17. גריטת מכונית סובארו 1991 אני מעוניינת לגרוט את המכונית צרו קשר איתי בבקשה מרגלית סהר | 15.11.15 (ל"ת)
16. אני קטן אמונה שההחלטה בדבר תמורה של 3 אלפי שקל עבר מכונית לגריסה נועדה להיטב עם הציבור אזרח נאיבי | 09.11.13 (ל"ת)
15. גריסת רכב ישן לא יתכן שבמיבצע כזה כאשר יש אלפי מכוניות לגריסה התקציב יסתים ביום אחד ויש מוקד אחד המטפל בנושא אם כבר החלטתם בצעו כמו שצריך ירקוני געון | 09.11.13 (ל"ת)
14. קראתי בעיניין רב עד ש..... ראיתי את הפרסומת (ספק סמויה) לרשת "טרייד מוביל". קוזילביץ | 09.11.13 (ל"ת)
13. מהשר להגנת הסביבה הייתי מצפה לראייה רחבה יותר נכון שקיים איזשהו הבדל בין רמת הזיהום והבטיחות של רכבים ישנים לעומת חדשים ולכן זה צעד חשוב אבל מכוניות חדשות הן עדיין מזהמות בעת השימוש בהן ומזהמות מעצם הצריכה שלהן. העובדה שמר פרץ מדגיש את הרווח הכלכלי של צריכת מכוניות חדשות כתוצאה מהיוזמה רק חושפת את מידת החשיבות שיש להגנת הסביבה בכל העניין. הצעד או התהליך הבא צריך להיות הפחתת מספר הרכבים הפרטיים בכבישים לצד שיפור בתשתיות התחבורה הציבורית והנגשתה לכלל איזורי הארץ. אורי | 09.11.13 (ל"ת)
11. עושים לכיס רווח קל בעלי המגרסות מנצלים המבצע ומוכרים חלקים כמו מצברים צמיגים וכו - בעניי ראיתי שבעל המגרש מכר את הגיר של הרכב שלי ב-2600 שקל אז שלא יעבדו עלינו אלי | 09.11.13 (ל"ת)
9. יש להטיל מס גריסה על כל קונה רכב יד ראשונה ! מה פתאום משלם המסים צריך לשאת בהוצאה הזו ..? | 09.11.13 (ל"ת)
7. Stop using environmental issues as excuses This only serves to increase the prices of second hand cars. and bring substantial tax revenues from the sale of new cars. Environmental issues are hardly a consideration. If your 20 year car is working, keep using it for 2 or 3 more years. Every year you do is a net benefit to you. Karishna | 09.11.13 (ל"ת)
6. יש הרבה קומבינות... להוסיף סעיף: לרכב עם שני טסטים אחרונים. כלומר אך ורק לרכב שנסע בכביש בשנתיים האחרונות . ולא לרכב שהוחזר לכביש בקומבינה כזו או אחר... דויד | 09.11.13 (ל"ת)
5. המכונית החדשה הכי זולה שנמכרת מכניסה למדינה לפחות 30,000 שקלים במיסים אז הם לא יכולים להעלות את המכסה של המכוניות, אולי אפילו להעלות את המחיר שמקבלים על מכונית? כבר עשו פה כתבה בעבר שהראתה שהמחיר שמקבלים פה על גריטה הוא הכי נמוך מכל המדינות במערב שמפעילות תוכנית כזאת. בוב | 09.11.13 (ל"ת)
4. הממשלה מעדיפה שתמותו מזיהום ותאונות דרכים. יותר זול למדינה שתמותו מאשר שתגיעו לגיל הפנסיה. ככה לא צריך לממן לכם תרופות מסל הבריאות, לשלם לכם קיצבאות ולהעמיד פנים שאכפת. חלם פה. uh | 09.11.13 (ל"ת)
3. אחרי שנתים הפסקה בערך הם תקצבו בגאווה גדולה את הפרויקט עם תקציב שלא הספיק ליום אחד עלוב עלוב עלוב. עדיף היה לדחות את הפרויקטל מועד שיהיה לו תקציב ממשי ולא להתעלל בציבור שלא לצורך. והפיאסקו הזה עתיד לחזור על עצמו משך כל החמש שנים הבאות.... התקציב האמתי כנראה נע בסביבות 70 מליון שקל לשנה ולא 5, כל שנה שאתה דוחה רק מגדילה את הסכום שיש להשקיע במועד מאוחר יותר בכדי להשיג את אותו יעד... דן | 09.11.13 (ל"ת)
2. אני ממש לא בטוח שזה יביא לרכישת מכוניות חדשות אבל בכל מקרה זה חיובי: פחות זיהום, פחות מכוניות לא בטוחות, ופחות מכוניות שמתקלקלות בכביש וחוסמות תנועה. | 09.11.13 (ל"ת)
1. אם הגריטה היא חיונית ומביאה עוד כספים מדוע להגביל את הכמות?! ממשלת חלם, עושים כדי ששר האוצר יוכל לכתוב בפייסבוק שהוא אישר תוכנית גריטה... ירון | 09.11.13 (ל"ת)
סוף הדרך: תוכנית הגריטה לא עמדה בעומס
17 תגובות לכתיבת תגובה