18. ליבואן: "תפסת מרובה לא תפסת". או שזו סינית בסיסית זולה מאוד או שזו יאריס. אי אפשר גם וגם. מי יקנה סינית עם גג נפתח שיתקלקל ויחדרו מים? תוריד את כל הגימיקים ותמכור בזול אחרת אתה סתם משחק בנדמה לי. גל | 06.12.13 (ל"ת)
17. ל - 16 לא הבנתי את תגובתך והקשר לתלוש השכר שלי, בהנחה שישנו כזה. אסביר שוב את טענתי: אולי לא תאמין אבל ישנם אנשים רבים (מאוד, ע״ע דייהו רייסר, סקודה בגלגולה הקודם ואיך אפשר בלי סובארו ליאונה - מכוניות גרועות למדי שהצליחו מאוד), שמחליטים על קניית רכב תוך ייחוס משקל רב יותר להיבט הכלכלי מאשר לנוחות ואיכות, הרכב הזה מיועד להם. יש לנו כמה דרכים להגיע אליהם: למכור את הרכב במחיר זול מאוד מאוד, להפוך את הרכב למפתה מאודמבחינת אבזור ביחס למחיר (MG), או להפוך אותו למשתלם כלכלית בטווח הבינוני, במקרה הזה ע״י התקנת ערכת גז. בגלל הבעייתיות שבמחיר נמוך (תדמית) והעובדה שה-MG אינה נמכרת באלפיה היבואן בחר בדרך השלישית. לי זה נשמע הגיוני. הסכומים שכתבתי לא הגיעו מחישוב מדוייק או חישוב בכלל - הכל תלוי בכמות הק״מטראז. 14 | 05.12.13 (ל"ת)
16. 14 - אתה יכול להיות יותר שקוף, או שזה גבול היכולת? אולי תסרוק תלוש שכר ותעלה לכאן. | 04.12.13 (ל"ת)
14. הכל פרשנות. לדעתי המחיר מוצדק. מחיר נקבע ביחס לשוק ולא ביחס למוצר עצמו. 76 אש״ח זה זול לרכב מאובזר וחדש, כשלעיקר הכתבה מתייחסת בזלזול - ערכת הגז. איזו מין טענה זו שהערכה מתאימה למכוניות בזבזניות? זה חיסכון טהור! במקום לחסוך 10000 שקלים כעת, אני חוסך 30000 תוך שנתיים! זה תרגיל בשיווק, רק שזה באמת טוב גם לצרכן. פיני | 04.12.13 (ל"ת)
12. כי אולי יש הרבה אלטרנטיבות ל 76 אלף שח לדוגמא יונדאי I10 חדשה ידנית עולה 61000 ש"ח פיגו 208 עולה 76000ש"ח פיגו 107 עולה 61000ש"ח אז מי בדיוק ייתן 76 אלף ש"ח לגרוטאה סינית שמי יודע מה יקרה איתה עוד שנתיים על הכביש. שימכרו את הרכב במחיר של 30 אלף ש"ח אז יצליחו להעלות אותה על הכביש. אילן | 03.12.13 (ל"ת)
11. כמה מכוניות מקבלים ב 75 אלף? 35-40 אלף לרכב כזה.. זה מחיר סביר. 2 כריות אויר? בטח יקבל 3 כוכבים גג...אם יהיה מזל ב75 אלף אפשר לקנות , סקודה פאביה, פורד פיאסטה, רנו קליאו, ועוד... עם 8 כריות אויר ו5 כוכבי בטיחות... ניק | 03.12.13 (ל"ת)
8. הרגילו אותנו ש 76 אלף זה זול ואתם תנחילו את זה לילדיכם. עצוב שגרוטאה כזאת מתומחרת כל כך גבוה ועוד בדעוק באותו מחיר של יונדאי. איפה הרגולטןר? איתי | 02.12.13 (ל"ת)
7. ארוע דומה לרכב החשמלי, חזירות תביא לקריסת היבואן הוא יכל לתמחר בכמה שהוא רוצה, ראשית סיני אני לא קונה, אפילו לא בצעצועים לבן שלי ובטח לא במכונית. קובי | 02.12.13 (ל"ת)
5. כשהמוצר נחות מחיר גבוה לא יציל את התדמית שלו יישאר מוצר נחות ומי שמשווק אותו - פטתי. השיטה המטופשת של מחיר גבוה והנחות כבר לא עובדת, הצרכנים לא מטומטמים. אייל | 02.12.13 (ל"ת)
4. אם הייתה משווקת באירופה או בארה״ב המחיר היה 5000 דולר רק בארץ הטימטום גרוטאה כזאת עולה פי 4 מצד שני מדובר כולה בחשבון המים שנתי של אחד מבתיו של ביבי גיל | 02.12.13 (ל"ת)
2. לא הייתי קונה רכב סיני שלא התמודד במבחן ריסוק שם תגיע הכאפה האמיתית- מכונית שבעת תאונה תחסל את כל מי שיושב בה. הגעה לרמת בטיחות לקחה שנים ליצרניות המובילות ויקח לסין שנים להדביק פער זה. אגב, BMW נכשלה לאחרונה באיזה דגם והציגה בטיחות נמוכה מהמקובל. דני | 02.12.13 (ל"ת)
כגודל החומה גודל האכזבה: הסופר–מיני הסינית עדיין רחוקה מהמתחרות
20 תגובות לכתיבת תגובה