אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה גינדי משקיעה בפרסום פרויקט שרונה מרקט שנה לפני הפתיחה?

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
גינדי טובים בהדמיות
זה מה שמוכר, וכדי לדוג קונים במחיר טוב התחילו קמפיין כאילו המתחם אוטוטו פתוח. זה מה שמעודד רוכשים +הקנאה שהמתחרה כבר שם (אבל הוא לא, אבל זה מוכר לרמוז על כך). אסטרטגית, המיקום בעייתי מדי כדי להיות "שוק הכרמל" או כמו השוק בנמל תל אביב. אם אנשים לא יכולים להגיע בקלות ברגל זה מקסימום יהיה תיירותי ויקר. מה שיעזור, אולי, זה קידום התחתית ופתיחת מתחם הטמפלרים
ראובן | 07.11.13
1.
חברת גינדי אחזקות ממונפת עד הגרון מעל 95% הון בפרויקטים כושלים
הם יעשו הכל כולל למכור את האמא שלהם, כדי להתחיל להחזיר חלק מהחובות, שהבנקים מתחילים ללחוץ להחזיר, הבנקים כבר מבינים ומפנימים את פיצוץ בועת הנדל"ן הבא עלינו לטובה, הגיע הזמן שגם הקבלנים/היזמים החזירים יפנימו....
פרשן מהשטח | 07.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת