אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

על כל עשרה לקוחות ש־HOT mobile גייסה מתחילת השנה, שמונה נטשו

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
תגובה ל 27. שעזב את הוט בגלל בעיות קליטה
"המכשיר נתמך חלקית" אז אולי תוודא שרכשת מכשיר נורמלי שתומך בתדר 850MHZ בדור השלישי לפני שאתה מצטרף להוט... זה תנאי הכרחי כי זה התדר הראשי שרשת פלאפון עובדת עליו. רוב הזמן אתה תהיה על רשת פלאפון כלקוח הוט, כי הפריסה של הוט עדיין בחיתוליה. אם לא בדקת את הדרישה הבסיסית הזאת לפני ההצטרפות, אז אל תתלונן. ואני גם מאשים את הוט בנושא שלא מיידעת את המצטרפים. העיקר לגבות 55ש"ח דמי הצטרפות (מה שנקרא לטענתם - עלות סים) ואחר כך לתת ללוח לסבול ולעזוב כי המשכיר שלו עובד רק בתדר 2100. מה שנקרא "הפריירים לא מתים אלא רק מתחלפים" ובנקודה הזאת אני כואס עליהם.
 | 08.11.13
26.
תגידו תגובה ממומנת אם אתם רוצים, אבל שורה תחתונה:
עזבתי את אורנג' מסיבות עקרוניות (החברות הגדולות עשקו במשך שנים רבות) ועברתי לגולן טלקום (למרות ששמעתי דברים לא טובים) אבל סבלתי מניתוקים רבים ומרמת שירות שלא חוויתי בחיים שלי (אפילו בישראל..) - אפס מענה ואפס שירות. אח"כ עברתי להוט מובייל (למרות שפחדתי שהשירות יהיה כמו עם הכבלים) ומאז אני שם ומאוד מרוצה. הם עונים בשירות הלקוחות תוך כמה דקות או חוזרים, אין לי כמעט ניתוקים (פעם ב...באזורים מסוימים) ואין טעויות בינתיים בחשבונית. אולי אחרים נכוו, אבל אני אישית ממליץ ושמח שהם עושים עבודה טובה בינתיים.
דביר | 07.11.13
25.
הפראיירים של GOLANTELECOM "n"מתעוררים" ונוטשים .. לחב.HOTMOBILE
אחרי שחווינו קו ללא קליטה ואפשרות גלישה ברוב הארץ - וגילינו שקו גולן טלקום למעשה הינו וירטואלי על תשתיות סלקום ואונג גם ...לאחרונה (מידע שמוסתר מעיני הלקוח בהסכם ההתקשרות עם גולן )נטשנו את גולן ועברנו להוטמובייל במחיר זול מגולן ובתמורה כדאית לחסכון הכולל ספק אינטרנט בחינם . ע"פ בדיקתנו היום הוטמובייל וחברת יו פון - הינם הכדאים והחסכוניים ביותר על תשתיות איכותיות מוכחות שנים כאן של פלאפון/פרטנר .
צרכנים למען צרכנים | 07.11.13
23.
HOT מאז נכנסה לשוק במאי 2012 ועד לסוף הרבעון השני של 2013, גייסה 514.000מנויים!
HOT דיווחה כי הגיעה לנתח של 11.3% משוק הסלולר הפרטי ובניכוי נתח השוק שהיה בידה ערב קבלת הרישיון (לקוחות מירס) – נתח השוק שהגיעה אליו עומד על 9.5%. מדובר ב-2.5% יותר מהסף שקבע משרד התקשורת להחזר הערבויות. הנה כתבה שקראתי כאן ושפורסמה כאן ביום 7.10.2013 מאז נכנסה לשוק במאי 2012 ועד לסוף הרבעון השני של 2013, גייסה Hot mobile כ-514אלף לקוחות !!!! http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3613682,00.html
מ.לביא | 06.11.13
20.
ל-16 - מהפכת בלוף של כחלון וטייקון תחמן מייקל גולן נחשף לעם !ישראלים לא טיפשים !
מהפכה הזויה ללא תחרות והשקעה בישראל - ללא כל תחרות אמיתית בכלל !!! ללא כל השקעה בתשתיות סלולאר נוספות וחדשות כאן -אלה "רכיבה" על תשתיות קיימות של 3 חברות סלולאר קיימות !!! מהפכה של אחיזת עיני הצרכנים כאן תוך שיווק חברה וירטואלית (גולן טלקום) ברכיבה על תשתיות חברות קיימות כאן למעשה . מהפכה של הכשרת חזיר חדש אבל בסטייל צרפתי...לעם ישראל - היה עיקר עיסוקו של כחלון כאן תוך אחיזת עיני העם והסתרת המחיר האמיתי שכוולנו משלמים כאן לבסוף .בן דב בהחלט חושף את מה שהציבור לבסוף מגלה כאן . עבודה בעיניים ופיטורי 15.000 בתעשייה , והגדלתגביית מיסים נוספים מכוולנו כאן תמורת בחצוע "פיגוע" תרתי משמע בשוק הסלולאר כפי שנעשה כאן.
מיקי זנגבויים | 06.11.13
19.
ל18-HOTMOBILE לא דואגים ..הם גייסו מעל 8% מכלל צרכני סלולר פרטי כאן !!
HORMPBILE בדרך להיות חברת סלולר מספר 4 בישראל !! החברה סיימה פריסת תשתיות ב90% מרחבי המדינה ועומדת לקבל דמי הערבות מהמדינה בחודש 12/2013 גם ואם ישנה עזיבה של מנויים ...עדיין סך המנויים עומדים בתנאי ודרישת המיכרז . דרהי איש עסקים שמצעיד את HOT לפסגת התקשורת בישראל וגם בצרפת ואירופה..ולא מתרגש מהתחרות מול גולן טלקום כאן ...))))) בכללל .
ILIAD | 06.11.13
17.
ל-16 - הצ'ק מטעם מייקל בוקובזה בדרך אליך ..ביחצנ"ות גולןטלקום אלופים...
אפסססס קליטה ואפשרות גלישה בקו גולן ברוב הארץ וברוב הזמן - עושק של 99ש"ח ללא תמורה לקו ללא קליטה -אז אנא -הפסק לזלזל באנטליגנציה של הקוראים כאן ולקוחות נפגע גולן ולידיעתך היום כל חברות הסלולר כולל הוותיקות במבצעים זוולים מגולן -המפץ בשוק הסלולר כאן ב5/2012 מתגלה שניפץ את מייקל גולן תחילה כאן לקרשים בתחרות של המהפכה .
א.אבטליון  | 06.11.13
12.
כבלים-כלבים
כלקוח לשעבר של הוט, אני רוצה להגיד שזו חברה חרא!!!! בכל התחומים ולא רק במובייל. הייתי לקוח במובייל בדיוק שבועיים בקושי וברחתי משם ברייס מרטוני.... אין קליטה ולא משנה איפה אתה נמצא. כשאתה מתקשר לקבל שירות, נציגים עד שעונים יוצאת לך נשמה, כשכבר ענו מתחילים לשחק בהגדרות של מכשיר ולחפף אותכם. "תנסו עכשיו זה אמור להסתדר... מקסימום תחזרו אליינו"... וככה בכל פעם שהייתי מתקשר אליהם לקבל שירות. שורה תחתונה - לא להתקרב להחברה חרא הזאת - חבל על העצבים ובריאות. הוזהרתם
לקוח מאוכזב | 04.11.13
7.
ב HOT לא יודעים לעבוד בשוק תחרותי
מצחיקה ההיתממות של הכתב. HOT היא חברה שגדלה באקלים דואופולי וזו התרבות הארגונית שלה. הדרך שלהם - להיות נחמדים ללקוח פוטנציאלי, ואז כשהוא מצטרף לרמוס ולעשוק אותו ככל יכולתם - משיאה רווחים מקסימליים בשוק ריכוזי אבל משום מה לא עובד בשוק שיש בו תחרות.
לקוח HOT | 04.11.13
5.
שהוט מובייל לא יטעו! הנטישה היא נטו בגלל שירות רע.
כמות הפעמים שהייתי במרכז שירות בגלל תקלות של הוט מובייל היא לא שפויה. להגיע למרכז השירות בהוט זה לפחות חצי יום של "בילוי". ובנוסף, הם שולחים לצטרפים חדשים כפל של כרטיסי SIM ומחייבים אותם על קווים נוספים אם הלקוחות לא "מתעוררים" בזמן.
 | 04.11.13
4.
על כל עשרה לקוחות ש־HOT mobile
היא מפסידה לקוחות בגלל שהיא חברה שמתייחסת לעובדיה ולקוחותיה בזלזול השירות שלה גרוע שבעקבותיו קיבלה קנס וזאת רק ההתחלה מה שעשו לעובדים {פיטורים לא חוקיים} יחזור אליהם כבומרנג השירות התדרדר לתת רמה אין מענה וכשיש כבר מענה מנתקים לך בפרצוף וצוחקים עליך פטריק והרצל : בכתובים כתוב "שלח לחמך על פני המים" אתם לא עשיתם כך ופגעתם בהרבה משפחות ובלקוחות אז הדבר היחיד שיחזור אליכם ולחברה זה משהו אחר שצף וזה ח....... תשלימו את המשפט אם אתם כאלה חכמים
משה | 04.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת