אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סלטי שמיר ויחיעם יוצאים מיינות ביתן

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
זה עוד כלום
כל ספק יספר לכם שאין חודש ללא חיוב חד צדדי של הרשת ,כל פעם זה סיפור אחר: אריזה פגומה , פתוחה , תלונת לקוח, אי הגעה בזמן , בעיית חשמל בחנות שדפקה סחורה קפואה- מצוננת ועוד ועוד.... כולם מתנהגים אותו הדבר- קונים רשת אחרת עם הלוואה מהבנק + דופקים חיוב לכל הספקים , כאילו שהם חלק מהבעלים של החנות...מספרים לנו שהמכירות יגדלו , אבל כל טיפש יודע שהם באים על חשבון הרשת הקודמת שנעלמת מהשוק - לא נוצרים מיליון לקוחות חדשים בישראל בגלל שביתן קנה את כמעט חינם...אבל מה זה מעניין את נחום?? משנים מיתוג בחנות ? הספקים ישלמו ! משפצים סניפים ? הספקים ישלמו ! תראו מה קורה ברשת מגה ... החליטו לשנות מיתוג ומחירים ברשת מגה בעיר....פרט שולי הוא שכל הספקים קיבלו פניה להוריד מחיר ולתת מענקים על כך !!! הרשת מתנהלת בצורה מופקרת כבר שנים - מגיע מנכל חדש - שהספקים ישלמו על כך ...... מה לא ברור כאן...
מה חדש | 04.11.13
6.
אני קונה רק במכולת השכונתית יותר יקר אבל קונים הרבה פחות והחיסכון גדול יותר
וגם מחזק את הקטנים שתי משפחות שהם הבעלים של המכולת וגם מקבלים מהם יחס אישי ואוהב והם מתפרנסים יופי ולא מחפשים להתעשר על חשבון העסקת עבדים ב 22.04 ש"ח לשעה ובכך גם לא מעשיר את חבורת הטייקונים ששולטת כאן כמו דנקנר ביתן לוי וכל הצ'חצ'וחיאדה שמנצלת עובדים ממליץ בחום!!!
מילואימניק פראיר | 04.11.13
3.
הבה אספר לכם על סניף יינות ביתן באזור השרון
בחנות מעסיקים עשרות 'צעירים' מהמגזר, הללו עסוקים בכל שעות העבודה שלהם בהתגודדויות, שיחות אישיות, הסתודדויות בשניים או שלושה, במריבות אישיות, וכל הזמן! עסוקים במריבות וליבון בעיות של כבוד עצמי, מה אמר המנהל או מה אמר עובד X על עובד Y, ומסכת האי-עבודה הזו נמשכת בכל פעם שביקרתי בסניף. פניתי למנהל הסניף, והאיש איך לומר בלשון עדינה? לא מפנים לא מבין ולא מתאים, מיותר לציין את אופי השירות שהלקוחות מקבלים שם... באותו אזור מצומצם יש 4-5 סופרמרקטים, אני שם כבר לא קונה
שולה  | 04.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת