אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שטראוס החליפה המילוי בשוקולד - והעלתה המחיר ב-60%

59 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

57.
8 שקל לחפיסה???
מה זה זהב? יש חנויות שמייבאות שוקולדים מפולין, במחיר של 3 ב 10. וזה עוד אחרי עלויות הובלה, להבדיל משטראוס. אפילו 5 שקל לחפיסה של שוקולד מקומי זה יקר. מי שיסכים לקנות חפיסה ב 8 שקלים הוא פשוט מטומטם. אם שטראוס תמיע 3 חפיסות ב 10 שקלים הם ימכרו היטב. אם הפולנים מצליחים למכור ככה בישראל, ועדיין להרוויח, אז גם שטראוס יכולים.
ישראלי | 29.10.13
51.
רעיונות של צרכנים תמימים שהפכו למוצרים ללא תמורה?
מעניין מאיפה שואבים את ההשראה למוצרים שלהם. אני מקווה מאוד שאין כאן שום ניצול ציני של הצרכן. בזמן האחרון הם משיקים מוצרים מוזרים. ולא נורא לקנות חפיסה אחת בשבוע ב-8 ש״ח לעומת 2 חפיסות בשבוע ב- 12 ש״ח בסה״כ עלית מפסידים מהמחיר היקר. והצרכן מרוויח פחות קלוריות בתפריט השבועי.
גלית י. | 26.10.13
45.
האגו של בעלי שטראוס ועושי דברם, מדרדר את עלית
מלחמה שיווקית רצינית התנהלה במשך שנים בין שטראוס לעלית. שטראוס ניצחה ועלית עברה לבעלותה. במקום לשמוח ולחזק את המותג עלית, שטראוס המשיכה את המלחמה, המשיכה להתנקם (על חשבון האינטרס שלה) ועשתה רבות ע"מ לפגוע במוניטין של עלית: ויתור על אימוץ מכבי ת"א, קיצוץ בתקציבים, הפסקת תחזוקת מותגים, הוספת הלוגו המתוסבך והמכוער של שטראוס לכל פרסומי עלית ועוד ועוד. האם צרכן שרוכש אחד ממותגי הבית של עלית, מתעניין בכך ששטראוס אוחזת במרבית מניות עלית? למי אכפת?? עלית הוא מותג (עדיין) בעל משקל אדיר. נכס שיווקי פנטסטי. שטראוס צריכה להתעורר בזמן ולותר על התקף האגו החולני, חסר ההיגיון.
חגא | 24.10.13
44.
שטראוס עלית, אותו טעם בלי גיוונים ,רק באריזה שונה , עלוב פשוט
בעוד שחברות אחרות מנסות להמציא טעמים חדשים המותאמים לחיך ומציגים גיוון שטראוס נתקעת בשלה למשל היה לה מעדן שוקולד ווניל מאוד מיושן , עכשיו הפכו אותו ל JOY כבר חשבתי שהינה נזכה לטעום טעם חדש, הפלא ופלא מדובר באותו מעדן בדיוק !! רק שינו אריזה ... ובחלק מהם הוסיפו תות או קוקוס... גם השוקולדים שלהם , כולם עם אותו טעם מצומצם. תלמדו ממולר, מיופלה, תנובה וטרה שיודעים להמציא את עצמם מחדש והרבה יותר כיף לצרוך אותם.
מאיר | 24.10.13
39.
אני לא חסידה של סטראוס-עלית, אבל 8 ש"ח זה מחיר סביר
2 וקצת דולר לחפיסת שוקולד זה יותר זול מאשר בקנדה ובארה"ב. חבילת שוקולד דומה (של הרשי - גם חברה עם שוקולד בינוני מינוס) עולה שלושה ומשהו דולר, שזה יותר מ-10 ש"ח. אבל זה באמת יותר יקר משוקולד באירופה (במעט). הייתי מעדיפה שהם ימכרו חבילה במחיר כזה אם איכות השוקולד היתה נורמלית.
מוס | 23.10.13
28.
תשאירו את כל החטיפים על המדפים.
שגדי לסין המנכל ועפרה שטראוס ובני משפחותיהם יקנו את החטיפים במחירים מופקעים . עם ישראל אומר די לעושק גדי לסין עברת את הגבול אתה תחייה עם משכורת של מאות אלפיי שקלים בחודש ובונוסים של מליונים ואתנו מרויחי שכר מינימום תעשוק לא עוד הם מחרים את שטראוס בניהולו של גדי לסין. לא עוד לשכר החזירי של גדי לסין מנכל שטראוס
סיון  | 23.10.13
20.
הפוך גוטה, הפוך.
שטראוס מנסה להחיות את חטיפי השוקולד הוותיקים, "טעמי" ו"טורטית". זאת בנסיון להתמודד עם הנתונים לפיהם מחזיק חטיף טורטית בנתח שוק של 6.25% בלבד משוק החטיפים וטעמי ב-9.5% בלבד משוק החטיפים. ואת זה היא עושה ע"י העלאת מחירים. זה רק אני או שמישהו פה חושב ממקום אחר מלבד הראש?
 | 23.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת