22. מחיר נכון לאתמול המחיר היינו 120. הייתי רוצה לדעת חוות דעת על sx4 5 דלתות שנת 2014 מישהו יכול לעזור? אבי | 15.12.14 (ל"ת)
20. עכשיו שיביאו ידני במחיר 100,000 ש"ח וצריכת דלק בפועל של 1:16 ואז באמת ישברו את השוק | 02.01.14 (ל"ת)
16. 13 צודק. רכב מצויין מתחרה רציני לקיה ריו וליונדאי I25. מצד שני צריך לקחת בחשבון ש מדובר ברכב חצי משפחתי +חצי גי'פון + חצי חסכוני+ חצי מאובזר ולכן בתחרות בין 3 הרכבים שציינתי אין לו שום יתרון למעט הגובה. צריך להמתין לגי'פון של קיה שיגיע בשנה הבאה וכן לגי'פון של פג'ו שגם הוא יגיע לארץ העוד 6 חודשים. בכל מקרה ין ספק שהסוזוקי יהיה להיט כו שהיה הסוזוקי סוויפט שהיה מזמנו הסופר-מיני הכי טוב בישראל. עכשיו צריך שהיבואן ירד למחיר של 100.000 שקל ואז ורק אז הוא ממש יכבוש את השוק. מומחה ישראלי | 25.12.13 (ל"ת)
15. ההקדמה לכתבה היא החלק החשוב ביותר: לא משנה איפה מייצרים את המכונית, לא משנה כמה עולה שעת עבודה של עובד צרפתי, יפני, קוריאני או תורכי. מה שמשנה הוא מחיר היעד של קרטל חברות הליסינג. זה פשוט לא נתפס!! אני מקווה שיקרה פה מה שקרה עם הקרטל הסלולרי. בהתחלה לא האמינו שזה יצליח, והנה מסתבר שאפשר להרוויח גם בחצי תמחור. עם רגולציה נכונה, זה יכול להצליח גם בענף הרכב. ויפה שנת-מודל אחת קודם. גל | 25.12.13 (ל"ת)
14. שכחתם את ה סקודה יטי יש לי אותה ידנית, עלתה 110 אלף. אותו חבל על הזמן. 1.2 TURBO נהיגה גרמנית, עושה 1-13/14 תלוי איך נוהגים. ובגלל שהוא לא בליסינג לחברות שומר מחיר מצויין בשוק המשומשות. דני | 24.12.13 (ל"ת)
13. אוטו מעולה אבל הקיה ריו 5דך EX עולה עליה ויותר חסכונית אחרי שבחנתי את הרכב אצלי במוסף יש לי רק מילים טובות להגיד על הקרוס אובר . מצד שני הריו החדשה והג'יפון של רנו שיגיע בסוף ינואר הוא ברמה גבוהה יותר. הכי חשוב: כדאי להמתין לפיאט פרנובה החדשה. היא תהיה הג'יפון הכי יפה ןהכי חסכוני בארץ. כמו כן יהיה בה בנחור מיוחד לננסיעת כלבים. כדאי לחכות. אגב לי יש טויוטה קורולה שזה גם אכללה אוטו. זרביב | 12.12.13 (ל"ת)
9. אהבה ממבט ראשון קיבלתי אותו לפני שבוע . אהבה ממבט ראשון. כיף לנסוע איתו רק צריך לקרוא את הספר (אנציקלופדיה) אם רוצים לנצל את כל התחכום של המערכות. חנניה | 26.11.13 (ל"ת)
8. בעייה נוספת לליסינג יכול להיות שמכשירי תנועה לא מייעדים את הקרוסאובר לליסינג, אבל עשוי להיווצר פה מצב של הפוך על הפוך. א. חלק מהעובדים שלוקחים רכבי ליסינג (במיוחד הרווקים שבהם) עשויים לקחת אותו כי הוא שונ בקצת מהעדר הרגיל ונותן ערך מוסף גבוה יותר לרובם. ב. חלק אחר עשוי לקחת את הקרוסאובר בגלל המחיר הנמוך יותר ממשפחטומטית רגילה שגורר שווי שימוש נמוך יותר וייתכן גם עלות ליסינג זולה יותר (למרות שכדי לנטרל זאת עשויות חברות הליסינג לדרוש מחיר יקר יותר ממשפחתית). ג. חלק נוסף הם העובדים שיעדיפו לשלם מעט יותר לעומת תת-משפחתית ולקבל רכב בעל ערך מוסף גבוה בהרבה. אמנון | 26.11.13 (ל"ת)
4. מה עם הג'ימני? היה ג'יפ טוב, אמין וזול (יחסית). החזירו את הג'ימני ותנו לו תמחור אגרסיבי. מנחם | 25.11.13 (ל"ת)
3. מבחן נסיעה. לפני מבחן נסיעה חשבתי לקנות. אחרי מבחן לו רוצה. לא הרגשתי שנסעתי באוטו. עדיף אוטו משפחתי. מרק | 25.11.13 (ל"ת)
1. הקרוסאובר אמנם לא זול כמו האלטו; איזה מצחיק אתה! המינוח הנכון: הקרוסאובר אמנם כפול ממחיר האלטו, אבל.....רק שאין אבל | 25.11.13 (ל"ת)
הסוזוקי שרוצה לעקוף את השוק משני הנתיבים
22 תגובות לכתיבת תגובה