9. יש לי כזו כבר חצי שנה ומאד מרוצה 1250 אוטומטית 70 אלף ש"ח בלבד, להשוואה, סוזוקי 1250 אוטומטית 100 אלף ש"ח. עידו | 26.12.17 (ל"ת)
8. לא קונים כלום מתוצרת טורקיה הפסקתי לקרוא ברגע שקראתי שהיא מיוצרת בטורקיה. לתרום לחאמס אני יכול גם במעבר קרני. לא צריך את ארדואן שייתווך באמצע יול השבלול | 03.11.13 (ל"ת)
7. נראה שביונדאי הבינו מה שעובד בפיקנטו אז הם לומדים מההצלחה הזאת ומנסים לשדרג את I10 בהתאם. האמת שזה נראה מבטיח כי באמת מה שטוב בפיקנטו זה שהרכב הוא מיני אבל ללא החסרונות של המיני ומרגישים את זה באיכות של הנהיגה. שיהיה ליונדאי בהצלחה. אלון | 29.10.13 (ל"ת)
6. נראת כמו פז'ו משנת 99 מיושנת ועם פלסטיקה זולה (לפחות מבפנים. אם כלמוביל לא יהיו חזירים וישימו תג מחיר של 60 אלף, תהיה אלטרנטיבה לעניים שמוכנים לוותר על היופי והנוחות לטובת הפרטקיות. לגבי סוזוקי אלטו - היא נהנית מתדמית אמינות יפנית, אף אף שבפועל דגם זה מיוצר בהודו. ג'ין | 29.10.13 (ל"ת)
5. הבעיה של הקוראניות היא לא העיצוב אלא המנועים הבזבזנים צמאי הדלק שלהם. לכן, לא קונה. | 29.10.13 (ל"ת)
4. הכל טוב ויפה, אבל... למה התמונה של תא הנוסעים היא של ה-i10 היוצאת ולא של הדגם החדש? זיו | 29.10.13 (ל"ת)
1. מדוע ה־i10 הצליחה פחות? פשוט מאוד, הדגם היוצא הוא רכב הודי נחות ופשוט בדיוק כמו סוזוקי אלטו אלא שסוזוקי אלטו נמכרה במחיר הוגן של 60 אלף ש"ח ויונדאי לעומתה תומחרה בחזירות ל 70 ויותר פשוט מאוד נהגוס | 28.10.13 (ל"ת)
מבחן רכב: יונדאי i10 - יותר אירופית מקוריאנית
9 תגובות לכתיבת תגובה