7. In many cases, the difference in price between business and first is not justified business traveller | 18.11.13 (ל"ת)
6. שיקולים פנימיים הובילו למהלך.. לופטנזה החליטה ״לוותר״ על הנוחות של הטסים בקווים לארץ, בכדי לחסוך כסף ועליות שהיו להם עם המטוסים הישנים של בואינג ! את מערך הקרגו שהיה במטוסי הבויאינג המירו במטוס פרייטר לעת עתה מצב זה חסך לופטנזה המון כסף. | 16.11.13 (ל"ת)
4. העליה היא רק בגלל החידוש של המחלקה הראשונה בסופו של יום גם האנשים העשירים רוצים "לשרוף" את המיילים שלהם ורוצים את האופציה של השידרוגים. מדובר בסה"כ במחלקה של 8 אנשים, וזה לא באמת משנה ללקוחות המשלמים אם יש 6 או 8 אנשים במחלקה בעקבות שידרוג עם נקודות\מיילים הצמצום באפשרויות השידרוג נוגעות רק לזה שלופטהנזה רוצה למכור יותר מושבים העליה בביקוש נובעת משיפור המוצר בעשרות מונים, עד עכשיו המוצר היה גרוע ביותר (מושבים מאוד ישנים) מושון | 17.11.13 (ל"ת)
1. יחס לופטהנזה לישראלים - בזיון לופטהנזה בנתה קהל נאמן וגדול בישראל, שמעדיף לטוס אתה מאשר עם חברות אחרות. לופטהנזה גומלת לקהל הנאמן, בכך שהמירה את כל מטוסיה לישראל במטוסים צרי-גוף, דחוסים, עם מעט מדי תאי שירותים. בביזנס מקבלים אותם מושבים (משאירים מושב ריק בין כל שניים!) ככה לא מתנהגים לקהל נאמן. | 16.11.13 (ל"ת)
לופטהנזה מציגה: כך מגדילים את מכירות הכרטיסים למחלקה הראשונה
7 תגובות לכתיבת תגובה