38. מוזר שהטייסים לפני הנהגים יש הרבה יותר תאונות על הכביש מאשר באוויר ונהגי האוטובוסים והמוניות כל היום על הכביש בחורציק | 14.12.13 (ל"ת)
37. שכחתם מקצוע אחד... שהוא במקום הראשון! מה לגבי לוחמים, וקצינים לוחמים שעובדים בעבודה המסוכנת ביותר במשכורת רעב?! מתוך אידיאולוגיה?! מתוך אמונה במטרה?! מה איתם? חייל צה״ל | 14.12.13 (ל"ת)
36. הכי מסוכן להיות עורך דין. או שהשופט פוגע בך, או שהצד השני פוגע בך או שהלקוח שלך פוגע בך. עו"ד סתם | 14.12.13 (ל"ת)
33. הסכנה הגדולה באמת היא: פיטורים והיא קיימת בהרבה מקצועות ולא בהכרח באלה שהוזכרו. הפחד מהפיטורים מעלה את הסיכוי להתקף לב. מובטל הי טק | 14.12.13 (ל"ת)
32. מה עם נהגי משאיות ומנופאים??? רק לפני כמה זמן נהרג מנופאי מחלק של מנוף שנחת עליו. רוני | 14.12.13 (ל"ת)
31. הכי מסוכן - ראש ממשלה בישראל - 8% נרצחו, 8% הפכו לצמח, 8% מתו מהתקף לב, 8% הופללו מבוסס על מדגם של 12 איש | 14.12.13 (ל"ת)
30. כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות Dudi. | 14.12.13 (ל"ת)
29. תסבירו לי מה במה טייס באל על מסתכן? שאולי יהיה קר ברומא? שהמסעדה בניו יורק לא תספק שרימפס איכותי? כולה נהג אוטובוס שהמחשב עושה עבורו את העבודה.... טייס קרבי מסתכן. יש להפריד!!! משה | 14.12.13 (ל"ת)
27. שחכתם שליחים על קטנועים, ובמיוחד בחורף עובדים כל היום, תחת לחץ, בשעות השיא של התנועה ובין כל הנהגים השקועים בסמארטפון הא'קונה מטטה | 14.12.13 (ל"ת)
26. ל18 כנראה אין לך הבנה בתחום לגבי עבודה בגובה אין דר כזה אין אפשרות קשירה גם כאלה שעובדים על תרנים קורות וכו. להפך ישנו נוהל שאת קשור ובזמן שאת עבור את נקשר לחוט "החיים"הבא. העניין הוא הרצון של העובד להגדיש עוד שניה להיקשר ושל המנהל שיאכוף את החוקים שנהוגים זורו | 14.12.13 (ל"ת)
23. נהגי מוניות גם נהיגה (ולפעמים פרועה) בכבישי ישראל המסוכנים וגם סכנת שוד קבועה. ללא ספק מסוכן יותר מטיסה משה | 14.12.13 (ל"ת)
22. ראשי ממשלה השיעור היחסי של ראשי ממשלה שנרצחו או נעשה נסיון לרצוח רותם במהלך כהונתם הופך את המשרה למסוכנת ביותר במשק מישו | 14.12.13 (ל"ת)
21. אדון זורו החכם אחרי 4 שנים כפועל בניין תדע לך שאי אפשר להיות קשור כל הזמן. אנחנו עוברים הדרכת בטיחות כל 3 חודשים והדרכת עבודה בגובה כל חצי שנה. אם הקבלן יפטר אותנו על כל ניתוק מהרתמה הוא ישאר בלי פועלים בסוף. בוא תעבוד יום אחד ונראה אותך-גאון גדול,לפעמים הרתמה גורמת לנו לתאונות והאינסטינקט האנושי מציל אותנו-כבר קרה לי פעמיים. אז בגדול אל תבלבל את המוח אם לא חווית את זה על בשרך. דודי | 14.12.13 (ל"ת)
20. כתבתם רק על תאונות ולא על מחלות מקצוע. עובדים רבים פוגעים בבריאותם לא דרך תאונות אלא דרך חשיפה מסוכנת בעבודה לאורך שנים. זה גורם נזק אבל לא נרשם כתאונה. למשל: בשאיפת חמרים שונים לאורך שנים (צבעים למשל). כנ"ל נזקים לשמיעה בעבודה בתוך רעש או עבודה עם מנועי סילון. מחלות לב אצל אנשים שעובדים במתח רב (בקרי מגדל פיקוח). נזקים אורתופדים אצל סבלים. ועוד ועוד.... | 14.12.13 (ל"ת)
