אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מוטי קרן: "שונאים כאן את הקמעונאים, ולכן אף שחקן בינ"ל גדול לא יגיעו לפה"

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
מבנה עלויות
מוטי, אם לימדת אותי דבר מה, היה זה לחשוב תמיד על מבנה העלויות של העסק. הורדת מחירים, או בכלל קביעת רמת מחירים חייבת להיות בהלימה למבנה העלויות של החברה. אינני בטוח כלל כי התאמה כזו אכן נעשתה במגה לפני הורדת המחירים. מבנה העלויות של רמי לוי עדיין רזה בהרבה מזה של מגה (ע"ע מיקום, אי תשלום טופס 4 וכו'). למתבונן מהצד הורדת המחירים ופתיחת you , תוך הבטחה מפורשת להיות הזול ביותר, כן הזול ביותר, בניגוד לדבריך, כבר הוכחה בידיעות כלא נכונה, לפחות בראש העין. חשוב, וגם זה למדתי ממך להציע ערך מוסף, להיות ייחודי, לספק תועלות ייחודיות ולא להיות me too במחיר. זה נראה כצעד טקטי די מבוהל להגדלת המחזור. במלחמת מחירים, אין מנצחים- אלא רק הצרכנים. בסופה כל רמת המחירים מתייצבת, אך ברמה נמוכה יותר. בהצלחה רבה!
אריאל צחר | 01.12.13
11.
מגרש הורדת המחירים.
צודק עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם בהגדרתו. מגרש הורדת המחירים אינו המגרש היחיד עליו צריכים לשחק וכל אחד יטען "שלי זול יותר".. המחירים צריכים להיות הוגנים (מה שלא...), ולא לתת ללקוח את התחושה ששוב עשקו אותו. הדרך בה בחרה טיב טעם היתה נכונה - חפש את הייחוד, הפרסום של "אצלינו יש מה שאין לאחרים" יצר בידול והביא עניין רב. זו הסיבה העיקרית לכך שטיב טעם מצליחה לשמור על ייחודיות, מגוון אדיר וחדוות קניות, וזה בדיוק מה שאין לאחרים !!!!!!
יעקב | 12.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת