אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מתעקשים לפספס ממטר

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
פוטנציאל אוהדים מבוזבז
מילא גרעין האוהדים הקיימים וסטודנטים שלומדים בעיר 3-4 שנים ועפים למרכז, עושה רושם שאפילו את פוטנציאל האוהדים שכבר קיים לא ממצים כמעט. יש בסביבת ב"ש תמהיל אוכלוסייה מצויין: בעלי אמצעים מעומר, מיתר ולהבים; חבל לכיש, שרוב העיירות בו הן סוג של מיני-ב"ש; ולא מעט בדואים, שרובם ילדים (עוזר שילד אחד יכול להביא איתו 10-15 אחים) והם פוטנציאל גדול לשחקני בית, כי הם על הרגליים הרבה יותר מילד יהודי ממוצע. כל מה שזה דורש זה קצת מעוף וראייה לטווח ארוך, אבל מסתבר שבכדורגל הישראלי אפילו עם בעלים רצינית זה לא מובן מאליו...
תום | 04.11.13
17.
כולם צודקים
אני אוהד את הפועל באר שבע כבר 20 שנה ,אי אפשר שלא להבין אוהד שרוצה לקנות כרטיס באינטרנט ואין לו אפשרות, התשובה שקיבל תחפש חבר שיקנה לך גובלת בנישלח לך עם יונת דואר, פשוט עלוב שיש את הטכנולגיה ומועדון לא משתמש בו ,היום אפשר להזמין מקום במסעדה באינטרנט אז קל וחומר שלרכוש כרטיס למשחק יהיה בר השגה, עם זאת אוהד שחיי מחוץ לבאר שבע שמגיע למשחק או שתיים בעונה מבחינתי לא אוהד ועדיף לקחת כסף מאוהד של יריב שמלווה את קבוצתו בהמוניו למשקי חוץ, אני גר בבאר יעקב ויש לי מנוי ואני מגיע כל משחק בית וחוץ, במשחקי הבית יש רק 4 קבוצות שמביאות קהל, זה ביתר,הפועל ת״א, מכבי חיפה, ומכבי ת״א , דווקא במשחקים האלה האוהדים יוצאים מהחורים, איפה אתם כל העונה?? למה ממוצע של 7000 צופים מגיעים שמתוכם 3500 מנויים, בוסרמיל נכנסים 14000 והיתי בלא מעט משחקים כאלה, איפה אותו אוהד שבוכה שאין לו אפשרות לרכוש באינטרנט, במשחקים גדולים לא צריכים אותו שייב בבית ,ולך ציפורה קבלי רעיון מבריק, לכי על מבצע ״הנגיף״ זה הנגיף שהדביקו לי שהייתי ילד בן 13 לקחו אותי למשחק לא היה לי מושג מה אני הולך לראות ופתאום נדבקתי, הרעיון הוא שיווק כל יום חמישי יתשלחו חברה לכל בתי הספר היסודיים בעיר עד כיתות ו׳ בהפסקות ובסוף יום הלימדים ותמכרו להם כרטיס ב10 שקלים ליצעים הריקים אותו ילד יקנה כל שבוע כרטיס והוא ידבק בנגיף שאני נדבקתי שנה אחרי הוא יקנה מנוי או כרטיס וככה תיצרו את האוהדים הבאים , תחשבו על זה 1500 ילדים ביציעים ריקים!!! מה עדיף ??? ככה לא בעתיד לא נתעסק במי קונה באינטרנט המכירה תהיה הרבה יותר פשוטה, ממליץ לחשוב על מחיר מיוחד של 40 שח מבוגר + ילד ליציעים האלה יש כאלה שלא יכולים לקנות כרטיס ב 80 ₪ בואו נהיה חלוצים ביוזמה של כדורגל לכולם היציעים הריקים יתמלאו באנשים שהיום אתם לא חושבים עליהן והם לא על המועדון קדימה באר שבע להסתכל קדימה קשה מאוד ליצר אוהדים היות תסתכלו על המועדונים הקטנים אין להם קהל וגם לא יהיה, ההיתרון והפוטנציאל שיש לבאר שבע רחוק ממיצוי אלונה תאמצי את הרעיון באיצטדיון החדש תקצרי פירות
אילן | 03.11.13
16.
מעל כל הדברים שנאמרו בכתבה הדבר הכי עצוב והכי משמעותי...
הוא שהאוהדים רוצים לבוא , אבל לא יכולים לרכוש כרטיס מראש באינטרנט או בפלאפון. אפילו שהשיווק בעייתי והאיצטדיון זוועתי , יש הרבה אוהדי הפועל שגרים במרכז ורוצים להגיע למשחק אבל לא יכולים...עצוב. בקשר לשיווק , האסטרטגיה צריכה להיות לטווח ארוך ולא שיווק למשחק אחד נגד מכבי תל-אביב , המועדון צריך למסד את עצמו בתור ספינת הדגל של הדרום , לפתוח בתי-ספר לכדורגל באופקים,דימונה,רהט וכו' . השחקנים בזמנם החופשי(ואני בטוח שיש הרבה מזה , בכל זאת ליגה ישראלית) צריכים להגיע לבתי הספר האלה ולשווק את הקבוצה. חלוקת כרטיסים לילדי הדרום, למשחקים שהצפי שלהם הוא פחות מ9000 אלף צופים, חנות אוהדים נורמלית עם מרצ'נדייס איכותי של המועדון. והכי חשוב לדעתי הוא מחירי הכרטיסים , מבוגר -50 , ילד\נער\סטודנט\חייל -30 , אישה - חינם , מבוגר+ילד - 70 . כמובן שמבצעים של קנה חולצה קבל כרטיס וכו' לא יזיקו :)
ארז | 04.11.13
14.
אוהדים כפוי טובה
מה שלא עושים עבורנו תמיד יש לכם מה לומר,לא ראיתי קהל כפוי טובה כמו כל אילו שמתבטאים כאן ומתנהלים כמו עכברי מקלדת תחת שמות בדויים. מה שיש לכם להאשים זה את הדוברת. מעניין איך היה השיווק לפני שהייתה דוברת?חולצה אתם לא מסוגלים לקנות אז די לקטר כבר.
צחי  | 03.11.13
13.
מתפלא על ברקת - מועדון מוצלח זה לא רק שחקנים ומאמן
אישה רצינית שכזו, נשואה לאיש עסקים רציני - ולא מצליחה להבין איך בונים מועדון מהיסודות. זה לא רק המאמן והשחקנים שצריך להשקיע בהם זה גם מנכ"ל מקצועי, אנשי שיווק, קשרי לקוחות, פיתוח עסקי וכדומה. תראו את מכבי ת"א בכדורגל - המהפכה התחילה בארגון ולא דווקא בקבוצה. רק שהארגון התייצב, כך גם הקבוצה. לקנא באוהדי מכבי ת"א - לא רק על ההצלחות המקצועיות אלא בעיקר ביחס של המועדון אליהם כלקוח בעולם המודרני. אלונה - אנחנו רוצים קודם כל ניהול מקצועי! פחות חשוב לנו ברדה ואלישע. תגייסי את מקצועני הכדורגל בישראל האיכותיים ביותר.
אור | 03.11.13
12.
אני מסכים עם מה שכתוב, אבל בהפועל פ"ת המצב הרבה יותר גרוע
אומנם אין להפועל פ"ת את פוטנציאל הקהל של הפועל באר שבע, אך גם במקרה הפתח תקואי מדובר על פוטנציאל גדול. מבחינת הנהלת הפועל פ"ת יש שתי אפשרויות: או שתקנה מנוי עונתי, או שתוכל לקנות את הכרטיס למשחק רק ביום המשחק בקופות, שנפתחות לא הרבה לפני שמתחיל המשחק. לפני כחודש שוחק בפ"ת משחק העונה של הליגה הלאומית, הפועל פ"ת נגד מכבי נתניה. הנהלת מכבי נתניה קבלה מהנהלת הפועל פ"ת 2000 כרטיסים ומכרה אותם לאוהדיה במכירה מוקדמת שנערכה בימים שלפני המשחק. בתור אוהד שאין לו מנוי נאמר לי ע"י הנהלת הקבוצה כי אם אין ברצוני לקנות מנוי, אז האפשרות לקנות כרטיס למשחק היא לבוא שעה וחצי לפני המשחק, מתי שהקופות נפתחות ורק אז לרכוש כרטיס. חבל מאד כי מדובר על משחק חשוב מאד והייתה חייבת להיות מכירה מוקדמת. אני כבר לא מדבר על זה שמעל עשור אין לקבוצה אתר רשמי, או אפילו דף פייסבוק.... על מכירת מזכרות כבר אין בכלל מה לדבר..... אם אקח את המקרה שלי לצורך העניין, אזאני אדם בעל פטיש למרצ'נדייז ומתחייב לקנות בתחילת כל עונה את החולצה החדשה של הפועל פ"ת אם תהיה לי האפשרות, כמוני אני בטוח שיש אפילו עוד כמה מאות של אוהדים. חבל מאד שהקבוצה לא מנצלת את האיצטדיון החדשש ומקימה בו חנות מזכרות כפי שהייתה באורווה,. אגב גם בחנות האוהדים הישנה שהייתה באורווה למעט עונה אחת או שתיים לא ניתן היה להשיג את חולצת הקבוצה המקורית. מקווה מאד כי למרות מצבו הרע של המועדון יוחלט על מינוי איש שיווק ומיתוג רציני שיזיז את העניינים קדימה. מקווה שבבאר שבע ידעו לנצל את הצלחת הקבוצה בכדי להשתפר בתחום מכיוון שבהחלט יש למועדון פוטנציאל אדיר.
אוהד הפועל פ"ת | 03.11.13
11.
הפועל באר שבע- פוטנציאל למועדון ענק בקנה מידה ישראלי
שיכול ליצור עניין לא פחות, ואף יותר מארבעת המועדונים הגדולים בארץ. יש שם ים של אוהדים פוטנציאלים, והכתבה הזו יותר ממבורכת. הגיע הזמן שהמועדון הזה יתחיל להתקדם לעבר חזון הגדולות ולא ישאר בבינוניות הניצחית של "לשאוף לא לרדת ליגה".
אוהב ספורט | 03.11.13
4.
המועדון עדיין תקוע בשנות ה-60
לא שמעו שם עדיין על הטכנולוגיה, זה פשוט לא אמיתי שאי אפשר לרכוש כרטיס באינטרנט. ככה זה שציפורה העילגת עסוקה כבר חצי שנה בקמפיין בחירות למועצה אני אוהד שגר במרכז וצריך לבוא כדי לקנות כרטיס בבר שבע , ולהתפלל שישארו כרטיסים בקופות לשער שאני רוצה.
אלי | 03.11.13
3.
הדוברת תפקידה לא לשווק
תמיד מפילים את האחריות על הש.ג. ציפורה דוברת ולא אשת השיווק זה שבמועדון הזה חוסכים כסף ונותנים לאדם אחד לעשות ארבע תפקידים זאת בעיה אחרת!תפסיקו כל דבר להפיל על הדוברת היא עושה די והותר עבור האוהדים והקהילה. הגיע הזמן שנלמד לומר לה תודה.
ירון | 03.11.13
1.
כתבה מעולה ונכונה
אני אוהד יותר מ30 שנה ולא השתנה כלום בנושא שיווק . ודבר אחד לדוברת את כנראה לא מכירה את הקהל של באר שבע רובו אוהב לקנות שהמשחק מתקרב ולא שבוע לפני ובגלל זה לא נותנים למכבי 3 יציעים אם נגד קריית שמונה הגיעו כ 9000 אוהדים אז בטוח נגד מכבי היו באים 11000 אבל אתם לא מתחשבים בנו ואני בטוח שביום המשחק יהיו אוהדים שיחזרו הביתה בדיוק כמו בשנה שעברה נגד מכבי שכ400 חזרו הביתה כי לא היו כרטיסים כי למכבי הביאו 3 יצעים
אארן | 03.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת