אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הטיסה הישירה הארוכה ביותר בעולם נחתה בפעם האחרונה

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
מתי ימציאו איזה צינור ואקום וקפסולה כמו שיש בבתי חולים?
זה בסדר, לא חייבים להגיב לי. אני מ- 5:45 על הרגליים לאחר שהקפצתי את הבת שלי לצבא ונכנסתי לעבודה בסביבות השעה 8:15 ועדיין עובד. כן, כן, עובד. לא קורא עיתונים. פשוט בו זמנית, הפצתי עדכונים ל- 4 מערכות, עשיתי REBOOT ל- 2 שרתים ועד שהם עולים אני מדפדף קצת למה מה קרה? אגב, במקביל אני שולף כמה דוחות בקרה שקל לי יותר לשלוף אותם מאשר למחשב להביא לי אותם.... עבדים היינו, היינו. טרה לה לה טרה לה לה... איזה חיים דבש אלה...
RONIAL | 24.11.13
12.
ל-2 ו-5 - זו לא הסיבה היחידה
צריכת הדלק של המטוס נקבעת בין השאר על סמך משקלו. ותאמינו או לא - אבל אחד הרכיבים הקריטיים ביותר בחישוב משקל המטוס הוא .... משקל הדלק אותו המטוס סוחב. כלומר - טיסה ארוכה ישירה תהיה משמעותית יותר יקרה כי על המטוס לסחוב כמות גדולה יותר של דלק. כנגזרת מכך - לעיתים יש צורך בקיצוץ כמות הנוסעים\ מטען כדי לאפשר המראה בטוחה במשקל דלק גבוה (שימו לב שהמטוס טס בתצורת מחלקת עסקים בלבד, כלומר פחות נוסעים באופן משמעותי). הקטנת משקל הדלק מאפשרת להטיס יותר נוסעים
ל | 24.11.13
11.
הסבר בעניין הטיסות דרך פרנקפורט
לחברה יש טיסה מסינגפור לניו יורק דרך פרנקפורט. הטיסה הזו מאפשרת לחברת התעופה גישה לשלושה שווקים עיקריים... 1. סינגפור-ניו יורק 2. סינגפור-פרנקפורט 3. פרנקפורט ניו-יורק וכמובן שכל שוק כזה הוא בשני הכיוונים, היינו פרנקפורט-ניו יורק מתאים גם לשוק של ניו יורק-פרנקפורט. זאת אומרת, שבניגוד לטיסה הישירה שהיא רק על שוק אחד, הטיסה דרך פרנקפורט מאפשרת לחברת התעופה הרבה יותר רווחים על אותו המטוס.
אחד | 24.11.13
9.
שיפתרו את הבעיות ב dreamliner הוא יעשה את זה בקטנה
ה dream liner של בואינג זה העתיד של התעופה.צריכת הדלק שלו שעוד תקטן תעשה את הטיסה של סינגאפור לכלכלית.מטוס החלל של המשוגע מוירגין היא התשובה השנייה לבעייה. יש פה גם בעייה אנושית,אני למשל אפילו בטיסה של 5 שעות ללונדון יוצא פסיכי לגמרי,ונשבע שזאת הטיסה האחרונה שלי.
יוסי ג | 24.11.13
8.
מצד שני
80% ממשקל המטוס הוא הגוף והדלק. בטיסה קצרה, ללא קשר לגודל המטוס, סוחבים פחות דלק ולכן היעילות צריכה להשתפר. אם תדמיינו שטיסה ישירה מורכבת משתי טיסות רק ללא עצירה אזי כל הדלק עבור הטיסה השנייה נסחב ע"י המטוס בטיסה הראשונה ללא שום שימוש בו, במחיר של צריכת דלק מוגברת. בטיסה עם עצירת ביניים ניתן לתדלק את המטוס בתחנת העצירה בדלק ליעד הסופי בלי לסחוב את הדלק הזה סתם מנקודת ההמראה המקורית.
א | 24.11.13
3.
הטיסה לא כדאית לחברה בפחות ב-80% תפוסה, והם לא עומדים בזה
ההחלטה לביטול הקו הזה התקבלה כבר לפני שנה. יש ירידה בביקוש לקו זה ובפרט לכרטיסים היקרים (מחלקת עסקים וראשונה). כמובן שזה יותר חסכוני לטוס ישיר מאשר לעצור בפרנקפורט, אבל העצירה בפרנקפורט מאפשרת לנוסעים לעלות ולרדת כך שהטיסות יותר מלאות כשיש עצירה בפרנקפורט.
אורי בורי | 24.11.13
2.
מחזק את השאלה של מגיב מספר 1
הרי ידוע שטיסה בגובה רב במהירות קבועה היא הכי חסכונית, אם נוחתים נחיתת ביניים, ואח"כ צריך להמריא [בזבוז עצום של דלק] ולהאיץ ולנסוק עד גובה השיוט, הרי זה יקר יותר, בנחיתת ביניים יש גם אגרות לא זולות, אז היכן הכלכליות של ביטול הטיסה ?
יוסי מ-חיפה | 24.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת