אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קבלו מושג: המונחים השיווקיים של עולם הנדל"ן

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
קניית דירה מדמרי - פגיעה בילדים
הקבלן דמרי הציב מנופים צמוד למתחם גני ילדים בשכונת פולג-עיר ימים בנתניה , הקבלן חסר אחריות חברתית ואינו מוכן להזיז את המנופים בצורה שלא יסכנו את ילדי הגן , קניית דירה מקבלן כזה מסכנת היום את ילדנו , מחר אלה יכולים להיות ילדכם ... אל תקנו ממנו דירה עד שהוא יזיז את המנופים !!
ויקטור | 08.12.13
2.
עזבו אתכם מכל אלה - תסתכלו רק על המ"ר
השטח הוא האלמנט הכי משמעותי כי הוא מעיד על הנוחות בבית. דירת 5 חדרים של 90 מ"ר זה כלא. דירת 2-3 חדרים צריכה להיות 75-90 דירת 4 חדרים צריכה להיות 90-110 דירת 5 חדרים חייבת להיות מעל 110 אין חוק כזה אבל אם מוכרים לכם דירת 4 חדרים של 90 מ"ר כנראה שהיא הכי קטנה וצפופה שאפשר. אם מוכרים לכם דירת 4 חדרים של 130 מ"ר כנראה שזו דירהמפנקת מאוד. אנשי השיווק אוהבים להרגיל את האנשים לחשוב במספר החדרים ועוד כל מיני מושגים לא רלוונטי כדי לבלבל ולהסתיר את המהות האמיתית של הבית. תא כלא למטרת רווח. בנוסף כדאי שתדעו כי לרוב מקטנים ב-1015 אחוז את גודל הרהיטים בתוכנית לתת לדירה תחושה גדולה יותר. בעל מקצוע בתחום.
יובל | 07.12.13
1.
תושבי החוץ נפחו את המחירים והם היו אלה שגרמו לתחילת עליות המחירים בשנת 2007 בתל אביב.
הממשלה צריכה לייצר דירות של מיליון שקל במרכז הארץ לזוגות הצעירים. לדעתי בכל מקום שיבנו כמות גדולה של דירות חדשות (ראש העין, קרית גת), תהיה ירידה במחירים של דירות יד שניה בנות 4 חדרים.
צביקה דורון | 07.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת