הגיוניים. עד שזה יקרה, אני לא טס עלעל, אפילו אם התאורה במטוס תהיה בזהב כמו באייפונים החדשים. מיקו נקניקו | 23.10.13 (ל"ת)
6. הכי חשוב - תתקינו מערכת הגנה מטילי כתף במטוסים הישנים, שמידי פעם טסים גם לאפריקה סביר שכבר היו מערכת כזו. השאר פירוטכניקה בהשוואה לזה. חיים | 23.10.13 (ל"ת)
3. שמחת זקנתי וכל הנוסעים למזרח ימשיכו להתענות מצי זקן שלא עומד בסטנדרטים של חברת תעופה נורמלית.... chamis | 23.10.13 (ל"ת)
חדש מהניילונים: אל על משיקה מטוסי בואינג חדשים
20 תגובות לכתיבת תגובה