אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל גט-טקסי מודה: "לפעמים דברים מהצד נראים רע"

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
מחירים מופקעים ושירות מאכזב
נסעתי עם גט טקסי , הדבר הטוב היחיד שהיגעו בזמן שאמרו , הנהג היה אנטיפט ומתנצח , שנית המחיר היה מופקע , לאותו מסלול ובאותה שעה , כל שבוע אני לוקחת מונית באותה שעה של חברה אחרת ולפי מונה ומשלמת פחות מ 50 ש"ח נהג גט טקסי לקח ממני 69. אותו קצב תנועה היה פשוט גזלללל
חיה | 13.09.15
15.
גט טקסי = אקזיט
כנהג גט טקסי בעבר הלא רחוק, לאחר כמה חודשי עבודה איתם ראיתי כי החברה מנסה להיכנס לתחומים שלא בסמכותה החוקית - התערבות במחירי הנסיעה במוניות אשר פועלות מתוקף - פיקוח צו מחירים לצרכן. בגט טקסי כנראה משהוא התבלבל והעמיד את החברה מעל לחוק. שמשל - גביית דמי הזמנה - מובא בחוק: "הוזמנה מונית למקום המזמין, ישלם 5.20 ₪ תוספת למחיר הנסיעה" - ללא כל קשר למרחק או לזמן, מעצם זה שהוזמנה מונית שתעמוד לרשות המזמין הוא נדרש לשלם - עבור שירות משלמים!!! בנוסף, חברת גט טקסי עוברת על החוק ברמה הפלילית - היא דורשת מנהגיה להציג בפניה - היעדר רישום פלילי - דרישה המהווה עבירה פלילית בפני עצמה, שבגינה נענשים שנתיים מאסר. מעבר לכך, נכון שכל הנהגי המוניות הם בחזקת קבלנים מעצם היותם "עוסק מורשה" והם מחוייבים לעבוד על פי תקנות משרד התחבורה בלבד - שהוק המחוקק. גט טקסי אינה רשאית על פי חוק להקנות לעצמה התנהלות וקביעת סטנדרטים שהם נוגדים את לשון החוק. התנהגותה של גט טקסי - מעידה על כך שהיא חברה צעירה, ככול חברות הסטארט אפ וכל רצונה הוא ליצור מציאות של ביצוע "אקזיט" על חשבון נהגי המוניות. חבל שכך...
אביב | 31.10.13
14.
נהג מאושר
לדעתי ההורדה של 5 שקלים זה ההזמנה הטלפונית פגעה בלקוחות הקבועים של גט טקסי אני עובד ברמת אביב ובחודש האחרון לפחות עשרה לקוחות קבועים הפסיקו לסוע איתנו. לקוח שמזמין באפליקציה מספר פעמים ואין תגובה חוזר לתחנות הקודמות וקח מפסידים לקוחות, כיום גט טקסי איבדה את הלקוחות הקבועים שלנו אני מציע למנכל גט טקסי לרדת מהעץ בצורה יפה לא לחייב תוספת הזמנה טלפונית אם הנסיעה 50 ש״ח ומעלה או בשעות מסוימות ובקיצור אפשר להגיע לפשרות. אני בכל מקרה ישאר בחברה גם אם לא ישלמו עבור הנסיעה כלל בתודה ובאהבה נהג גט טקסי גאה.
שלמה | 31.10.13
13.
הבעיה התחילה מנוסעי הפרפריה.
בתל אביב לא הייתה כל תרעומת על הוספת 5.2 שקלים. כל הצרות הגיעו כאשר ג.ט גייסה נהגים מבת ים. הנוסעים הבתימים לא שמעו על טיב השירות, אינם מכירים נסיעות על פי מונה. בבת ים ודומותיה המחירים הם גלובליים, 20 25 30 שקלים לנסיעות בעיר - המחיר כבר כולל דמי הגעה ועיגול כלפי מעלה. הנוסע הבתימי היה משלם פחות לו היה נוסע לפי מונה + 5.2 שקל. בת ים היא פרפריה תרבותית. אין מונה, אין רישום ואין תרבות הקשורה לציוויליזציה מודרנית מערבית. נסו לא להפעיל מונה בתל אביב - הנוסע יביט אליך כעל מצורע.
יואב | 30.10.13
12.
90 אחוז מהפעמים שאני מזמין הנהג שתי צמתים ממני והייתי יכול להרים יד ולתפוס נהג אחר
אז שיגיד תודה ושלא יעז לגבות ממני עוד כסף. ואני בתור לקוח קבוע , כן איכפת לי מ 5 שקל כל נסיעה , זה לא כסף שלכם אז לא תחליטו לי אם איכפת לי או לא . הקוטג' עלה מ 5.90 ל 7 להזכירכם , וכמה אנשים יצאו לרחובות. ואני בן אדם מבוסס מאוד , תאמינו לי .
י | 29.10.13
10.
בשל יחס האדנות כלפי הנהגים הסרתי את האפליקציה
גט טקסי נולדה, חיה ומרוויחה מהנהגים. היחס שהם מקבלים כפי שעולה מפרסומים בשבועות האחרונים נראה לי מזעזע. מצד אחד בעלי החברה טוענים שאף אחד לא מחזיק את הנהגים בכוח והם אינם שכירים של החברה, מצד שני הם מקבלים מגטטקסי יחס כאחרון עובדי קבלן. חברה כזו לא מגיע לה שאני או מי מחברי או משפחתי יזמינו ממנה נסיעות.
אבי | 29.10.13
9.
מסיבת עיתונאים גט טקסי
קודם כל רצוני לומר שאנו נהגי המוניות לא נגד הלקוחות ומרגישים רע בגלל שהלקוחות נפגעים מהמצב הקיים. שנית אם המחאה הגדולה שלנו כל כך קטנה לפי הנהלת החברה מדוע הם עשו מסיבת עיתונאים שגם הייתה אמורה להיות לטובתם ויצאה לרעתם מאבקנו צודק ביותר כי ממהלך כוחני ואנטי דמוקרטי רק הנהגים נפגעים וכל מי שחושב אחרת מוזמן לנסוע עם נהג מונית כמה שעות ולבדוק את אמיתות דברי ושלישית המאבק רחוק מסיום ורק מתחיל יש לנו אורך רוח למאבק ושום הכחשות אישיות כנגד ראשי המחאה לא יסיט אותנו ממאבקנו הצודק
יוסי חדד | 29.10.13
6.
אם הממוצע לקריאה 500 מטר למה מקבלים לקופסאות מרחקים של 4קמ
מרק אם אכן המרחק הוא 500 כפי שאתה מציג מדוע הנהגים מקבלים קריאות רחוקות מכך גם עד 7 קמ. האם כדי להעשיר את קופת גאטקסי בשל ממוצעים נמוכים ? או שטענתך לממוצעים כאלה היא לא אמת אני כנהג בגאטקסי מציע לך לשלוח לי רק נסיעות מ500 מטר כי לשיטתך כדאי לי רק לענות לכאלה בכך שאתה שולח לי קריאות רחוקות מכך אתה פוגע גם בנוסעים כי הם רואים מוניות פניות שלא נענות לקריאתם!! !! אז לסיכום תהיה אמיץ ולפי שיטתך תחליט שכל נסיעה מעל 500 מטר נחייב עמלת איסוף. ותבטל לאלתר את הנסיעות הפרטיות העתידיות שאינם נסיעות בינעירוניות !!!! מה שכבר מזמן היית צריך לעשות תבטל לאלתר את גבית השקל מעל 100 נסיעות ראשונות. תהיה אמיץ ותוכיח לנהגים שגאט טקסי תורמת את חלקה למאמץ השיווקי ותבצעו. צעדים שיראו. במעשים את תרומתכם הכספית למהלך הקשה שעוללתם לנו. לידיעתך ה1500 שח שחסרים לנו בקופה בסוף החודש זה בדיוק הסכום שנדרש לחסכון לצורך החלפת רכב חדש כל כ4 שנים וזאת כדי להסיע נוסעים ברכב תקין ובטוח ןגם נוח
יוסי  | 29.10.13
1.
אני לא מבין את הבכי של הנהגים
(ואני שם בצד את הסלידה העמוקה כל כך שיש לי כלפי נהגי מוניות שחושבים שהכביש שלהם ומרשים לעצמם לעצור איפה שבא להם ולנסוע איך שהם רוצים) אם אתם לא מרוצים מהשירות, תתנתקו? מה בדיוק הבעיה? קחו את האפליקציה ותזרקו אותה לעזאזל. תורידו את המדבקה וסעו לשלום. מה הבעיה שלכם לעשות את זה? מישהו כובל אתכם? אני מניח שאם אתם מתלוננים, כנראה שאתם כן מרוצים מגטקסי ושהיא כן מביאה לכם פרנסה ונוחות. אחרת לא הייתם יורדים לכיוון שלה בכלל.
 | 29.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת