אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מיזוג בזק ו-yes: הציבור מוזמן להגיש התנגדויות למהלך עד לסוף החודש

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אסור לתת לבזק לקנות את יס,אלא יש למכור לחברה נפרדת-למשל פרטנר!
אם בזק תשלוט ב2 מתוך 3 תשתיות הטלויזיה בארץ, זה יפגע בתחום בארץ! כדי לקדם את התחום מבחינת התחרותיות והצרכן, יש למכור את יס בשלמותה לחברה נפרדת - פרטנר למשל יכולה להיות מתאימה. גם סלקום - אבל בגלל קשייה של IDB אולי זה לא ישים כרגע.
גד | 06.11.13
6.
הדואופול רוצה להיות חברה קמעונאית ולא חברה סיטונאית של שירותי תשתית !!
גם IBC רוצה להיות חברה קמעונאית ולא חברה סיטונאית של שירותי תשתית. גם IBC, דורשת כמו הדואופול כאן במסגרת השוק הסיטונאי מהמתחרים ומהספקיות לפרסם את שמה בחשבוניות ללקוח, למרות שהיא לא ספקית השירותים, אלא התשתית בלבד, גם IBC כמו דרישת הדואופול כאן דורשת מהן לפרסם את מחירי החבילות, לפרסם את תקנון המבצע, לאפשר חיבור וניתוק מיידיים של כל לקוח שמעוניין בכך. המודל של IBC והמוצע ע"י הדואופול כאן בשוק הסיטונאי מנטרל את הכוח השיווקי של ספקיות האינטרנט והופך את בעלי התשתיות לשותפה אקטיבית בנוכחות מול הלקוח הסופי, וזאת בניגוד למודל הקלאסי הסיטונאי, שבו ספקית האינטרנט עובדת מול הלקוח ישירות והלקוח לא מכיר את חברת התשתית. צרכנים בישראל לא פראיירים ולא יהיו מוכנים ליפול בין הכיסאות של ספקיות האינטרנט שישווקו יד2 לצרכנים חבילות הכל כלול כאשר "גזירת" הקופון רווח הוא עיקר מטרתם ..והפיכת הצרכנים לפראיירים בסטייל ..
sivan_bar | 06.11.13
5.
למה שנרכוש יד2 חבילת תקשורת הכל כלול מחברות המתחרים בתשתיות הדואפול ?
למכור יד2 לצרכנים חבילות הכל כלול =להפוך לפראיירים וליפול בין הכיסאות למה שנרכוש יד2 חבילת תקשורת הכל כלול מחברות המתחרים בתשתיות הדואפול ? הם הרי לא משווקים מוצר על גבי תשתית משלהם כאן !!! שיטת "רכיבה" על תשתיות הדואופול והנסיון לפתוח כאן את השוק הסיטונאי לא מצליח בקלות לארדן שהרי אין תקדים בעולם המאפשר למתחרים לשווק חבילות ולהתחרות בבעלי התשתיות כמשווקי יד2 שכל מטרתם הינה גזירת קופונים על גב צרכנים כאן!!! בעידן שבו כולם עם טאבלטים וסמארטפונים ותעבורה באינטרנט מתרבה -אין צרכנים שיבקשו לחזור למהירות צב של 1 גיגה באמצעות הכל כלול ..של חברות מתחרות כאן שלמעשה ישווקו חלק מהפס הרחב שירכשו מבזק/הוט
צרכנים למען צרכנים | 06.11.13
4.
ל-1 - הצונאמי בישראל החל מהמפץ וה "הפיגוע " של כחלון בשוק התקשורת כאן ...
הזול ..עולההה מאווד ביוקר לכוולנו כאן . תמיד !! מהפכת בלוף כחלון נחשף לעם וארדן הפופליסט מנסה לגזור לעצמו תהילה על גב התערבות בסמכויות שלא נועדו מלתחילה לשר תקשורת כאן .בזק באיחוד עם YES רק תתחזק יותר ואלוביץ בתווך הארוך הינו המרוויח העיקרי .
מביט מהצד | 06.11.13
3.
במקום לעודד השקעה ותחרות ע"י תוספת תשתיות/משקיעים - המדינה "מנהלת" עסקים פרטיים
לצד המאמץ להקמתו של השוק הסיטונאי בהקדם, אין למשרד התקשורת כל הערכות כבר היום לרכוש כלי פיקוח ואכיפה לשוק הסיטונאי המוצע .חבורת פופוליסטים מנסים להתערב שניהול בעלי מיזמים פרטיים כאן והפיכתם "לפראיירים" של המתחרים ומשרד התקשורת .
ישראלי נימרוד | 06.11.13
2.
שוק סיטונאי לא ייצא לפועל כאן !אין תקדים בעולם שרגולטור מתערב בניהול מיזם פרטי !
ברוורמן ביקש מארדן לפרסם את הדוח של חברת הייעוץ פרונטיר שהכינה עבודה בנושא עלויות התשתית של בזק והוט. ברוורמן אמר שהדבר הכרחי על מנת שוועדת הכלכלה תוכל לנתח בצורה מקצועית את המחירים ואת המדיניות שמנסה משרד התקשורת להוביל להסדרת השוק . גם חבר הכנסת אריאל אטיאס קרא לפרסם את הדוח לטובת הגברת השקיפות. משמעות הדרישות של משרד התקשורת לקבוע את המחירים בשוק התשתיות שלא דרך עבודה כלכלית על בסיס עלות פוגעות בתמריצים של החברות בזק והוט להמשיך ולהשקיע בהרחבת התשתיות.לנקוט במדיניות של קביעת מחירים שאינה מבוססת על עלות פלוס רווח סביר איננה מעיד על יצירת תחרות שוות כוחות מול בעלי התשתיות כאן הדואופול.
 | 06.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת