10. רק חברה ישראלית תדאג ללקוחות לטובת הלקוחות ועתיד הרכב החשמלי בישראל, התשתיות צריכות להישאר בידיים ישראליות. מכיר בעקיפין את ג'ינרג'י ובינתיים שמעתי שהם עושים עבודה טובה. ישראל לישראלים ולא לבעלי ההון. שאול | 12.11.13 (ל"ת)
9. בזיון של המפרקים- אסור שבית המשפט יאשר את העסקה צריך מישהו שיפעיל את התחנות לפחות לעוד שנתיים שלוש וזה אפשרי, אל תמכרו את החזון הישראלי בזול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נהג חשמלית | 12.11.13 (ל"ת)
6. לי זה נראה כמו מכירת חיסול נגמר הסיפור. מי שלא מכר את הגרוטאה החשמלית שיעיף אותה בכל מחיר. תומר | 12.11.13 (ל"ת)
5. צר לי חבריי הנהגים- אך אתם דפוקים! במקום לתת רוח גבית ליזמים שהפעילו תחנות החלפת סוללות לא עשיתם דבר, ונשארתם קרחים מכאן ומכאן. ארץ אוכלת יושביה. נהג מאוכזב ללא תחנות החלפה | 12.11.13 (ל"ת)
4. היום שאחרי - העיקר שיהיה עם מי לדבר כמו שזה נראה כרגע מבין 3 הרוכשות רק ג'ינרג'י מתכננת המשך פעילות בישראל. חבל יהיה לייצא את כל הרכבים החשמליים ולא למכור אותם במחיר אטרקטיבי בארץ. רכב חשמלי הוא דבר נהדר, אני ממליצה בחום לכל מי שרק יכול לעבור לחשמל. שירה | 12.11.13 (ל"ת)
2. 52 מכוניות ותשתית מלאה תמורת 1.2 מליון ? ובכמה ימכרו לנו את הנזק אחר כך אם הם קנו את הרכב בפחות מ 15 אלף שקל ? הרי התשתית גם שווה משהו , לא ? אזרח | 12.11.13 (ל"ת)
מתפרקת לחלקים: מנהלי בטר פלייס מעוניינים למכור אותה ל-3 קבוצות שונות
11 תגובות לכתיבת תגובה