אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

HOT נקנסה ב-100 אלף שקל בשל איטיות המענה במוקדי השירות

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
"זאת הכל הכלכלה, טמבל"
זהו המשפט הכי חשוב בכל מערכת בחירות בארה"ב, והוא נכון גם למקרה HOT. קנס שיגרום לשיפור, חייב להיות גבוה מ-העלות לביצוע השיפור. קנס של 10 מיליון שח יגרום לשיפור מיידי, מהיר ויעיל, קנס של 100,000 שח לא יגרום לשום שינוי ולשום שיפור. הקנס האפקטיבי הראלי, כנראה נמצא אי שם בין שני הסכומים הנ"ל.
יוסי מ-חיפה | 27.10.13
7.
משרד האוצר בדיחה !!!!
ואני אומר בזיון !! קנס מצחיק !! נציג ממוצע מרוויח 4600-6000 בחודש כולל כל העלויות הנלוות ביטוח לומי מתנות לחג וכו . נעשה חשבון פשוט 100,800/6000=16.8 בקיצור הענישו אותם בשכר שנתי של עובד וחצי , שלפי זמני ההמתנה שלהם גם 20 עובדים טובים יתקשו להביא שיפור משמעותי בזמני ההמתנה , קצת פרופורציות !!!! אם אני חברת הוט (ואני סוג של מונופול )שיתנו לי קנס כל שנה או חצי שנה בסדר גודל הזה ועדיין חסכתי לי שכר של 20 עובדים לפחות בשנה
 | 27.10.13
1.
קנס מצחיק שלא יביא לשינוי
זמני המתנה ארוכים = כוח עבודה מצומצם מתי בדיוק בפעם האחרונה הוט קיבלה קנס?! מה סך הקנסות שהוטל עליה בשנה האחרונה?! צוחקים עלינו!!! מספיק שחברת הוט חוסכת ע"ח הלקוחות שני עובדים במשמרת וכבר מדובר בעיסקה משתלמת עבורה. (חסכון של שנה במשכורות+הפרשות פנסוניות שווים הרבה יותר כסף מהקנס שקיבלה) על כן אין כאן בשורה ללקוחות. חברת הוט לא הולכת לשנות מדיניותה. שהלקוח הקטן ימשיך להמתין....
ח | 27.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת