אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סלקום משנה את האחריות: לקוחות לא יקבלו מכשיר חלופי במקרה של אובדן

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
סלקום , נהדר תמשיכו כך ( כנסו)
קיומה של סלקום מעיד על כך שהלקוח הישראלי פרייר וכנראה תמיד ישאר מדוע ? להלן התשובה חברת סלקום במשך שני עשורים הונתה את לקוחותיה והתעללה בהם , העובדה שהחברה הזו לא נעלמה מהשוק היא אך ורק בגלל הצרכן הישראלי הפרייר (לצערי אין מילה אחרת מתאימה לתאור המצב העגום של הטמטום הישראלי ) אילו סלקום היתה חברה בארה"ב היתה נמחקת מזמן ובעליה היו יושבים בכלא , בארץ הם מקבלים עוד הלוואות מהבנקים ו"תספורות" , מדינה הזויה !!!
דנה | 04.12.13
5.
עד לפני 3 שנים גם אני הייתי פראייר
אסור לקנות טלפונים בחברות הסלולר. הם הרבה יותר יקרים ובשביל התענוג לשלם ביוקר ושדנקנר ירוויח צריך לעמוד המון זמן בתור. אם בא לך טלפון חדש תקנה בEBAY או DX ותקבל מכשיר טוב במחיר נמוך. היום אפשר גם לקנות במחיר סביר בדואר. האחריות היא צחוק כל הדרך אל הבנק (של דנקנר). ב-3 השנים האחרונות לא מסרתי לתיקון אפילו לא מכשיר אחד (יש לי 5) פעם אחת מכשיר התקלקל וקניתי אחד חדש מ-EBAY זה יוצא הרבה יותר זול. 550 ₪ לסמרט פון שווה ערך לגלאקסי 3, אם הייתי מבטח זה היה עולה לפחות 9,000 ₪ בתקופה הזו וגם לא הייתי מקבל תיקון כי הטלפון פשוט נגמר.
חיים | 03.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת