5. קיצור מבורך...או לא תמיד ??? אמנם הטבה ליבואנים, מצד שני הצפה של רכבים ישנים בכבישי הארץ... אולי באמת הגיע הזמן שאפנק את עצמי עם איזו טרענטע... :) רוני | 22.11.13 (ל"ת)
4. הגיע הזמן, הרי הרכבים הללו לא מהווים תחרות לאף יבואן רכבי האספנות בעולם כבר מזמן נחשבים לפרטיי אומנות, כך מתייחסים אליהם בעולם, די בלראות את כל מועדוני האספנות, תוכניות הטלוויזיה והמפגשים המסוקרים בשביל להבין כמה אנרגיה כסף ומחשבה מושקע בתחום המופלא הזה. לשמחתי, בשנים האחרונות מועדון החמש השתפר מאוד והוא כבר מיישר קו עם מועדונים טובים בעולם, המועדון מגיע לתוצאות מצויינות ולהכרה ברמה הלאומית וההחלטה האחרונה היא תוצר של ההכרה הזו. רכבי האספנות מייצרים בנוסף פרנסה ומקומות עבודה נוספים, לכל אותם בעלי מקצוע וותיקים שבעידן המחשבים והמוסכים המורשים מצאו את עצמם מחוץ למשחק והעיסוק והשיפוץ בכלים הללו נותן להם להתפרנס בכבוד ולנו להנות מהתצוגה המופלאה שלהם. חובה לציין כי גם משרד התחבורה והעומד בראשה השר כץ, עושים מאמצים לשפר את השרות לאזרח ומשנים את לאחרונה את גישתם לנושא. נותר רק לאחל כה לחי לאספנים ולמשרד התחבורה גם יחד. יוסי בכר | 22.11.13 (ל"ת)
3. חגיגה לסוחרים לא מספיק שמתנהל מסחר פיראטי ענף בתחום, עכשיו מקלים על הסוחרים. רועי | 21.11.13 (ל"ת)
2. קיצור זמן העברת בעלות - רכב אספנות ברכות על ההחלטה הנבונה מי שקונה רכב אספנות ,קונה לעצמו את מה שתמיד חלם, ובדר"כ לא מוכר אותו. ואם החליט למכור בגלל בעיה כלכלית או שטעמו השתנה, מה רע בכך שימכור אותו לעוד אספן (כן ירבו) גם משרד האוצר נהנה מכך וגם אנחנו - יישר כח! עודד רטינסקי | 20.11.13 (ל"ת)
משרד התחבורה יקצר את הזמן המותר לביצוע העברת בעלות על רכבי אספנות
5 תגובות לכתיבת תגובה