אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כגודל החומה גודל האכזבה: הסופר–מיני הסינית עדיין רחוקה מהמתחרות

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
ל - 16
לא הבנתי את תגובתך והקשר לתלוש השכר שלי, בהנחה שישנו כזה. אסביר שוב את טענתי: אולי לא תאמין אבל ישנם אנשים רבים (מאוד, ע״ע דייהו רייסר, סקודה בגלגולה הקודם ואיך אפשר בלי סובארו ליאונה - מכוניות גרועות למדי שהצליחו מאוד), שמחליטים על קניית רכב תוך ייחוס משקל רב יותר להיבט הכלכלי מאשר לנוחות ואיכות, הרכב הזה מיועד להם. יש לנו כמה דרכים להגיע אליהם: למכור את הרכב במחיר זול מאוד מאוד, להפוך את הרכב למפתה מאודמבחינת אבזור ביחס למחיר (MG), או להפוך אותו למשתלם כלכלית בטווח הבינוני, במקרה הזה ע״י התקנת ערכת גז. בגלל הבעייתיות שבמחיר נמוך (תדמית) והעובדה שה-MG אינה נמכרת באלפיה היבואן בחר בדרך השלישית. לי זה נשמע הגיוני. הסכומים שכתבתי לא הגיעו מחישוב מדוייק או חישוב בכלל - הכל תלוי בכמות הק״מטראז.
14 | 05.12.13
14.
הכל פרשנות. לדעתי המחיר מוצדק.
מחיר נקבע ביחס לשוק ולא ביחס למוצר עצמו. 76 אש״ח זה זול לרכב מאובזר וחדש, כשלעיקר הכתבה מתייחסת בזלזול - ערכת הגז. איזו מין טענה זו שהערכה מתאימה למכוניות בזבזניות? זה חיסכון טהור! במקום לחסוך 10000 שקלים כעת, אני חוסך 30000 תוך שנתיים! זה תרגיל בשיווק, רק שזה באמת טוב גם לצרכן.
פיני | 04.12.13
12.
כי אולי יש הרבה אלטרנטיבות ל 76 אלף שח
לדוגמא יונדאי I10 חדשה ידנית עולה 61000 ש"ח פיגו 208 עולה 76000ש"ח פיגו 107 עולה 61000ש"ח אז מי בדיוק ייתן 76 אלף ש"ח לגרוטאה סינית שמי יודע מה יקרה איתה עוד שנתיים על הכביש. שימכרו את הרכב במחיר של 30 אלף ש"ח אז יצליחו להעלות אותה על הכביש.
אילן | 03.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת