אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דיבורים לחוד ומעשים לחוד: מגה בעיר תתקשה לחקות את סיינסבורי הבריטית

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
מטריד מאוד
שרמי לוי זקוק למגיבים בתשלום. אני חובב גדול שלו ושל הרשת שלו, אבל די דוחה אותי הקטע הזה. מעבר לכך, בתור ישראלי שעבר לאחרונה לגרמניה, אני יכול לומר בצורה מאוד החלטית שהמחירים בארץ מופקעים בצורה שקשה להסביר, צריך לעשות סיבוב קטן בALDI בשביל להבין על מה מדובר. כשמוכרים לך מוצרי יסוד בעשירית-רבע מהמחיר בארץ, אתה יודע שמישהו בארץ עשה עבודה מאוד מקיפה בלדפוק אותך מכל הכיוונים.
דוד | 20.11.13
23.
להפך העלתה מחירים ודפקה הפנסיונרים.
הוזילו ?בחלק מהמוצרים אתה חייב לקנות מעל 100 שקל הפחיתה את ערך תו הקניה בשימוש בעיקר על ידי הפנסיונרים ומעבידים גדולים שבסופו של דבר סל הקניות עלה .במוצרי חלב ומוצרי יסוד לא יורידו מחיר.תרגיל שיוקי מסריח לא זורקים ירקות שלא נתנים לאכילה להפך המדיניות לא להוריד מחירים במיוחד בננות ביום ראשון .
אבי | 20.11.13
11.
ברמת גן יש 2 סופרים אחד ליד השני:מגה ושופרסל הבחירה בידי אבל
גם שופרסל מגזימים עם המחירים לא פחות מ- מגה. לדוגמא מהיום: גבינה משולשת 7% מון בלאן - בשופרסל= 13.20 ש"ח - במגה = 13.91 " נכון שההפרש הוא מינימלי א ב ל גם שופרסל לא מפסידה שהיא מוכרת ב- 13.20 ש"ח. בניר טואלט -שלישיה-ורוד מגה = 56 ש"ח (זה היה לפני כחודש) שופרסל = 50 " אמרתי למגה אבל לא נראה לי שזה עזר לגנוב 6 ש"ח יותר. !!!!!!!
נאוה | 20.11.13
9.
מגה עובדים עלינו בעיניים. פירסמו שהורידו מחירים, אבל בפועל העלו המון מחירים!!!
אני קונה הרבה במגה ומכיר היטב את המחירים. יחד עם הפירסום על הורדות המחירים, שחלו על מוצרים שוליים יחסית, הם העלו מחירים בשיעורים גבוהים. לדוגמא: רסק עגבניות של המותג מגה עלה מ-5 ש"ח בערך ל-7 ש"ח - עלייה של כ-40%!!! זה מוצר שצורכים אותו המון!!! הפסטות שלהם התייקרו בעשרות אחוזים, ובנוסף התייקרו גם הירקות והפירות והגבינות, הקפה שאני קונה ועוד מוצרים. נראה לי שהם חושבים שהלקוחות שלהם מטומטמים. אני מאד מקווה שהם לא צודקים. בארה"ב הלקוחות יודעים איך להעניש מוכרים חמדנים, ואני מקווה שגם כאן ילמדו.
כנסו ותראו | 20.11.13
5.
הבעיה עם המנהלים הישראלים שחושבים שהם יודעים טוב יותר מכולם
טסקו ביצעה מהלכים גאוניים, ממש מבריקים, של שימור לקוחות על ידי שימוש באנליסטים ומערכות סטטיסטיות מתוחכמות. פה בארץ הרשתות פשוט התעלמו מכך במשך שנים. הטכנולוגיה קיימת, החברות הישראליות קיימות, אבל שופרסל והריבוע הכחול? הם ימשיכו לשלוח קופונים למוצרים שאנחנו לא צריכים. מבחינתם הוצאה זניחה של כ-50,000 ש"ח בחודש על השירותים האלו (משכורות ומערכות, לא הפקות) היתה מיותרת. אלא מאי? התחרות החלה לנשוף בערפם. פתאום הם גילו את עולם הקופונים המותאמים אישית.
דורון | 20.11.13
1.
הבעיה של מגה בעיר: גם המוצרים שהוזלו עדיין יקרים ואלו שלא הוזלו יקרים מאוד
איזה הצדקה יש לכך שדגני בוקר כמו ספיישל קיי שנימכרים בחנויות אחרות ב-18 עד 19 שקל ימכרו במגה בעיר ב-32 שקל? וזה רק דוגמה קטנה. כל מוצר שלא במבצע ואינו מוצר יסוד עולה במגה בעיר 30-60% יותר מאשר בחנויות אחרות.
לקוח | 20.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת