אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אופיס דיפו מפסידה 100 אלף שקל ביום"

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
חוסר הבנה טוטאלי של השוק
אופיס דיפו התקיימת על הדור הישן שלא ידע להשתמש ברשת לקניות והשוואת מחירים. הבעיה שעם השנים גם הדור הזה התחיל לקנות ברשת. לאופיס דיפו עד היום אין אתר איכותי ומעודכן! - אין אתר! ביזיון. כן יש אתר. אתר מיושן, לא נוח לשימוש שכמעט אין בו מוצרים מעודכנים ואי אפשר אפילו להזמין מוצר לאיסוף בסניף. לפני קניה של מוצרי טכנלוגיה אנשים עושים סקר מחירים ולא ברגלים אלא באצבעות, ברשת, אם אין אתר, אין סקר. אופיס דיפו הפקיעו מחירים על חשבון הלקוחות שלא עושים סקר מחירים. כל הפריטים שם בלי יוצא מהכלל היו יקרים יותר מהממוצע בשוק, רק פרייראים תמימים קנו שם וכנראה שזה כבר לא מספיק. החנויות עצמן גם היו לא יעילות עם שטחים מבוזבזים עובדים חסרי ידע מקצועי או רצון אמיתי לעזור. במעט פעמים שהיתי שם היתי צריך לרדוף אחרי איש שרות שלא ידע לענות לי על השאלות. בקופה משום מה תמיד היה צריך לחכות עקב עובדים לא מיומנים שטיפלו באדם וחצי. מי שיקנה את הרשת צריך לפרק אותה ליסוד ולבנות רשת חדשה עם עקרונות חדשים אחרת הכל יחזור על עצמו.
יובל | 14.11.13
6.
אני מסכים תגובה מספר 1 אבל....
הכל נכון,אבל לצערנו בסופו של דבר החובות האלו של מליונים של אנשי עסקים כושלים, כאלו שמכולת לה היו יכולים לנהל חוזרים אליינו בצורת עמלות בבנקים ומסים אותו פקקטה אנשי עסקים נשארים עם מליונים במזרן נותנים לרוחות להרגע ועוברים למוטט את העסק הבא ואנחנו אנחנו נמשיך לשלם
דורון | 14.11.13
4.
ל-1
בחצי השכר ? את חיה בישראל או ברוסיה הסובייטית ? יש במדינת ישראל חוק שכר מינימום וזה מה שמשולם לכל העובדים ברשתות הללו. לא חצי ולא בטיח. הסיבה להעסקת בני מיעוטים היא עבודה בשבת, שאסורה בחוק ליהודים. ואם לא שמת לב, הרשת בקריסה. מה את מצפה שהם יתחילו לשפץ את הסניפים כשהם בגרעון של 100,000 ש״ח ביום ? תראי לי רשת קמעונאית אחת היום שלא מייבאת מסין. את חושבת ששולחן מאיקאה מיוצר בשוודיה ? תרשי לי לומר לך שכמעט ה-כ-ל מיובא היום מארצות המזרח (סין, טייוואן, מלזיה) עקב עלויות ייצור וכוח עבודה זול. וברור שמנהל החנות באייס יגיד לך שזה המחיר, מה נראה לך שהוא קובע אותו ? קריסת הרשתות לאחרונה לא קשורה בשום צורה למחיר, אלא לניהול לקוי !!! לקוח מרוצה יחזור לקנות שוב גם אם החנות יקרה יותר בכמה שקלים מהחנות השכנה. חוויית קניה חשובה יותר היום ממחיר זול, וזה מה שאנשים מחפשים. תשקיעו יותר בעובדים, גרמו להם להגיע לעבודה עם חיוך על הפנים, ומכאן מגיעה ההצלחה.
2 | 14.11.13
1.
חבל שלא מיליון ביום (כנסו)
כל הרשתות הגדולות , אופיס דיפו , טוייס אר אס ,אייס , פיטרו עובדים יהודיים והכניסו בני מיעוטים ב חצי השכר , (ראו חוצות שפיים ) עם מהלך זה בעיקרון אן לי בעיה , אך הבעיה מתחילה בשרות הירוד ללקוח, בסניפים מלוכלכים ולא מתוחזקים , בהיצע ירוד ובאיכות נוראית ( מיבאים רק מה שמיוצר בסין ) נורת ליבון פשוטה(רגילה , לא מהחדשות החסכוניות) - 19 שקלים מנהל החנות באייס אומר לי ,זה מה יש זה המחיר . בקיצור , שיתרסקו כולם , אני בטוחה שהם בכיון הנכון , שנים של הפקעת מחירים ללא פיקוח והונאת הציבור ציבור שלם לא נכנס לחנויות הללו רק פריירים , וטוב שכך
דנה | 14.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת