4. ל1 מטוסים מחכים ומתעקבים כי אין להם דרך להעלות נוסעים. עם זרוע חדשה זה אמור להעלות את המהירות של העלאת הנוסעים ב25% | 02.12.13 (ל"ת)
3. מקווה שחשבו הפעם על שרוולים מתאימים לאיירבס 380 ומטוסים גדולים ... עכשיו ששפצו את המסלולים והאריכו אותם , מטוסים רחבי גוף וגדולים יוכלו סוף סוף לנחות גם אצלנו , אני מקווה שהזרוע החדשה תוכל לתת שירות וגישה למטוסים האלה כי השרוולים הקיימים אינם מסוגלים להתחבר ל 380 .. ישראלי | 01.12.13 (ל"ת)
2. ל-1 בעוד חודש מסיימים לסלול מסלול חדש. אם אתה גר בפ"ת/ ראש העין הנחיתות יהיו מעל הראש שלך דן | 01.12.13 (ל"ת)
1. אז יכולו להעמיס/לפרוק עוד מטוסים, אבל כמות המסלולים נשארת זהה אז איך זה יועיל ? באמת שלא ברור לי. האם מישהו/י יכול/ה להסביר ? | 01.12.13 (ל"ת)
הפעם זה ייבנה בזמן? מכרז חדש להקמת זרוע רביעית בנתב"ג
6 תגובות לכתיבת תגובה