23. המדינה חזקה רק על חלשים, על איזה עצמאי שאיחר בתשלום המס, אז הקנסות פי כמה!!! גדי-כלכלן | 12.11.13 (ל"ת)
22. למגיב 12 01) מדובר בפוליטיקאי שרלטן שפיזר הבטחות והפר אותן אחת אחרי השניה 02) מדובר בפוליטיקאי שחושב שצריך להיות רק שוויון בנטל אבל לא שוויון בזכויות ובהטבות! (וגם שיוויון בנטל עבורו זה מישהו שמשרת 15 חודשים עבור 5000ש"ח לחודש מול מישהו שמשרת 36 חודשים ב300 ש"ח לחודש) 03)מדובר בפוליטיקאי שעצם בחירתו חושף את מערומי השיטה הדמוקרטית. פרט לאגו ומראה חיצוני ונטייה לדמגוגיה ופופוליזם זול אין לו שום הכשרה. והוא גם מוכיח את זה לפחות פעמיים ביום. 04) מדובר בפוליטיקאי שמעסיק מגיבים וטוקבקיסטים בתשלום. מה שאתה רואה עכשיו זה את מה שעשו לפני שהליצן התמנה למשרד האוצר. הוא פשוט התנער מהגרעון אבל לוקח את הקרדיט על מה שלא שלו. שטייניץ היה שר אוצר גרוע! והוא היה יותר טוב מיאיר לפיד! את הנזקים של יאיר לפיד תתחיל להרגיש עוד שנה+. ואז זה כבר יהיה מאוחר מדי... אבל בחיי שזה מגיע לנו. בכל בחירות יש את העדר שבוחר מפלגה קיקיונית כזו או אחרת. בכל 4 שנים אותם נבחרים קיקיוניים גורמים נזקים. ויש את אלה שלא שמוכנים להודות בטעות... חייך אכלת אותה! אשתקד. | 12.11.13 (ל"ת)
20. כל הזמן עסוקים בחברות גדולות אבל המשק ישראלי בנוי מעסקים קטנים האוצר מתעמר בעסקים קטנים שהם הם מי שמעסיקים הכי הרבה עובדים וטובים לכלכלה הישראלית. חברות בין לאומיות כפי שהן מגיעות הן מסוגלות ללכת. התרומה שלהן יחסית קטנה אם לוקחים בחשבון את כלל העסקים הקטנים בישראל. מדוע עסק קטן לא מקבל תמריצים להגדיל את ההכנסות ולהעסיק עובדים ? מדוע הוא משלם את המיסים הכי גבוהים, יש לו הכי מעט הטבות מס וחייב לשלם קנסות כמו ביטוח לאומי, כאשר אם האדם לא שכיר, אין הוא מקבל דבר מחברת הגבייה הזו, אלא הוא צריך לשלם פעמיים, פעם אחת לחברת הגבייה (בט"ל) ופעם שנייה לחברת ביטוח אשר תספק לו את השירות שבט"ל היו צריכים לספק. הכל כאן הפוך. עצם הצורך להכניס עוד כסף לחברות הגדולות בשביל שיהיה שווה להן לממש כספים שכבר ניתנו אומר שהחשיבה של האוצר שגויה ביסוד שלה. שר האוצר כבר מזמן הוכיח כי הוא רק בובה ולא מבין דבר וחצי דבר בדברים, אלא רק יודע לדבר כל הזמן. | 12.11.13 (ל"ת)
17. למכור את העתיד של המדינה זאת לא חוכמה גדולה הרווחים הכלואים לא היו כלואים במקום רע, הם היו כלואים בהשקעות במדינת ישראל. אנחנו נתנו לחברות הטבת מס, בשביל לעודד אותם להוציא את הכסף מהמדינה, זה אבסורד שאין כמותו. טבע באופן לא חוקי, הוציאה כבר "רווחים כלואים" מהמדינה וספגה שומת מס ענקית, שעכשיו הולכת להתפוגג שכן עכשיו התרנו להם להוציא את הכסף ועודדנו אותם להוציא עוד כסף מהמדינה. אין שום דבר חכם במהלך הזה. מאיר | 12.11.13 (ל"ת)
15. כשאני רואה את הפרצוף של שר האוצר מחייך, אני מבין מה רקוב במדינה שלנו... פוליטיקה | 12.11.13 (ל"ת)
12. מה עם קצת פרגון לשר האוצר? למה כאן תמיד יודעים רק להשמיץ? אין וויכוח צריך לשנות את החוק, אבל זה לוקח זמן ולא עובד רטרואקטיבית. אבל למה מקיזים את דמו כל זמן? הוא הוציא 4.2 מיליארד שלא הצליחו להוציא עד היום, זה המון כסף!!!! תנו תחמאה, תפרגנו קצת. קדימה יש לשנות את החוק, אבל זה המון כסף שאנחנו מקבלים היום ובמזומן, במקום לבכות על זה שלא עשו יותר, בוא נגיד כל הכבוד שמשהו סוף סוף זז במדינה. כנ"ל כסף לניצולי השואה שהועבר, הפחתה בתקציב הביטחון שהועברה, הרפורמה בנישואי חד מיניים שמקודמת, הרפורמה בפונדקאות, השינויים שמתחוללים בחינוך. בואו נשפוט במבחן התוצאה בסוף 4 השנים, תנו לאיש לעבוד, כרגע זה בטפטופים, אבל התוצאות כן מתחילות להגיע, למה הישראלים צרי העין לא יודעים לפרגן כשצריך? נעשה כאן לינץ' תקשורתי חודש אחרי הבחירות שלא מפסיק, מה הטירוף הזה? מה אנשים חשבו? שהגיע קוסם שיום למחרת הבחריות יחתוך את המחירים בחצי של הדירות, מזון, מוצרי הצריכה? יש תהליכים, הדברים לוקחים זמן. אני ממש לא מרוצה מכל המצב היום, אבל שינוי בוחנים בסוף תהליך ולא ביומו הראשון, אתם יודעים למי מראים חצי עבודה... | 12.11.13 (ל"ת)
10. שינוי באחוזים לשנה הבאה אם ישנו להם את האחוזים למעלה בשנה הבאה יש סיכוי שהם יבקשו הערכה לתשלום רווחים כלואים כבר השנה. בכול מקרה יש להגביל את סכום הרווח הקלו עד סכום מסוים ובכך למנוע מהחברות להימנע מתשלום מס. נפתול | 12.11.13 (ל"ת)
9. משהו רקוב יותר בהגדרת צרכים בסיסיים = רשת הביטחון לאזרח! המס צריך לשרת אותו!!! גידי | 12.11.13 (ל"ת)
8. הפסדנו פעמיים! גם מוציאים כסף שאמור היה להיות מושקע במדינה (הקמת מפעלים ויצירת מקומות עבודה + הכנסה נוספת ממסים) וגם קיבלו הנחה משמעותית עבור זה. ומשום מה יש מי שחוגג את ה"הישג"... חלם זה כאן! אסיר 507 | 12.11.13 (ל"ת)
6. השאלה היא אחת ויחידה: האם הכסף הזה שולם/ישולם כדיבידנד? כי אם כן כולנו הרווחנו ואם לא אז כנראה עשינו עסקה לא משהו. צבי נגב | 12.11.13 (ל"ת)
4. אני חושב שזה לא מקצועי למדוד את תועלת ההטבות על בסיס שנה אחת. עם כל הכבוד לכך שבשנת 2010 הרווחים של המדינה מהמסים היו כרבע מההטבות, יש לבדוק מה קורה ב2013. יש לבדוק כיוון, ולהשוות על פני עשר שנים לכל הפחות. דלוור לא הפכה למעצמת תעשיות הי טק תוך שנה. יותר כמו תוך שני עשורים. כיום הנתונים מראים שהמדינה בסך הכל משנת 2003 לא רק שלא הפסידה, אלא גם הרויחה משש החברות הגדולות 16 מיליארד שח, זאת ללא שכלול של עצם היותן בארץ, אז היינו מכניסים את כל המס שהן נתנו למשוואה. שימי אומדן | 12.11.13 (ל"ת)
3. אין כמו חכמה בדיעבד נו באמת, ואם היו משיגים קצת פחות מיסים היה מאמר דעה זועם על כך שנתנו הטבות נמוכות מידי? | 12.11.13 (ל"ת)
2. צריך להודות כי מדינת ישראל היא מכבסת מס , בדיוק כפי שבריטניה גם ! כלומר, כולם משחקים את המשחק ההיפוקרטי הזה ! רק חבל שלפי השיטה הנוהגת היום בכיפה , מאיימים ומנסים להביא לפיטורי עובדים בעוד שסכום גדול מידי עובר לידי הבעלים ולא לעובדים ירון | 11.11.13 (ל"ת)
1. עכשיו כשהסגה הזאת מאחורינו, צריך לשנות את חוק החברות וחוק המיסים כך שלא ניתן יהיה לכלוא רווחים יותר מאשר שנתיים, כך יפסק התרגיל | 11.11.13 (ל"ת)
לא סיבה למסיבה: משהו רקוב בממלכת הטבות המס
25 תגובות לכתיבת תגובה