אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אני רק שאלה" - מה לעשות עם לקוח שמנדנד?

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
לקוחות ואיך לבחור אותם.
קראתי את הכתבה בעיון ויש אפשרות נוספת להתמודד עם הבעיה או יותר נכון לא לפגוש אותה. הרבה בעלי עסקים ונותני שרותים קופצים על כל לקוח ומשקיעים זמן רב ומשאבים מבלי לבדוק כלל אם אותו אדם שהם מדברים איתו הוא לקוח פוטנציאלי. בכדי לא לבזבז זמן יקר ולהתמקד בלקוחות הטובים שלך ראשית אתה צריך לבדוק מי הם. הדבר השני שיש לעשות והוא חשוב ביותר זה לשאול אותם כמה שאלות שיבררו עבורכם אם יש בכלל צורך להמשיך בתהליך. 1 האם הלקוח שלך צריך את המוצר שלך 2 האם הוא יכול להשתמש בו? 3 האם הוא רוצה את המוצר או השרות שלך 4 וכמובן האם הוא יכול לשלם עבורו. אם לא תבררו את ארבעת הדברים הללו את תמצאו את עצמכם מבזבזים זמן רב ו
יוסי קורן.יועץ מכירות | 09.03.14
6.
עצמאיים לא מפטרים לקוחות
אני לא חושב שזה נכון לפטר לקוחות. יש לי מוסך והייתי לפני כמה שנים אצל בועז נחמד המרצה, בסדנת שירות לקוחות ששמה הלקוח תמיד צודק (יש לו ספר בשם הזה). הוא לימד אותנו לטפל בכל סוגי הלקוחות הקיימים וגם בלקוחות קשים ומתסכלים. בסוף, כל עוד הכסף מגיע מהלקוח הזה, הוא לקוח לכל דבר. בספר כתוב בפירוש שלא מפטרים לקוחות וכך אני פועל עד היום אצלי במוסך.
דור | 01.12.13
2.
לקוחות בארץ לא יודעים לעבוד עם ספק, ועצמאים לא יודעים לתת שירות
אין מה לעשות כולנו ישראלים בסוף. בגלל זה עצמאים שנותנים פה שירות הם כמו כלבים מוכי כלבת ומסתובבים כל היום עם הלשון בחוץ. הם בקושי חיים והלקוחות רק רוצים להעמיס עליהם עוד ועוד, וכל רגע מאיימים עליהם שיש מישהו אחר יותר זול. כל המדינה הזאת בקרב השרדות יומיומי.
חיים | 01.12.13
1.
תתייחסו עניינית ,ישדרג אותכם מבחינת השירות .
אם לקוח מחליט לנדנד זה רק כשי הוא נואש. אם תתיחסו עניינית והגיונית ,לא יהיו להם מנדנדים . אם תנסו לנפנף אותם אתם לא תפתרו את הבעיות שקיימות בחברה ,מן הסתם רוב הלקוחות יהפכו למנדנדים ,הלקוחות יעזבו והבעיות שלכם לא באמת יפתרו אלא יעמיקו ומכאן הדרך לקריסה . הכי טוב תתנהלו במייל כך שהפרטים ברורים לכל צד ללא נסיונות לטייח תנאים.
רונית | 01.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת