5. ואיך בדיוק אני אקבל את החבילה? למזל"ט יש תרשים של החלונות אצלי בבית? או שהוא רוצה להנחית את החבילה על גג הרעפים שלי? (שלו מדרון חלקלק למטה והופ.. 4 קומות והלכה ההזמנה) או על הגג בטון שצריך לטפס עם סולם 3 מטר ולנווט בסביבה מסוכנת בין דודים או מכשירים אחרים שיש בארצות אחרות? וזה באמת כנראה רק ספין מהעבדים שלהם. זה מה שהכי לא ברור לי. | 06.12.13 (ל"ת)
4. ל-3, זו לא החברה שלו כבר כ-10 שנים.. זה בערך כמו להגיד לאהוד ברק, תראה את *המדינה שלך* כשישראל מותקפת, או לפיני גרשון, תראה את *הקבוצה שלך* כשמכבי מפסידה | 06.12.13 (ל"ת)
3. ובגלל זה מיקרוסופט נמצאת איפה שהיא נמצאת ההכנסות שלה קטנו בחצי מוצרים מיושנים שלא מתפתחים, מוצר דגל שנהרס באופן רציף מגרסא לגרסא, ובואו לא נשכח את הבוז של באלמר לתעשיית המובייל. והיפ היפ הוריי : קיבלנו אדם שעשה את שלו וכבודו מונח במקומו - אבל לפעמים עדיף לשתוק בכל הנוגע לתחזיות טכנולוגיות, במיוחד שאתה עושה טעויות באופן עקבי והחברה שלך שוקעת ״לאט אבל בטוח״. ביל גייטס חי בסרט | 05.12.13 (ל"ת)
1. בעייתי מאוד לספק שירות כזה. מי מבטיח שמזל"ט לא יתנגש בקווי חשמל למשל? מה עם המזל"ט יפגע במשהו או סתם יתרסק בגלל משב רוח חזקה? ומי מבטיח שלא יחבלו במזל"ט כשהוא נוחת לספק את הסחורה? אולי אפשר לפתח את הרעיון הזה כך שרשויות הדואר ישתמשו במזל"טים להעביר חבילות למרכזי חלוקה ורק העובדים יתעסקו עם כלי הטיס ואילו הלקוחות יקבלו את החבילות ידנית. טל | 03.12.13 (ל"ת)
ביל גייטס: פרויקט המזל"טים של אמזון הוא בגדר "חלום אופטימי"
5 תגובות לכתיבת תגובה