אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הבית שלכם נפגע עקב הסופה? מה עושים ואיך מתכוננים לפעם הבאה

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
אל תחכו לסופת הברקים הבאה. קראו בפנים.
מי שנפגע כבר יודע. החורף הגיע ואיתו הברקים! אל תתנו לטלויזיה ולציוד הסטראו שלכם להישרף. לכל מי שמחובר לממירים כבלים / לוויין ב HDMI אתם חייבים הגנה לציוד שלכם. הצטרפו ללקוחות המרוצים שלנו והגנו על מכשיריכם היקרים. זה לא עוד גאדג'ט! זה מציל את הטלויזיה, רסיבר, וכל הציוד המחובר דרך HDMI. הכנסו לדף הפייסבוק לפרטים נוספים. או בטלפון 052-4093696
HDMI GUARD | 14.01.14
3.
אנחנו חיים בעולם וירטואלי והזוי. חשבתי שתדברו על איך להגן על הבית
החברה בישראל מדרדרת ומתנתקת מהמציאות במהירות מבהילה. הכל היום זה משפטיזציה וביטוחים , כאשר גם הראשונים וגם האחרונים הם בעיקר בלה-בלה שמונעים עשייה וחיבור אמיתי לבעיות העולם. ביטוח ... מגן על הבית ? הגנה על הבית היא התקנת תשתיות , יצירת מאגרי חירום, תיקון מכשירים חשובים , לא "ביטוח". תשמעו מאחד שראה הכל - צמצמו את הביטוחים ב 80% והגנו על עצמכם רק על דברים שהם MUST , כל השאר זה בזבוז כסף.
י. | 14.01.14
1.
AIG לא מכסה את נזקי הסופה - מקרה פרטי
אני גר בדירה בקומה 6 מתוך 7 קומות. אני מכוסה בביוח סטנדדרטי של AIG מזה 6 שנים - ועד היום רק שילמתי פרמיות. במהלך שישי האחרון החלו לנזול מים מהתקרה, בסמוך לארון החשמל. בנוסף נהיה כתם ענקי בתקרה. היום דיברתי עם נציגת השירות של AIG שאמרה שאם המים נוזלים מקומה העליונה אז אין להם מה לעשות - כי זה חלחול מים מקומה למעלה!! ועל זה נאמר הייתי פראייר- והאמנתי שהם מכסים נזקי מבנה ותכולה (מה זה אם לא נזק למבנה ולתכולה) אל תאמינו בחברות ביטוח, אני בדרך להגיש תלונה למפקח על הביטוח
איתי | 15.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת