אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לא תמיד שבים הביתה בשלום: עשרת המקצועות המסוכנים בישראל

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות
כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות כפפות
Dudi. | 14.12.13
21.
אדון זורו החכם
אחרי 4 שנים כפועל בניין תדע לך שאי אפשר להיות קשור כל הזמן. אנחנו עוברים הדרכת בטיחות כל 3 חודשים והדרכת עבודה בגובה כל חצי שנה. אם הקבלן יפטר אותנו על כל ניתוק מהרתמה הוא ישאר בלי פועלים בסוף. בוא תעבוד יום אחד ונראה אותך-גאון גדול,לפעמים הרתמה גורמת לנו לתאונות והאינסטינקט האנושי מציל אותנו-כבר קרה לי פעמיים. אז בגדול אל תבלבל את המוח אם לא חווית את זה על בשרך.
דודי | 14.12.13
20.
כתבתם רק על תאונות ולא על מחלות מקצוע.
עובדים רבים פוגעים בבריאותם לא דרך תאונות אלא דרך חשיפה מסוכנת בעבודה לאורך שנים. זה גורם נזק אבל לא נרשם כתאונה. למשל: בשאיפת חמרים שונים לאורך שנים (צבעים למשל). כנ"ל נזקים לשמיעה בעבודה בתוך רעש או עבודה עם מנועי סילון. מחלות לב אצל אנשים שעובדים במתח רב (בקרי מגדל פיקוח). נזקים אורתופדים אצל סבלים. ועוד ועוד....
 | 14.12.13
18.
ל"זורו" מגב 3
בכל העולם המודרני העבודות שהוזכרו הן העבודות שנחשבות המסוכנות ביותר וגם בשאר המדינות המודרניות לא כל העובדים בעבודות האלה חוזרים הביתה. האחוזים בישראל הם בסה"כ דומים והמצב בישראל הוא ממש לא של "עולם שלישי". בכל העולם פועלי הבנין נחשבים לאחד המקצועות המסוכנים. שמירה על כללי הבטיחות בהחלט מצמצמת את כמות הנפגעים אך לא מונעת אותם לחלוטין. לגבי קשירת פועלים שעובדים במקומות הגבוהים, זה לא דבר מעשי. עובדיכול להיות קשור רק אם הוא עובד בשטח פתוח מוגדר ומצומצם אבל רוב העבודה דורשת תזוזה רבה, מעבר בין קורות, עמודים, קירות, חלונות וקשירה לא תרפשר זאת.
אמיר | 14.12.13
15.
מפועלי הבנין המועדים ביותר לתאונות עבודה אלו מרכיבי הפלטות גג.
זו עבודה על גג שאינו גמור וההתחלה של שדה היא על קורה צרה ולפני זה על עמוד להרכבת הקורה.על קשירה לא תמיד יש מה לדבר כי זו ההתחלה ואין לאן לקשור.גם המנופאי שמרים להם את הפלטות לא רואה בדיוק את מקום ההנחה והוא מתקשר עם המרכיבים באמצעות מכשיר קשר שגם תופס יד לראש הצוות והוא לא יכול לתפקד בשתי הידיים כי יד אחת תפוסה עם מכשיר הקשר.לא כל אחד יכול לעבוד בעבודה כזאת.
דב בינדר | 14.12.13
13.
עבודה
לשמונה,אתה כל כך צודק שאין מילים בפי,אני לא הייתי מסוגל לקחת אחריות על כל כך הרבה אנשים למרות שגם אני נהג אומנם לא של אוטובוס,מגיע לכם את כל הקרדיט רק שלא מעריכים נכונה את עבודתכם וחבל.כל הטענות והמענות של הציבור נופל לאוזני הנהג,את כל שיחות הטלפון שאנשים מדברים בטלפון שומע הנהג,וכשהוא מעיר כולם קופצים עליו,תהיו אתם במקומו ונראה אותכם מתמודדים עם זה וגם עם התנועה והאחריות שיש על גבו,ובנוסף לנהוג באוטובוס.עם רכב פרטי קשה להיסתדר בכבישים,על אחת כמה וכמה אוטובוס.
אור | 14.12.13
8.
עבודה מסוכנת
עבודה מסוכנת אחת שלא הזכירו זה תחום הנהיגה באוטובוסים ומשאיות,ישנם אנשים שחושבים שנהיגה באוטובוס היא חוויה,ממש לא,הנסיעה באוטובוס מלא אנשים ואחריות על שישים משפחות ואף יותר זו עבודה שוחקת עם המון מתח בכבישים ולקחת בביטחון מירבי את הציבור ממקום למקום זה לא קל,בנוסף צריך להתמודד עם כרטיסים וכסף ולתת עודף ןלשים לב לתחנות ולשמוע כל הזמן טענות על התחבורה הציבורית,זו עבודה קלה?וכל העבודה הזו מסתכמת בשלושיים ושתיים שקל לשעה ברוטו,זו עבודה?
דור | 14.12.13
3.
חלק מהמקצעות כלל לא מסוכנים אם עובדים נכון כנסו
1-לגבי פועלי בניין אם הקבלנים היו דואגים באמת הם היו מודאים שכל הפעולים בגובה קשורים ועברו הדרכות בטיחות ומי שחורג מכללי הבטיחות נענש או מפוטר לאלתר תלוי בעבירה. 2-כנל לגבי עובדי מוסך אם בעלי המוסך היו מודאים לציוד מתאים לביצוע עבודה וסביבית עבודה נקיה מסודרת וכו גם שם היום נמנעות תאונות. כנל לגבי עובדי שאר העובדים בכתבה. לגבי עובדי הצלה הם באמת מתוקף תפקידם מסכנים את החיים שלהם,למרות שגם שם יש הערכת סיכונים. לסיכום בכל העולם המודרני(לא מדינות עולם שלישי)עובדים כל יום עובדים בכל המקצועת וחוזרים הביתה ,תאונות תמיד נגרמות בגלל משהו. העניין בארץ היא תרבות הסמוך החפיף והיה בסדר ולכן ככה אנחנו נראים. תבדקו נתונים מול מדינה כמו גרמניה או ארצות הברית ותבינו גם אנחנו גרועים. העניין בסופו של יום זה כסף או יותר נכון "קמצנות" ובסופו של יום מישהו משלם מחיר יקר מאוד ומאבד את החיים שלו. כמעט כל תאונה ניתן למנוע הכל שוב עניין של כסף.
זורו | 14.12.13
1.
הוראה היא אחד המקצועות המסוכנים ביותר!!!
זה שאנחנו לא שוברים עצמות או נחתכים בעבודה לא אומר שהבריאות שלנו לא נפגעת יום יום. לא סתם הוראה נחשבת למקצוע השוחק ביותר שיש. מורים סובלים הכי הרבה מכולם מנזקים של מתח בגלל הצורך המתמיד להשתלט על כיתה כשאתה יודע שאם רק תצעק על תלמיד אתה בסכנה שההורים שלו יבואו להרביץ לך או לפחות לדרוש את פיטוריך מיד ובדיעבד.
יוסי המורה | 14.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת