אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אנחנו הארקפה של עולם הבנקאות"

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
כשאין תחרות, ככה זה נראה
עזבתי את המדינה לאחרונה לטובת גרמניה, יש פה כמות אדירה של בנקים, והם ממש מתחרים על הלקוח. מציעים הטבות, וכרטיסי אשראי בחינם (לתמיד, לא לשנה ואז 15.90, לא לשלוש שנים ואז בריבית עושק, 0, כלום, נאדה, חינם!), עם משיכה בחינם בכל מקום בעולם, ועוד שלל הטבות. כל עוד לא יתבצע מהפך משמעותי שיגרום לתחרות, נמשיך לראות בנקים משתינים בקשת על הלקוחות בישראל. לשמחתי הצלחתי בעור שיניי לברוח מהמשחק המחורבן הזה בו הטייקונים מרוויחים והלקוחות בוכים.
דוד | 10.11.13
39.
לאחר בירור בכמה בנקים לפני כמה חודשים
עשיתי לפני כמה חודשים בירור בין בנקים כדי לראות אם אני באמת יכול לשלם פחות עמלות ממה שאני משלם כיום במזרחי טפחות והאמת בסיום הסבב הבנתי שדווקא התנאים שיש לי הם לא רעים כמו שחשבתי. בנקים אחרים הציעו לי דברים פחות משתלמים. או שאני לא יודע להתמקח כמו שצריך או שזה המצב אבל בכל מקרה החלטתי להישאר במזרחי
ארנון | 04.11.13
37.
כנס ואפתח לך את העיניים אתה חי בללנד.
1.הזהר שמיידוף מניו יורק לא יקח שיעורים פרטיים אצל סגל מאלפא פלטינום ואז תגלה שקבלת דווחי סרק על ביצועי התיק שלך בניו יורק בזמן שכספך בקרן גידור בקיימן או באי מקלט מס אחר. 2.הרגולציה שחלה על בית השקעות/ ברוקר בארץ ובחו"ל זה כלום לעומת הרגולציה של בנק ישראל.אני מעדיף רגולציה נשכנית. 3.בדוק היטיב האם הכסף שלך מופרד שם מהנוסטרו שלהם. אני במקומך הייתי חושב פעמיים כי מה שזול מידי חשוד לי מידי.
תגובה ל 25 | 04.11.13
36.
סיפור על טפחות
מזרחי טפחות תמחרו אותי לצורך משכנתא כמסוכן בו בזמן שהבאתי להם הוכחות מה השווי הכלכלי האמיתי שלי. ניהלתי מו"מ חריף על ריביות משכנתא. ירדו בריבית בשוליים רצו שאחתום -סרבתי. עדיין לא לקחתי משכנתא ואקח כשיכירו באיכות הלווה שבי ויתמחרו אותו בצורה נכונה. אין ולא תהיה פשרה. אני מקפיד לעשות עסקים רק כשכדאי לי ומי שלא יתכופף לפי הדרישות המקצועיות שלי לא יראה ממני פרנסה.אפילו לו סנט בודד. זה מה יש! בשביל כסף ממני צריך לעבוד וקשה.
כלכלן קילר | 04.11.13
29.
בנק יקר שדוחף מוצרים
מה זה כל הפרסומות האלה על פיקדון קוקוס ופיקדון אשכולית. תספרו ללקוחות שלכם את האמת! איך אתם מוכרים להם אופציות ופיקדונות ונותנים להם מחירים מחפירים. הרי המחיר של האשכולית הזה, למי שמבין את עולם הפקדונות והאופציות (ואני במקרה עובד בזה), הוא גנבה לאור יום. העיקר שדביר מרוצה. אני דווקא עברתי לבנק קטן עם 0 עמלות,ף אחלה שירות, פלוס על העו"ש ובלי שאני מרגיש שמנסים כל היום לדחוף לי דברים. בקיצור, שדביר יהיה בקשר
אייל | 03.11.13
28.
לא רק שהמחירים יירדו... הם יתרסקו !
גם בן דב לא האמין שהסלולאר יתרסק ושילם מחיר מופקע... עד שהגיע גולן טלקום ! גם ארומה לא האמינו שאפשר למכור קפה בפחות מעשרב שקלים, עד שהגיע קופיקס... גבריתי הסמנכ"לית, החזירות שלך ושל חבריך עברה כל גבול ! לא יתכן שמשקי הבית יממנו את המשכורות השמנות שלכם !
צ'ומפי | 03.11.13
25.
דוגמא לשירות הנהדר שלכם : פעולת מניות בנסד״ק עמלה 25-75 דולר !!
כשאני עושה זאת עם ברוקר אמריקאי - בדולר וחצי. למה ההפרש הגדול ? אתם סוחבים את הכסף שלי על הגב ושוחים עד ניו יורק כדי לבצע פעולה ? אתם עושים בדיוק מה שאני עושה - לוחץ על כפתור ואחרי עשירית שנייה רואה שהפעולה בוצעה. ואם לכם כבנק אין תכנה כמו שלי - שהיום בעידן האינטרנט לכל אחד יש רק צריך מחשב וקישור לרשת זה לא משהו מיוחד שיש רק לי.... - שמקושרת ישירות למחשבי הבורסה בניו יורק - אז אתם באמת בצרות. ואני לא יכול לסמוך עליכם כי ביום שישי אתם סגורים נכון ? וביום שישי בערב יש מסחר בארה״ב אבל אין עם מי לדבר - לא אצלכם ולא אצל אף בנק אחר. אז תעשו לי טובה. את ישנה כמו שכולם ישנו במשבר ב 2008 - יומיים לפני המשבר כולם חשבו שהכל טוב. את לא יודעת מאיפה זה יבוא לך מאמי...וזה יבוא.
אבי | 03.11.13
23.
דינה, האיכות השרות בבנק ואיכות הבנק לא מתחיל ונגמר בחיוך של בנדק
לפני שאת יוצאת בהצהרות בומבסטיות אני מציע שתקשבי לשיחות הטלפון (המוקלטות) של הבנק עם הלקוחות שלו. אם אתם רוצים להיות בנק מצליח ראשית תפסקו להיות חזירים (כן אתם חזירים הדוחות שלכם מאשרים את זה). 1. תורידו את עמלות שלכם. 2. שלמו ריבית זכות בח"ן עו"ש 3. למי שיש חשבון דולרי שרוצה למשוך דולרים אל תמירו קודם לשקלים (בשער נמוך" וחזרה לדולרים (בשער גבוה) ותוסיפו לזה עמלת המרה (זאת חזירות בהתגלמות!!!). 4. תרוויחו כסף מאופן שבו בנקים היו מרוויחים (הרבה) כסף תשתמשו בכסף של המפקידים ותגבו ריבית מהלווים
לקוח של הבנק שרוצה לעזוב אבל אין לאן | 03.11.13
17.
באופן אישי - אני מרוצה
אני בסניף עתיד הוירטואלי כבר 5 שנים. משלם עמלה של פחות מ-5 שקלים לחודש על כל השירות שאני צורך מהבנק (שימוש מינימאלי של האדם השכיר הפשוט) כבר 5 שנים שאני לא יודע מה זה לעמוד בתור לפקיד וזה הדבר הכי חשוב מבחינתי בבחירת הבנק שלי זמן זה כסף! תתחילו להפנים את זה... תודה לנאור בראל הבנקאי האישי שלי ואפילו לא נפגשתי איתו מעולם.
א.ק | 03.11.13
13.
את מצחיקה. ברחתי מהסניף שלכם ברעננה.
עמלות מטורפות. עברתי לסניף קטן של לאומי. מחייכים אלי. 3 שנים של פטור מעמלות עו"ש. בינתיים כל פעם שביקשתי משהו זכרו אותי היטב בלי סיסמאות ובלי קשקושים - החל מהמנהל עד הבנקאיות. בינתיים אני מקבל שירות יותר טוב ממה שקיבלתי אצלכם, אז על מה ולמה אני צריך לשלם לכם יותר?
 | 03.11.13
11.
"וואו, אני כ״כ שנת 2002 עם הדימויים האלה״ ארקפה אלק...
נשמע כמו ציטוט מהמצגת שמשרד הפירסום מכר לכם... ברור שאנחנו רוצים לעזוב את הבנקים האחרים, אבל אנחנו רוצים אלטרנטיבה, ואתם לא האלטרנטיבה הנכונה. האנשים מחכים לגולן טלקום של הבנקאות (או קופיקס, או אפילו simple.com), ואת זה אתם לא יכולים (ועדיין לא רוצים) לתת... אבל גם זמנכם יגיע.
דני | 03.11.13
4.
אני מקווה שאף אחד לא ילך שולל אחרי התזה הזו
לפני 10 חודשים עזבתי את בנק מזרחי אחרי 12 שנה רצופות. למה עזבתי ? בגלל המחיר . מדובר בעמלות כפולות משאר הבנקים והם לא הסכימו לעשות הנחה. כנראה שהם התאהבו בסיפור על הארקפה וכל זה. יצא לי לשלם 45 ש"ח לחודש על פעולות הכי בסיסיות של עו"ש. לגבי השירות: חשוב לציין שאני מנהל את כל העניינים שלי ממחשב וצריך להגיע לסניף פעם בשנתיים-שלוש. אז לא הרגשתי שיש שם שירות מיוחד. עברתי לבנק גדול עם תדמית גרועה אבל מצאתי סניף מאוד נחמד עם צוות סימפטי (אפילו שזה לא קריטי כאמור) ושם אני משלם 0 ש"ח לחודש בזכות הסכם שיש להם עם המורים (אישתי היא מורה). אבל יש בנקים נוספים שנותנים את כל ניהול העו"ש בחינם. להפתעתי השירות בבנק הזה לא נופל מהשירות במזרחי ואפילו קצת יותר טובה. כי האינטרנט הוא אותו אינטרנט, לכל הבנקים יש יישומים דומים לניהול העו"ש ותיק ני"ע. וכל פניה שלי אליהם נענית במהירות ואם אני קופץ לסניף אז אני מקבל יחס מעולה. לא מבין מה מצפים לקבל יותר מבנק מזרחי לעומת בנק אחר. הטיפ שלי לבחירת חשבון בנק: 1. הכי זול שאפשר, רצוי 0 ש"ח לניהול עו"ש 2. אפילו שלא באים לסניף אף פעם כדאי לבחור סניף נחמד, שיהיה. נכנסים לסניף ורואים איך העובדים מתייחסים ללקוחות. לפעמים יש הבדלים של יום ולילה בין סניפים שונים של אותו בנק.
גיל ג | 03.11.13
1.
שאני אבין, היא אומרת אנחנו מוצר פריום ואנשים מוכנים לשלם על זה?!
תספרי את זה לאנשים שלא סוגרים את החודש והם לקוחות הבנק שאת עובדת בו. וואו איזו זחיחות, פשוט לאזרח הפשוט אין את הסבלנות להעביר את החשבונות שלו, המעבר לא כזה קל כמו בסלולרי (לפחות עכשיו קל יותר מבעבר). פשוט להצביע ברגליים ולהעניש חברות שיודעות שהן יכולות להוזיל את המוצר שלהן אך לא שמות "קצוץ" על האיש הקטן.
יאיר | 03.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת