9. בדיחה עצובה... בשנה הראשונה התוכנית תוקצבה ב-70 מיליון, בשנה השנייה בערך 50 ובשנה השלישית 5 מיליון וגם זה בסוף השנה.. מה יהיה אתכם משרד התחבורה??? לעשוק אותנו במסים גבוהים, לקחת לנו מסי מהירות, לעשוק אותנו באגרות רכב גבוהות ולעשוק אותנו במחירי חלקי חילוף גבוהים במאות אחוזים ממחיר היצרן אתם יודעים לעשות - אבל ללכת לקראתנו ועוד לשלם לנו חס וחלילה 3000 ש"ח??? הבנתי שזה קשה לכם לחלק כסף לאזרחים אבל אתם פשוט בדיחה מהלכת... כל החבר'ה של משרד התחבורה ומשרד הרישוי הם חבורה של אוכלי חינם שרק יודעים לעשוק את האזרח הקטן בחסות הבריונים ממשרד האוצר! ובגלל הראש הקטן של החלמאים האלה מדינת ישראל הולכת לאבדון! בחינוך כבר פשטנו את הרגל וכעת אנחנו הולכים לאבד גם את הרגל השניה מסיניו | 08.11.13 (ל"ת)
7. בה חיי אדם ניצלו ברגע זה שלא נדבר כסף שהיה הולך על שיקום וטיפול של נפגעי תאונות דרכים מוטי | 04.11.13 (ל"ת)
6. אין עסקנים זה פרוייקט חשוב ומבורך. ממש בדיחה שהפסיקו אותו תוך יום התנאי לגריטה הוא שלרכב שני טסטים קודמים בתוקף. אף אחד לא עושה שני טסטים שעולם מעל 2000 ש"ח וממתין כשנה עם או בלי ביטוחים למינהם שעולים עוד אלפי שקלים, כל זה בשביל לקבל 3000 ש"ח. גיא | 04.11.13 (ל"ת)
5. רכב ישן מזהם כמו 5 מכוניות מודרניות. להוריד אותו מהכביש משפר את איכות החיים הרבה יותר מאשר מכונית חשמלית אחת, כי מכונית חשמלית בעצם החליפה קנייה של מכונית מודרנית, שלא כל כך מזהמת ממילא. כדי להביא מכונית חשמלית, המדינה מוותרת על כ 50,000 שקל במס קניה, ובמס בלו על דלק שהיא לא צורכת. את המס החסר מטילים על כל הציבור בצורת תוספת מע"מ ומס הכנסה. לעומת זאת, גריטת רכב עולה 3000 שקל ותורמת פי כמה. אזרח | 04.11.13 (ל"ת)
2. הייתי ברשות הרישוי וקיבלתי את הניירת הדרושה. האם יש טעם עוד להגיע מגרש ?? אבקש תשובה מוסמכת , שכן ניתן לי רישיון זמני ל 48 שעות להבאת הרכב למגרש הגריטה. באותה נשימה אציין כי חבל שמדינת ישראל מתייחסת כך לאזרחיה , אגב 5 מיליון ש"ח ל 1,500 רכבים היא מחיר דירה מפוארת בתל אביב , לא יותר... ירון | 04.11.13 (ל"ת)
1. שאלה אפשר לדעת כמה עסקנים הביאו את הרכב שלהם וכמה רכבים באמת היו במצב שמאפשר נהיגה נורמאלית? נדב | 03.11.13 (ל"ת)
1,500 מכוניות עברו היום גריטה, תקציב התכנית כמעט נגמר
9 תגובות לכתיבת תגובה