19. עבודה הכי מסוכנת ,עבודה בסביה רדיואקטיבית,חתפתה גמרתה קריארה אתה לא רואה את הסכנה,יש לך תג שלאחר שחתפתה ניתןל לראות,ואת הנזק תראה בהמשך,סרטן ומוות בסבל רב=-הגוף נשרף מביפנים,עד המוות אראיק | 14.12.13 (ל"ת)
18. ל"זורו" מגב 3 בכל העולם המודרני העבודות שהוזכרו הן העבודות שנחשבות המסוכנות ביותר וגם בשאר המדינות המודרניות לא כל העובדים בעבודות האלה חוזרים הביתה. האחוזים בישראל הם בסה"כ דומים והמצב בישראל הוא ממש לא של "עולם שלישי". בכל העולם פועלי הבנין נחשבים לאחד המקצועות המסוכנים. שמירה על כללי הבטיחות בהחלט מצמצמת את כמות הנפגעים אך לא מונעת אותם לחלוטין. לגבי קשירת פועלים שעובדים במקומות הגבוהים, זה לא דבר מעשי. עובדיכול להיות קשור רק אם הוא עובד בשטח פתוח מוגדר ומצומצם אבל רוב העבודה דורשת תזוזה רבה, מעבר בין קורות, עמודים, קירות, חלונות וקשירה לא תרפשר זאת. אמיר | 14.12.13 (ל"ת)
17. הכי בטוח זה להיות בחור ישיבה,הם לא עובדים ממש. מדגירה על ספרי הגמרא אין סכנת פגיעה פיזית אבל יש סכנה לפגיעת ראש והכוונה לראש מבפנים ולא לגולגולת מבחוץ,ה"עבודה"הזאת הופכת את האיש לאט לאט למשוגע על כל הראש. דב בינדר | 14.12.13 (ל"ת)
16. הסכנה אצל טייסים החלק המסוכן ביותר במקצוע הטייס היא הנסיעה מהבית לשדה התעופה .(מנסיון אישי) זאב רוזנק | 14.12.13 (ל"ת)
15. מפועלי הבנין המועדים ביותר לתאונות עבודה אלו מרכיבי הפלטות גג. זו עבודה על גג שאינו גמור וההתחלה של שדה היא על קורה צרה ולפני זה על עמוד להרכבת הקורה.על קשירה לא תמיד יש מה לדבר כי זו ההתחלה ואין לאן לקשור.גם המנופאי שמרים להם את הפלטות לא רואה בדיוק את מקום ההנחה והוא מתקשר עם המרכיבים באמצעות מכשיר קשר שגם תופס יד לראש הצוות והוא לא יכול לתפקד בשתי הידיים כי יד אחת תפוסה עם מכשיר הקשר.לא כל אחד יכול לעבוד בעבודה כזאת. דב בינדר | 14.12.13 (ל"ת)
13. עבודה לשמונה,אתה כל כך צודק שאין מילים בפי,אני לא הייתי מסוגל לקחת אחריות על כל כך הרבה אנשים למרות שגם אני נהג אומנם לא של אוטובוס,מגיע לכם את כל הקרדיט רק שלא מעריכים נכונה את עבודתכם וחבל.כל הטענות והמענות של הציבור נופל לאוזני הנהג,את כל שיחות הטלפון שאנשים מדברים בטלפון שומע הנהג,וכשהוא מעיר כולם קופצים עליו,תהיו אתם במקומו ונראה אותכם מתמודדים עם זה וגם עם התנועה והאחריות שיש על גבו,ובנוסף לנהוג באוטובוס.עם רכב פרטי קשה להיסתדר בכבישים,על אחת כמה וכמה אוטובוס. אור | 14.12.13 (ל"ת)
12. אני עדיין בטוח שיש לקדם מהר ככל שניתן את הרפורמות המקורות חברת חשמל ובנמלים ..! לגבי חברת חשמל רמת סיכון או לא רמת סיכון חשמל חינם זה עדיין גניבה בחסות החוק...! | 14.12.13 (ל"ת)
11. אל תבנו על זה שהמעסיק ידאג לכם. תדאגו אתם לעצמכם. תיעזרו בכל אמצעי הבטיחות שעומדים לרשותכם - ביוזמתכם. תמיד טוב שגם המעסיק ידאג לבטיחות, אבל אם אתם לא תשמרו על עצמכם - שום דבר לא יעזור. תחשבו על המשפחה שמחכה לכם בבית. דודיש | 14.12.13 (ל"ת)
10. לגבי עובדי בנין בבנין שבונים ליד הבית שלי,רק אחרי שפועל נפל מקומה 11 ונהרג שמו מעקות בטיחות על כל הבנין. אם המדינה היתה דואגת לתקנים של בטיחות ואוכפת אותם,זה בטח היה קורה פחות. גילעד | 14.12.13 (ל"ת)
8. עבודה מסוכנת עבודה מסוכנת אחת שלא הזכירו זה תחום הנהיגה באוטובוסים ומשאיות,ישנם אנשים שחושבים שנהיגה באוטובוס היא חוויה,ממש לא,הנסיעה באוטובוס מלא אנשים ואחריות על שישים משפחות ואף יותר זו עבודה שוחקת עם המון מתח בכבישים ולקחת בביטחון מירבי את הציבור ממקום למקום זה לא קל,בנוסף צריך להתמודד עם כרטיסים וכסף ולתת עודף ןלשים לב לתחנות ולשמוע כל הזמן טענות על התחבורה הציבורית,זו עבודה קלה?וכל העבודה הזו מסתכמת בשלושיים ושתיים שקל לשעה ברוטו,זו עבודה? דור | 14.12.13 (ל"ת)
6. עוד הוכחה לכך שעדיף להיות עשיר ומפונק מאשר עבד מסכן. גם אני מוכן להיות בכיר בנמל, לעבוד במזגן ולקבל מאה אלף שח. להיות חייל לוחם גם עלול להיות מסוכן במיוחד במלחמה. מי הזיז את הגבינה שלי | 14.12.13 (ל"ת)
3. חלק מהמקצעות כלל לא מסוכנים אם עובדים נכון כנסו 1-לגבי פועלי בניין אם הקבלנים היו דואגים באמת הם היו מודאים שכל הפעולים בגובה קשורים ועברו הדרכות בטיחות ומי שחורג מכללי הבטיחות נענש או מפוטר לאלתר תלוי בעבירה. 2-כנל לגבי עובדי מוסך אם בעלי המוסך היו מודאים לציוד מתאים לביצוע עבודה וסביבית עבודה נקיה מסודרת וכו גם שם היום נמנעות תאונות. כנל לגבי עובדי שאר העובדים בכתבה. לגבי עובדי הצלה הם באמת מתוקף תפקידם מסכנים את החיים שלהם,למרות שגם שם יש הערכת סיכונים. לסיכום בכל העולם המודרני(לא מדינות עולם שלישי)עובדים כל יום עובדים בכל המקצועת וחוזרים הביתה ,תאונות תמיד נגרמות בגלל משהו. העניין בארץ היא תרבות הסמוך החפיף והיה בסדר ולכן ככה אנחנו נראים. תבדקו נתונים מול מדינה כמו גרמניה או ארצות הברית ותבינו גם אנחנו גרועים. העניין בסופו של יום זה כסף או יותר נכון "קמצנות" ובסופו של יום מישהו משלם מחיר יקר מאוד ומאבד את החיים שלו. כמעט כל תאונה ניתן למנוע הכל שוב עניין של כסף. זורו | 14.12.13 (ל"ת)
2. שטויות במיץ, הדבר הכי מסוכן זה לא העבודה אלא הניסיון להגיע אליה, תרשמו כמה אנשים נהרגים בתאונות דרכים בניסיון להגיע למקום עבודתם או בחזרה לביתם ממנה. אבנר | 14.12.13 (ל"ת)
1. הוראה היא אחד המקצועות המסוכנים ביותר!!! זה שאנחנו לא שוברים עצמות או נחתכים בעבודה לא אומר שהבריאות שלנו לא נפגעת יום יום. לא סתם הוראה נחשבת למקצוע השוחק ביותר שיש. מורים סובלים הכי הרבה מכולם מנזקים של מתח בגלל הצורך המתמיד להשתלט על כיתה כשאתה יודע שאם רק תצעק על תלמיד אתה בסכנה שההורים שלו יבואו להרביץ לך או לפחות לדרוש את פיטוריך מיד ובדיעבד. יוסי המורה | 14.12.13 (ל"ת)
לא תמיד שבים הביתה בשלום: עשרת המקצועות המסוכנים בישראל
40 תגובות לכתיבת תגובה