אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נשיא קוקה-קולה לממונה על ההגבלים: "אתה נוטש את תפקידך"

49 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
15 שנה עלה מעט, כי פפסי נכנעה לחרם הערבי עד 1991 ועד 1998 לא הייתה תחרות רצינית
פפסי השתתפה בחרם הערבי נגד ישראל ורק ב 1991 התחילה למכור כאן. וגם אחרי שהתחילה למכור, הייתה בהתחלה נאמנות לקוקה קולה שהמחירים שלה נשארו גבוהים משל פפסי. לקח כמה שנים עד שהתחילה איזשהי תחרות מוגבלת, ולכן המחיר בתקופה מאז עלה פחות. רק תנו לקוקה קולה את ההזדמנות והמחיר יעלה
רק מוכיח שהם חזירים | 07.11.13
38.
עמיר חייק אתה צודק
למה הממונה לא קורא למדינה להתמודד עם מחירי החשמל שהיא גובה מהתעשייה וממחיר המים וממחיר שהרשויות גובות את הארנונה ומחיר הדלק שמורכב 60% ממיסי שונים וממחיר המס והעלות בנמלים ועוד ועוד! למה לא להוריד את כל זה ואז להיווכח שהתחרות תוריד את המחירים! המדינה אחראית על כל התשומות הגבוהות שלנו ועכשיו היא גם רוצה להיות אחראית על המחירים שלנו? אז כדאי באמת שיעלעימו לנו את המפעלים ואז בטוח שלמשק יהיה טוב....
שמואל | 07.11.13
37.
גם אין סיבה שמחיר בקבוק קוקה קולה יעלה....
כשאתה מוכר ליטר וחצי משקה במחיר של קוב מים... אז יש לך רווח אסטרונומי ! כל יצרן במזון מוכן להתחלף איתך בעלויות חומרי הגלם... שלא נדבר על שישיית מים מינרלים נביעות, שם הישרבלוף חוגג עוד יותר, אתה מרוייח אפילו עוד יותר, קיבלת משאב לאומי במחיר ריצפה ואתה מוכר לנו במחיר מופקע !!!
צ'ומפי | 07.11.13
33.
מה שקוברובסקי לא מספר לכם.כנסו...
קוקה קולה היא החברה הרווחית ופרת המזומנים היחידה בקונצרן החברה המרכזית למשקאות.והיא מממנת ברווחיה העצומים הנובעים מחוזקו של המותג קוקה קולה ומחיריו היקרים, את ההפסדים האדירים של שאר חברות הקבוצה הכושלות כמו מחלבות טרה,פריגת,נביעות,משקר וטובורג רומניה.אם יכפו על קוקה קולה הורדת מחירים,הדבר יגרום להקטנה דרמטית ברווחים שלה ואסון פיננסי לחברה המרכזית כולה.הכל אינטרסים.
ליאור כספי  | 07.11.13
27.
זה לא רק מונופול..זה גם קרטל! יצרניות המשקאות מתאמות מיצוב ומחירים
מישהו כאן התבלבל..כבוד הנשיא.."ממונה על התחרות".. הממונה על ההגבלים העיסקיים בא להגן על ציבור הצרכנים מפני עושק המונופולים והקרטלים, על ידי קידום התחרות. ואם אין תחרות, אזי יש פיקוח מחירים! יש לשים גבול לתאוות הבצע של המונופולים והקרטלים על חשבון הציבור, תחת סיסמאות של: "פגיעה בשוק החופשי..".. מעבר לכך, יש למסות את המשקאות הקלים כמו הסיגריות והאלכוהול בגין הנזק שנגרם לבריאות הצרכנים ולציבור בכלל.
לאוהבים את החיים | 07.11.13
22.
שישית מים מינרלים של עין גדי עולה 12.5 שקל והם מרויחים וגם הקימעונאי מרויח
אז למה שישית קולה צריכה לעלות 36 שקלים - בגלל התמצית האלוהית קצת גזים וקילו סוכר? זה מצדיק תוספת של של 23 שקל למחיר? אז שלא יבלבל את המוח שהמחירים של מוצרי המזון לא יצאו מכלל פרופורציה כי הם באמת מוטרפים והם צריכים לממן - שטחי מסחר עצומים שמלאים רק בחמישי בערב ושישי, קמפיינים של פרסום מגוחכים, תמיכה אין סופית במותגים, משכורות עתק לחבורות המנהלים וב\הדירקטוריונים שיושבים כמו גיבנת על הפועלים הפשוטים ברשתות שמסדרים כל היום את המוצרים כך שהסחורה הטרייה תהייה תמיד מאחורה או למטה.
יוסי | 07.11.13
19.
הכוח בידיים שלנו ! לא לקנות ותראו מה קורה
לא לקנות , נקודה . במגזר החרדי אומרים להם לא לקנות הם לא קונים , להם יש כוח והם " כמגזר " לא רוב האוכלסיה !!!! החברה המרכזית רועדת מהם לא לקנות , רואים את העגלות המפוצצות בסופר וממש בא לבכות איך עובדים עלינו בעניים . אתם יודעים מה , עם עובד בחברת מזון עובד יצור היה מרוויח 15 אלף אני הייתי אומר שזה בסדר המחירים , אבל כל העלאות המחירים משרתות רק בונוסים שמנים למנהלים שמביאים רווח לחברה על חשבון הגב שלנו !! אין הצדקה למחירים האלה
עודד  | 07.11.13
16.
צריך להיות פיקוח על מוצרי בסיס בלבד - עם קולה עולה 10שח אף אחד לא חייב לקנות
פירות ירקות ומוצרי מזון ומחייה בסיסיים צריכים להיות תחת פיקוח כדי לאפר לאזרחים לחיות בכבוד. מוצרי מותרות זה כבר סיפור אחר ולא צריך להיות הגבלות על המחירים שלהם אין אף אדם בעולם שחייב לשתות קולה (וזה גם מזיק מאוד לבריאות) יקר לך על תקנה במוצרים שהם לא מוצרי צריכה בסיסיים התחרות החופשית תעבוד במוצרים בסיסיים אנשים נאלצים לקנות כי אי אפשר בלי גם עם המחיר יקר. ל-2 אתה צודק ולכן מן הראוי שלא יקנו קולה אפשר גם בלי וזה יעשה לההם רק טוב
אלי | 07.11.13
13.
מר קוברובסיקי מפספס בגדול
גם בניכוי מע"מ נמוך עדיין מוצרי החברה המרכזית למשקאות גבוהים במיוחד. אם נכניס למשוואה שכר ועוד נגלה, שהחברה המרכזית למשקאות מוכרת ביוקר, מאוד ביוקר. הבחור גם טוען שהמחיר הגבוה מגן על מתחרים קטנים, לא יכול להיות טיעון מטופש מזה. עיקר הבעיה של מתחרים קטנים הוא יכולת החדירה לרשתות השיווק, שזה אומר תנאי תשלום הוגנים ושטחי מכירה אטרקטיבים. שני אלה נשללים מהם במידה רבה בשל המונופול שהוא מנהל.
אבי | 07.11.13
6.
הבעיה האמיתית היא הצרכנות הלקויה של עם ישראל - והצרחנות שבאה בעקבותיה..
מחיר הקוטג' גבוה מידי - וכולם ממשיכים לקנות, כאילו לא ניתן לחיות בלי קוטג'. אח"כ בוכים ובונים אוהלים בשדרות רוטשילד... אם היו מפסיקים לקנות - אפילו שבוע - תנובה היתה מבינה.. ועוד איך מבינה. עכשיו גילה קופץ על עגלת הפופוליזם. אני, במקום מנכ"ל החברה המרכזית, הייתי מפסיק את השיווק של 'קוקה קולה' לחודש, חודשיים (ביולי -אוגוסט כמובן). צריך לדעת לתת פייט בחזרה. יש להם מספיק כסף ברזרבה כדי להמשיך לחיות טוב. אז אולי גילה היה מבין מה שהוא לא מבין היום...
אלי בר-נס | 07.11.13
5.
אם הגבלת מחיר לחב' מונופוליסטית באמת הייתה פוגעת במתחרים קטנים...
...(כפי שקוברובסקי טוען), קוקה קולה הייתה עושה זאת ממזמן! הסיבה למונופול היא לאו דווקא איכות, כך שהמתחרות נאלצות להציג עצמן כ"פשרה במחיר סביר". לרוב, הסיבה למונופול קשורה לפרסום, קשרים ופוליטיקה יותר מאשר לטיב המוצר.
די לריכוזיות | 07.11.13
3.
זה ויכוח עקרוני על הכלכלה ולא על רווחים של מונופול כזה או אחר
אני למשל מונופול בתחום סוכריות קופצות בצבע חרדל ובטעם קטשופ. למה? כי אף אחד אחר לא מייצר את זה. כמה אני מוכר? 10 סוכריות בשנה. עכשיו בוא תגיד לי מה המחיר שאני צריך לקחת... אולי הלכתי לקיצוניות אבל מדובר על יכולת חברה מסוימת לקבוע את מחירי המוצרים שלה. היום בעידן הגלובליזציה אין משמעות למונופול מקומי - אפילו מים מינרליים מביאים כאן מחו"ל ואנשים קונים... בקיצור - מאוד בעייתי התעסקות של הממונה על ההגבלים במחירי מכירה של מוצרים. הדרך מכאן לקומוניזם לא רחוקה: גם שם בעלי המפעלים קיבלו "משכורת" והציבור קיבל תלושי מזון - מה ההבדל?
אאא | 07.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת