אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סוף הדרך: תוכנית הגריטה לא עמדה בעומס

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
מהשר להגנת הסביבה הייתי מצפה לראייה רחבה יותר
נכון שקיים איזשהו הבדל בין רמת הזיהום והבטיחות של רכבים ישנים לעומת חדשים ולכן זה צעד חשוב אבל מכוניות חדשות הן עדיין מזהמות בעת השימוש בהן ומזהמות מעצם הצריכה שלהן. העובדה שמר פרץ מדגיש את הרווח הכלכלי של צריכת מכוניות חדשות כתוצאה מהיוזמה רק חושפת את מידת החשיבות שיש להגנת הסביבה בכל העניין. הצעד או התהליך הבא צריך להיות הפחתת מספר הרכבים הפרטיים בכבישים לצד שיפור בתשתיות התחבורה הציבורית והנגשתה לכלל איזורי הארץ.
אורי | 09.11.13
5.
המכונית החדשה הכי זולה שנמכרת מכניסה למדינה לפחות 30,000 שקלים במיסים
אז הם לא יכולים להעלות את המכסה של המכוניות, אולי אפילו להעלות את המחיר שמקבלים על מכונית? כבר עשו פה כתבה בעבר שהראתה שהמחיר שמקבלים פה על גריטה הוא הכי נמוך מכל המדינות במערב שמפעילות תוכנית כזאת.
בוב | 09.11.13
3.
אחרי שנתים הפסקה בערך הם תקצבו בגאווה גדולה את הפרויקט עם תקציב שלא הספיק ליום אחד
עלוב עלוב עלוב. עדיף היה לדחות את הפרויקטל מועד שיהיה לו תקציב ממשי ולא להתעלל בציבור שלא לצורך. והפיאסקו הזה עתיד לחזור על עצמו משך כל החמש שנים הבאות.... התקציב האמתי כנראה נע בסביבות 70 מליון שקל לשנה ולא 5, כל שנה שאתה דוחה רק מגדילה את הסכום שיש להשקיע במועד מאוחר יותר בכדי להשיג את אותו יעד...
דן | 09.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת